Obserwatorzy

poniedziałek, 22 maja 2017

Recenzja - BIOVAX GLAMOUR GOLDOLEOKREM 125 ML (ZŁOTO 24K & OLEJE AFRYKAŃSKIE)

Przyznam że nie przepadam za marką Biovax... co prawda krzywdy mi nie zrobiła swymi produktami których miałam kilka ale nie są to produkty do których bym powróciła. Kto mnie zna z bloga ten zapewne wie że jak nie polubię jakieś marki to omijam ich produkty. Nie kupiłabym Odżywczego Oleo - Kremu do włosów i pewnie by do mnie nie trafił.... ale że dostałam go w prezencie od marki postanowiłam go przetestować mimo że początkowo podchodziłam jak pies do jeża...
Oleo Krem dostałam na spotkaniu blogerek w Rybniku, które miło wspominam i pozdrawiam dziewczyny:)
Szampon, odżywka ze spotkania są całkiem ok ale czy Oleo Krem sprosta zadaniu?


Opis:

OLEOKREM BIOVAX GLAMOUR - NOWY WYMIAR PIELĘGNACJI WŁOSÓW Luksusowy OLEOKREM to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążenia włosów.

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Gold zawiera unikalne połączenie drogocennych składników:

czystego 24-karatowego złota i dwóch najcenniejszych afrykańskich olejów: Arganowego i z Baobabu.

Złoto 24-karatowe – drobinki cennego kruszcu zapobiegają starzeniu komórkowemu, zachowując młodość włosów. Czyste złoto odżywia i rozświetla włosy, odmładza je i rewitalizuje. Nadaje im niezwykłe, luksusowe lśnienie i doskonały wygląd.

Olej Arganowy (organiczny) – sekret pielęgnacji włosów, zwany płynnym złotem Maroka. To najbogatsze źródło odmładzającej witaminy E, chroniącej włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników i promieniowaniem UV. Dzięki zdolności do przenikania w głąb łodygi włosa, reperuje zniszczenia i przywraca prawidłowy poziom nawilżenia. Jego lekkość sprawia, że jest odpowiedni do każdego rodzaju włosów.

Olej z nasion Baobabu – wszechstronny olej z niezwykłego, długowiecznego drzewa rosnącego w samym sercu afrykańskiej sawanny. Zawiera cenne nienasycone kwasy owocowe omega-6 i omega-9 w połączeniu z witaminami A, E i D. Jest idealny do pielęgnacji włosów suchych, łamliwych i zniszczonych: przywraca im elastyczność i blask oraz chroni je przed działaniem silnych promieni słonecznych i wiatru.



OLEOKREM sprawi, że włosy będą:

 - idealnie wygładzone i miękkie

- zjawiskowo lśniące - intensywnie odżywione i zdrowe

- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury.


Stosowanie:

 Dzięki unikalnej formulacji, OLEOKREM BIOVAX można stosowac na dwa sposoby:

- na włosy wilgotne - krem zastosowany po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem, delikatnie wmasowany w wilgotne pasma, nawilży je i odżywi, jednocześnie ułatwiając ich stylizację

- na włosy suche - nałożony w ciągu dnia, krem ujarzmi puszące się włosy, wygładzi je i nabłyszczy, zabezpieczając jednocześnie końcówki przed rozdwajaniem

Oleokremy Biovax Glamour stanowią niespotykane połączenie wysokich właściwości odżywczych z delikatnością konsystencji kremu. Dzięki lekkiej teksturze nie wymagają spłukiwania.

źródło opisu

Plus za zabezpieczenie przed "sklepowymi testerkami":


Konsystencja:


Skład:

Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenyl Trimethicone, Oleyl Alcohol, Colloidal Gold, Argania Spinosa Kernel Oil, Adansonia Digitata (Baobab) Seed Oil, D-panthenol, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Trimethylsiloxysilicate, Dimethiconol, Tricedeth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, C13-15 Alkane, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Eugenol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Mica, C.I. 77891, C.I. 77491, Citric Acid
źródło


Moja opinia:

