wtorek, 25 kwietnia 2017

Rozmaitości







źródło

źródło














61 komentarzy:

  1. Przystojny ten facet :P te zdjęcia pary z dzieckiem i odbicie światła super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia z dzieckiem są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Mogę znowu nic ciekawego. Czekam na jakieś fajne recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno - białe impresje są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  6. No niezły facet :D
    To z Adamem i Ewą zabawne bardzo! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe :)) Spodobały mi się te zdjęcia ze zwierzętami z początku posta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrwałam sobie faceta :D Rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre to dziecko co szpagat robi;D

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia, które pokazują jednocześnie dwa obrazki są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh.. zachwycają mnie te zdjęcia z kampanii promującej adopcję zwierząt (chyba nic nie pomyliłam).

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatuaż z kotem na dłoni jest imponujący.
    Jak żywy! ;)
    Pozdrowionka serdeczne! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne teksty dla poprawy nastroju

    OdpowiedzUsuń
  14. Rysunek z Adamem i Ewą mnie rozbroił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akwarium w telewizorze wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię u Ciebie takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak patrzę na telewizor, moja babcia miała podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zwierzęta stworzone przez ludzi są niesamowite! A dziecko między wózkami mistrz. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się te początkowe zdjęcia (ludzkie postacie i kształt zwierząt).

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię te Twoje rozmaitości ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!