niedziela, 23 lipca 2017

Rozmaitości















38 komentarzy:

  1. Z tym sercem to czasem coś jest na rzeczy.... niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama prawda, ostatnio brechtałam właśnie z obrazka z wyborem lakieru do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za porcję uśmiechu z rana! 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja lubię być blada i mi to nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te Twoje posty poprawiacze humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rozmaitości ahha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwłaszcza drugie do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie dobre :-)))
    Pomarzyć zawsze można...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z sercem taki prawdziwy;) Kowalski też dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale podoba mi się ta pościel! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezgodność narządów... Ładne określenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opalić się w te lato to nie lada wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting post. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Beczka śmiechu! Super!
    Z tymi lakierami do paznokci - tak właśnie jest!
    Ach, my kobiety i nasze dylematy :D
    Pozdrawiam serdecznie:) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe wybór lakieru jest the best :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!