Obserwatorzy

wtorek, 24 maja 2016

Przesyłka od Zdrowe upominki - podziękowania. Recenzja pisma: "Harmonia".

Wczoraj otrzymałam przesyłkę od zdroweupominki.pl profil na fb klik

Opis profilu:
"Naturalne produkty Suplementy diety, soki, żywność funkcjonalna, naturalne kosmetyki oraz inne produkty związane ze zdrowym trybem życia".
Na stronie sklepu znajdziemy produkty rozmaitych kategorii: 

Witaminy 
Książki 
Prasa 
Eko-Gadżety 
Nowości 
Ukryte terapie
Probiotyki 
Soki Nektar 
Toda 
Woda 
DuoLife 
Oleje 
Seria Premium 
Kapsułki 
Żele 
Inne

Profil gazety Twoja Harmonia, opis:

czasopismo Twoja Harmonia podejmuje w sposób kompleksowy tematykę zdrowego trybu życia. Zdrowe odżywianie, zdrowe życie, zdrowe myślenie...

Harmonia to czasopismo poświęcone umiejętności dbania o zdrowia. Piszemy o rzeczach istotnych, najlepszą dostępną prawdę. Poruszamy kwestie ważne dla bardzo wielu ludzi. Harmonia to produkt emotyczny (emocjonalny+ praktyczny), ponadto bardzo spożywczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru. Dostępna jest w sklepach ze zdrową żywnością, zielarsko-medycznych i aptekach.


Ja dzięki uprzejmości Pana Damiana otrzymałam sporo gazet do przeczytania którymi zainteresowała sie moja mama interesująca sie tematyką dbania o zdrowie. Publikacje zawarte w numerach wciągnęły moją rodzicielkę która w wypiekami na twarzy studiuje zawarte tam treści - naprawdę widzę jej żywe zainteresowanie:) naprawdę ją wciągnęło.
Gazeta ładnie wydana na gładkim świecącym papierze, kolorowa, liczy sobie pięćdziesiąt kilka stron, w gazecie znajdziemy teksty pisane także przez lekarzy, profesorów...


Myślę że ten magazyn zainteresuje osoby w różnym wieku którym bliskie są tematy tego co dostarczamy organizmowi:)


Dwumiesięcznik do nabycia za 7,95 pln - w sklepach ze zdrową żywnością, zielarsko-medycznych i aptekach. 

Jeśli zainteresowała Cię gazetka mam coś i dla Ciebie: możesz gratis przejrzeć, poczytać online archiwalne numery pisma Harmonia klik, zapraszam:)

46 komentarzy:

  1. Gazeta fajnie się prezentuje - ja też teraz pilnuje się z powodu diety i nawet widzę, że warto po nią sięgnąć :)zdrowa żywność to podstawa teraz u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazeta fajnie się prezentuje - ja też teraz pilnuje się z powodu diety i nawet widzę, że warto po nią sięgnąć :)zdrowa żywność to podstawa teraz u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie, jestem ciekawa jak tam z treścią :) Czy podparte jakimi badaniami naukowymi czy raczej oparte na wiedzy ludowej? :) Ostatnio jest moda na zdrowy tryb życia, więc kupiłabym sobie ten miesięcznik, choćby ze względu by zobaczyć w jakiej formie jest pisany :) Świetny wpis! Pozdrawiam :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro lekarze i profesorowie sie tam wypowiadają.... polecam kliknąć w podanego we wpisie linka i poczytać, poprzeglądać

      Usuń
  4. Ja o zdrowiu wolę nie czytać... Przy moim trybie życia chyba bym sie załamała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zaczerpnęła wiedzy z takiego miesięcznika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie ma czasu na takie czytanie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post.
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy znajdę czas na przeczytanie, ale polecę mamie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda, żebym miała tylko, trochę więcej czasu na takie przyjemności :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo to pismo na pewno jest ciekawe, ja interesuję się zdrowym stylem życia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam kliknąć w podanego we wpisie linka i poprzeglądać za darmo można:)

      Usuń
  11. Mam wrażenie, że skądś znam to pismo. Moja mama takie uwielbia, a i ja czasem podpatrzę coś fajnego. Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty :)
    A gazetkę znam, chyba. Dobrze, że można spojrzeć do archiwalnych materiałów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tym piśmie, ale z pewności jest interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem treści, fajnie by było gdyby w środku był zawarty ludowy przekaz. Na pewno trafił by wówczas w moje łapki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam przejrzeć archiwalne numery można za darmo

      Usuń
  15. HARMONIA może się okazać doskonałym rozwiązaniem dla osób,które przywiązują szczególną uwagę do pielęgnacji swojego zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. moja mama je polubiła nawet koleżankom pokazała:)

      Usuń
  17. Nie wiedziałam że jest takie pismo :D Fajnie wiedzieć !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja takie gazetki to chłonęłabym jak gąbka, tematyka bardzo mi bliska.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio mam niewiele czasu na czytanie, ale chętnie luknę w archiwalne gazetki w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!