Produkt dostajemy w tubie mieszczącej 125ml kremu do włosów. Opakowanie otwierane na klik raczej wygodne. Nie pamiętam co sie stało ale ta zatyczka dzięki której opakowanie sie zamyka na klik mi sie ułamało i w dziurce zostało przez co utrudnione było wydobycie produktu, choć przyznam że dawałam radę.
Zapach produktu dobrze wyczuwalny kojarzący mi się z dobrymi perfumami coś w kierunku orientalnym ale nie do końca woń dobrze wyważona przyjemna jak najbardziej na plus.
Produkt stosowałam jako odżywkę do włosów bez spłukiwania poprawnie rozplątuje włosy, dając radę zarówno na sucho jak i na mokrych włosach. Dociąża moją lubiącą puszyć się czuprynę czyniąc ją bardzo mięciutką, wygładzoną i pachnącą bardzo przyjemnie  przez kilka godzin (zapach sie utrzymuje) .... właśnie tą miękkość i zapach bardzo lubię za co produkt ma plus. Włosy wygładzone dociążone ale nie przeciążone. Co do blasku no to tu sie zawiodłam bo włosy moje raczej matowe po tym produkcie były...
Efekt to raczej chwilowe działanie wizualne bardziej niż dobroczynne choć przyznam że cienkie i delikatne włosy moje zyskują tu wzmocnienie i zabezpieczenie co jest plusem produktu.
Kolejne plusy to to że produkt finalny nie jest okupiony cierpieniem zwierząt... widziałam tyle filmików zdjęć z laboratoriów że jak widzę informacje na produkcie że jest nie testowany na zwierzętach to czuję ulgę... Produkt należy raczej do wydajnych, w dodatku nie stosuję go często a to sprawia że starcza mi na długo.
Czy kupię go ponownie? Chyba nie.... czegoś mi tu brakuje.... pięknego blasku włosów moich po użyciu tego produktu, jednak nie skreślam go całkowicie bo ma sporo plusów.
Dostępność oceniam na dobrą w Rossmannie kosztuje ok 19 pln - no nie mało ale przy wydajności nie jest źle.

Za możliwość przetestowania dziękuję marce biovax


77 komentarzy:

  1. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam werję czarną oleokremu i całkiem fajnie się spisuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. This cream is really a great product. I love its ingredients... Healthy and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawości spróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś i zupełnie mnie nie zachwyciła ta linia 👎🏻

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam i nie wiem, czy chciałabym mieć. Duży plus za zabezpieczenie przed testerkami, no i zapach, który długo się utrzymuje, ale jakoś nie jestem do niego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kompletnie mi z tą marką nie po drodze. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Narobiłaś mi ochoty na taen Biowax! Po prostu rewelacja. Zresztą większość ich produktów mi służy. Cena nie najniższa, ale jeśli wydajność ok to można się skusić.
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. już kończę ten oleokrem, bardzo go lubię ale nie kupię ponownie bo uż mam nawet lepszy balsam z opuncją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię oleo-kremy i sprawdzają się u mnie świetnie, fajnie że nie żałujesz poznania tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Biovaxem bardzo się polubiłam. Mam szampon+ odżywkę z linii perłowej i muszę przyznać, że moje włosy nigdy nie były w tak dobrej kondycji!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na skład raczej silikono-krem;) mam taki olejek w kremie od L'Oreala i... bez szału:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne okoliczności przyrody <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś mi je proponowali, ale się ich bałam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem nieźle wypadł :) też wolę jak produkty nie są testowane na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też go stosowałam, ale odwrotnie do ciebie z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajna odżywka :) lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej odżywki, może spróbuję, bo cena jest raczej kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie do końca sprawdził się u Ciebie :) ja natomiast lubię ich produkty ;) dobrze działają na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dokładnie tą samą wersję i szczerze to też nie kupię ponownie.Moje włosy i bez niego są ładne, więc nie warto tracić pieniędzy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam okazji używać, szkoda, że nie ma efektu błyszczących włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak nie testowany na zwierzętach, to warto promować...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiłaś mnie tą odżywką:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja polubiłam się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na razie mam przesyt produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie ich maseczki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ochotę kiedyś wypróbować taki oleokrem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze okazji się z nim spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej się nie skuszę - za Biovax także nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety mnie nie powaliły z nóg produkty tej marki wiec raczej nie sięgnę po nie ponownie

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałyśmy nigdy nic z tej firmy więc nie mamy wyrobionego zdania ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Biovax coś zwiedzał widzę :D Ciekawa jestem czy faktycznie tam jest złoto dla srok :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jeszcze nie miałam nic z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!