sobota, 29 lipca 2017

Start testów:)


Lało dwa dni... wczoraj było nawet gorąco ale przez moment. Dalej jakoś mało przyjemnie oczekując tego co można by było od schyłku lipca... jest jak jest, jakoś zaspana jestem też tak macie?
Od pewnego czasu śledzę to co robi  Krysia, wielkie brawa jej za to i każdej osobie która działa, jestem pełna podziwu dla ogromu pracy jaki wkłada, za wielkie serce i siłę bo łatwo nie jest. Podczas gdy wiele osób odwraca wzrok, tak, tak wiem co pisze, wiem doskonale i nawet rozumiem bo nie są to łatwe tematy, a skoro one kogoś nie dotyczą to.... albo myśli że go nie dotyczą to już sprawa gorsza o wiele. Ale z drugiej strony wiecie co? Karma wraca, tyle. Brawa dla Krysi i osób tak działających!
      A miało być miło no i było dostałam przesyłkę a w niej:





Bio-Selen+Cynk dwumiesięczna kuracja suplementowa zawierająca selen, cynk, oraz witaminy, A, B6, C i E.

Za przesyłkę dziękuję przemiłej Pani Agnieszce z marki




56 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam firmę, a suplementy stosuję sama od wielu lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karma wraca? A od kiedy jedzenie ma nogi? Żartuję, ale tak samo nie wierzę w karmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wierzę że jeśli ktoś jest dobrym człowiekiem to do neigo wraca racjonalizując można tu podać przykład reguły wzajemności

      Usuń
  4. Znam tą firmę, ale nigdy nie stosowałam takich urodowych suplementów :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Milych testow ;)

    Przejęzyczyłaś się :) mamy schyłek ale lipca nie sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bioselen i cynk mnie interesuje..Czuję jakieś braki w organizmie.

    Dziękuję za dobre słowo dla kotów i psow,
    bo przecież bezdomność dotyczy też piesków :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak on sie objawia ten brak u Ciebie?

      Co do zwierzaków to wiem ale chciałam się odnieść konkretnie do Ciebie:*

      Usuń
  7. Nie stosuję suplementów, ale te wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio... jakoś i tak jestem zadowolona z pogody.
    W Małopolsce jest słońce, więc nie narzekam i mam dobre przeczucia jeśli chodzi o sierpień :D
    Pozdrowionka! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dziś po tygodniu opadów deszczu i temperatury max 17 stopni w końcu wyszło słońce, zapowiada się upał i co za tym idzie pewnie burza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio wygrałam te tabletki w rozdaniu i też je łykam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych testów :D u mnie dzisiaj pierwszy raz od nie wiem kiedy wyszło słońce i jest bezchmurne niebo ;P pewnie wieczorem będzie padać, bo już w dobrą pogodę wierzyć mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak u nas jak na razie słonecznie więc pofocić sie wybieram, a wybrać sie nie mogę:)

      Usuń
  12. Ja też muszę sie wziąc za suplementację, bo na pewno brakuje mi witamin :P Miłych testów i dużych efektów :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawą przesyłkę otrzymałaś ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Majździernik był podobny :p
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Suplementy to podstawa dobrej diety
    Tak trzymaj
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podstawą jest racjonalna dieta suplement to dodatek:)

      Usuń
  16. I've tried some Pharma Nord's products. They're really great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Wraca, a przynajmniej taką mam nadzieję. Szczerze to mogłoby się już rozpogodzić... Suplementów nie stosuję. Regularna jestem tylko w myciu zębów i braniu prysznica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas wczoraj całkiem ładnie było. Co do zarzywania to ciekawa jestem efektów

      Usuń
  18. przyjemnego testowania, napisz coś o działaniu suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemnych testów, czekam na wyniki :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!