Obserwatorzy

sobota, 23 kwietnia 2016

Clinique - Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm - Balsam do ust, Super odżywczy balsam zawierający masło shea i mango.

Produkt wygrałam w rozdaniu na blogu paulla-beauty.blogspot.com i bardzo dziękuję za możliwość przetestowania go gdyż jak sie domyślacie no nie kupiłabym go.... a czy teraz po zdenkowaniu produktu byłabym skłonna zakupić ten produkt? zapraszam

Co mówi producent:

"Superodżywczy balsam zawierający masło shea i mango.
Superodżywczy balsam zawierający masło shea i mango. To jest właśnie to, czego potrzebują przesuszone, delikatne usta, aby poczuć ukojenie. Sprawia, że usta stają się miękkie i gładkie. Dostępny w szesnastu naturalnie wyglądających odcieniach z subtelnym połyskiem.


Nakładaj bezpośrednio na usta. Aby subtelnie podkreślić usta, najpierw je obrysuj, a następnie wypełnij pomadką w naturalnym odcieniu. Nie musisz go temperować: wystarczy przekręcić kredkę, aby pojawiło się więcej balsamu."źródło



Mój kolor który mam to "super strawberry".

Moja opinia:

Jak by to określić... no przyznam szczerze że bardzo polubiłam ten produkt: ładne opakowanie, eleganckie, solidne, mechanizm wysuwający działa bez zarzutu to wszystko na dzień dobry! A jak dalej - otóż: balsam jest tak leciutki i delikatny że prawie nie czuję że mam coś na ustach, ale, ale... są przyjemnie mięciutkie i nawilżone, ładnie lśnią perfekcyjnie nawilżone delikatny kolorek wspaniale naturalnie podkreśla usta... no naprawdę ideał, nie mam sie czego czepić... ale czy na pewno?  No jest to produkt z wyższej półki.... za pełnowymiarowy 3g produkt przyjdzie zapłacić 79pln.... no jest to jedyny minus tego produktu i niestety na tyle duży że raczej nie kupię go ponownie... jednakże jeśli będzie promocja a cena będzie dobra wówczas na pewno sie skuszę!

40 komentarzy:

  1. Moim zdaniem czasem warto się skusić na coś droższego jeśli jest się zadowolonym, a promocje są często ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będzie dobra oferta to poczuję sie mocno skuszona;)

      Usuń
  2. Ciekawy ale ja raczej też bym się nie skusila za tą cenę, musiałby mnie bardzo nakręcić dany produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy cena nie byłaby dla mnie jednak granicą. Zastanowię się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień. Lubię pomadki, które też pielęgnują, a nie tylko ładnie wyglądają.Ta zdecydowanie taką jest. Cena wiadomo wysoka, ale jeśli jest odpowiednia do jakości to nie mam zastrzeżeń. Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękny. Od dłuższego czasu mam na niego ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor choć ja takiego nie używam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ją tylko w kolorze fuksji ;) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, mega drogi... ale myślę, że gdyby nie cena, to kupiłabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie byłabym w stanie zapłacić za niego takiej kwoty !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyny minus to faktycznie cena, ale kolor jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, czy bym go kupiła w takiej cenie, ale kolor mi się podoba i czasami warto zapłacić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor, ale za tą cenę jakoś też bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. bardzo przyjemny produkt, mega go polubiłam

      Usuń
  14. Ciekawy produkt, ale cena jak dla mnie za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W jego cenie można by kupić kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że choć na dłoni nie pokazałaś jaki ma faktycznie kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobny produkt w domu, innej firmy, za który zapłaciłam nawet nie 10zł podczas zeszłorocznej promocji rossmannowej ;) ten mega drogi, niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Clinique miałam ostatnio mascarę i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie produkty fajnie pielęgnują usta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!