Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2016

A co to do mnie przyjechało? RiRi

Moczyłam stopy i co ja pacze? Podjechało jakieś granatowe nie oznaczone auto... W środku jacyś panowie... nie na czarno ale w okularach przeciwsłonecznych... ładna pogoda ale to chyba do mnie...
No i idzie Pan, wychodzę... pytam do kogo a Pan wyczytuje moje imię i nazwisko. Cóż to może być... niesie taką tajemniczą przesyłkę czarną paczkę... ciekawość mnie rozpiera co to może być? O takie coś:


 Ciężkie, oznaczone że szkło... kompletnie nie rozumem to to być może?
Ciekawość rozpiera... podpisuję... i rozpakowuje a

 oczom moim ukazały sie flaszki:


To woda kokosowa RiRi





żródło grafiki

Dziękuję za przesyłkę marce:


Zapraszam na stronę:

riri.shoplo.com
FB


78 komentarzy:

  1. Extra, chętnie bym spróbowała :-)
    Zazdroszczę Ci pozytywnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz naprawdę nie ma czego mi zazdrościć...

      Usuń
  2. Wow, jaka niespodzianka. Nigdy nie miałam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piłam jeszcze takiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. jest smaczna bardzo naturalna taka szybko sie wypija:)

      Usuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o wodzie kokosowej, chcę ją ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) średnio lubię napoje z kokosem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta woda jest taka delikatna... polecam spróbować.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. kwestia gustu, ale ja jestem jak na razie pozytywnie zaskoczona

      Usuń
  8. super, na pewno smaczne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, gdzieś to w sklepie chyba widziałam, ale nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wygląda świetnie i właściwości też bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow wygląda świetnie i właściwości też bardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka paczuszka bardzo by mnie ucieszyła :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio pisałam o niej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niezbyt takie smaki lubię, ale moja przyjaciółka pewnie by była wniebowzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie fajne tajemnicze przesyłki..A zawartość super,choć sama nie piłam jeszcze zawartości tych flaszek,to zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, ale super nie znam niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też już jest ;) Na zdrowie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym pewnie zużyła do smoothie :D. Ale sama pewnie też jest pyszna.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przesyłki niespodzianki są najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow faktycznie niespodzianka :) Panowie w ciemnym samochodzie to zabrzmiało dość groźnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale skończyło sie przyjemnie, a przy słońcu to lepiej te okulary mieć by chronić wzrok, a skoro kurier to auto powinno być oznaczone

      Usuń
  23. Haha, sam wstęp do postu jest fenomenalny :D Jak jakaś opowieść :D Pewnie smakowita jest ta zawartość buteleczek <3 Pozdrowionka śle :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego smakowania. Pierwszy raz widzę taką wodę.

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, pierwsze słyszę :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super niespodzianka! Nigdy nie piłam wody kokosowej :))

    OdpowiedzUsuń
  27. wypiłabym :D ciekawe gdzie można kupić, bo jeszcze nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!