poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Nejra - ośmiolatka szuka domku

Zakładając mojego bloga jednym z celów jaki mi przyświecał była pomoc TTB - Teriery Typu Bull to poszkodowane przez niezrozumienie ludzi piękne i dumne psy w swej naturze pełnej siły i zwinności w połączeniu z mądrością oraz inteligencją zachwycają mnie od dawna. Kocham Bullowate a cel który obrałam lat temu kilka konsekwentnie realizuję:) 
Na Stronie Fundacji AST znalazłam taką oto słodziutką sunie, widać zalękniona bidulka ale z opisu wynika że ludzi lubi więc zapraszam do zapoznania się z opisem i zdjęciami może ktoś z Was ją pokocha:


 Nejra to 8-letnia amstaffka, urodzona 9 grudnia 2009 r. Została w nocy przywiązana do ogrodzenia, ale udało się namierzyć jej włascicielkę. Sunie przejęliśmy pod naszą opiekę. Oczywiście pobyt u nas Nejra zacznie od leczenia bowiem zarówno nam jak i weterynarzowi nie podoba się jej skóra. Będziemy też sunie poznawać, aby wiedzieć jaki jest psem (opis byłej właścicielki wymaga zweryfikowania). Nejra to sunia domowa, nauczona zostawać samej na 8 godzin (ale pierwsze dni w nowym miejscu może lamentować), lubiąca ludzi, w tym również dzieci (miała styczność z dziećmi w każdym wieku), do większości psów łagodna. Do kotów w domu ok, na dworze jednak je goni. Uwielbia podróżować autem. Nie ma problemu z bronieniem zasobów. Nejra przebywa w domu tymczasowym w Gdańsku.



NEJRA Złoty Bull
amstaff, wiek 8 lat, urodzona 09.12.2009 r
Wygląd: stalowa, z białymi znaczeniami.
Charakter: wesoła, energiczna, odważna. 
Zdrowie: wysterylizowana, w trakcie diagnostyki
Miejsce pobytu: dom tymczasowy, Gdańsk
Kontakt w sprawie adopcji:  tel.: 501 797 018, mail: adopcje@fundacja-ast.pl
Wirtualny Opiekun: brak
źródło

67 komentarzy:

  1. Ale śliczna. Szkoda że taka smutna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komuś się znudziła bidulka...
    Oby znalazł się domek jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo nie stać na leczenie. Jak na razie jest pod opieką fundacji w tymczasowym domu więc jest na dobrej drodze

      Usuń
  3. Urocza psina :) Trzymam kciuki za dobry domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie jest w tymczasowym, a czasem tymczas zmienia sie w dom stały:)

      Usuń
  5. Ach piekna sunia. Niestety w moim kantonie (Szwajcaria) Amstafy sa zabronione :( A szkoda bo to cudowne psiaki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, a ta sunia wygląda na wyjątkowo uroczą towarzyszkę

      Usuń
  6. Jakie ona ma słodkie oczka! i ten pyszczek taki uroczy :) żeby tylko znalazła dom! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Oby już wkrótce miała wiele powodów do radości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, że znajdzie kochającą rodzinę!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna, ale bym wytuliła <3 Mam nadzieję, że znajdzie kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaczek kochany...
    Tą Panią kojarzę ze schroniska w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza..tylko ten smutek w oczkach... Oby szybko znalazła kochającą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby szybko znalazła swój nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodka, oby jak najszybciej znalazła dom.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. mi też sie podoba, żałuję że nei mogę przygarnąć

      Usuń
  15. Mam w domu psy i już więcej pozwolić sobie nie mogę,ale mam nadzieję że szybko znajdzie właściciela:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale smutne ślepka. Urocza mordka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka słodziutka <3 trzymam kciuki zeby jak najszybciej znalazla kochających włascicieli i nowy, piekny dom! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. u nas od tygodnia probuja złapac owczarka niemieckiego ktory uciekl i nie ma jak go zlapac bo ucieka, a krazy tymi samimi trasami, masakra

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka smutna psinka :( Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna jest! Niech szybko znajdzie kochający dom.
    Oby jej się udało.
    Pozdrawiam serdecznie! Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!