wtorek, 15 sierpnia 2017

Pumice SPA - Proszek do peelingu

Ciepłe dni to czas gdy wybieramy części garderoby bardziej odkryte. To lato nie jest dla nas zbyt łaskawe a jednak są dni gdzie stawiamy bardziej na klapki i sandałki.
Produktów do stóp mamy u nas dostatek marka I.M.P.A. Pumice SPA ma w ofercie spory wybór pumeksów w różnych kształtach i kolorach więc myślę że każdy znajdzie tu coś w sam raz dla siebie.
PUMEKS pomoże usunąć zrogowaciały naskórek, a także wszelkiego rodzaju trudno usuwalne zabrudzenia z rąk i stóp.
Proszek go peelingu otrzymałam na spotkaniu blogerek w Poznaniu od marki I.M.P.A. Pumice SPA
Proszek znajdujemy w takiej różowej buteleczce z grubego plastiku przez który bez problemu większego możemy obserwować zużycie produktu:


Co mówi producent ogólnie o swoich wyrobach:

Jak to działa ?

PUMEKS służy do usuwania zrogowaciałego naskórka, a także wszelkiego rodzaju trudno usuwalnych zabrudzeń z rąk i stóp.

Jego zastosowanie jest bardzo proste i polega na zwilżeniu powierzchni skóry gdzie PUMEKS będzie aplikowany, oraz pocieranie skóry PUMEKSEM na wybranej powierzchni.

W rezultacie tarcia, PUMEKS jednocześnie usuwa zrogowaciały naskórek jak i bród. Szybkość usuwania naskórka można regulować przez zwiększenie nacisku lub przyspieszenie ruchów.

Podczas procesu pocierania, dzięki właściwej strukturze PUMEKSU, komórki twardej skóry są usuwane przez małe, powoli się wykruszające, kawałeczki pumeksu. Potem wystarczy opłukać skórę i PUMEKS wodą aby je zmyć.

Dzięki temu procesowi nasz PUMEKS zawsze jest kolorowy, nie posiada nieprzyjemnego zapachu powodowanego przez rozkład komórek skóry zalegających w jego porach, a jego powierzchnia oferuje jednakowe właściwości użytkowe.

To jest główną przewagą naszego PUMEKSU nad naturalną skałą wulkaniczną, pumeksem szklanym, kamiennym, czy gipsowym które się mniej wykruszają i w zamian za niewiele wiekszą trwałość oferują o wiele mniejszy komfort higieniczny.

Rezultaty

Po zastosowani PUMEKSU dłonie i stopy będą gładkie, miękkie, delikatne i czyste. Ten efekt może być osiągnięty już po pierwszym użyciu.

Używanie PUMEKSU ogranicza użycie chemicznych detergentów, czyszczących płynów, a przez to przyczyniają się do ochrony Środowiska Naturalnego.

Nasz PUMEKS produkowany jest w różnych formach i kształtach jednak jego właściwości użytkowe są zawsze takie same i utrzymują się na tym samym wysokim poziomie.

Inne zastosowania

Dodatkowo proponujemy inne zastosowania naszego PUMEKSU. Może on być używany do:
1. czyszczenia szkła,
2. czyszczenia instalacji sanitarnych,
3. usuwania insektów z szyb samochodowych,
4. czyszczenia i polerowania: niklu, chromu, stali nierdzewnej,
5. usuwania patyny z miedzi, mosiądzu lub aluminium,
6. generalne mycie i czyszczenie trudno usuwalnych zanieczyszczeń.
Nasz PUMEKS nie rysuje żadnej z wymienionych powierzchni.
źródło

W składzie mamy Poliuretan "Polimer. Substancja stabilna chemicznie. Niewrażliwa na działanie słońca oraz zmiany pH.Poliuretan jest stosowany jako substancja utrwalająca fryzurę w preparatach do włosów, poprzez tworzenie na powierzchni włosów hydrofobowego filmu.
Substancja stosowana jako lepiszcze, czyli składnik wiążący składniki w kosmetykach w formie stałej."

Konsystencja to taki różowy jak dla mnie bezwonny proszek:


Po dodaniu olejku:


Po połączeniu:


Opinia moja:

Bezwonny proszek w miarę łatwo można wysypać z buteleczki jednak osobiście preferowałabym słoiczek i coś w rodzaju łyżeczki którą można odmierzać odpowiednią ilość półproduktu. Proszek można łączyć z czym nam sie żywnie podoba: żele, oleje olejki tutaj same decydujemy o zawartości proszku oraz konsystencji tego co "ukręcimy" oraz z czym zmieszamy. Ja zdecydowałam się na  olejek do ciała z pomarańczą i wanilią od Fresh&Natural. Uprzednio stópki wymoczyłam w misce napełnionej  ciepłą wodą z solą z Buska która uprzyjemniała mi chwile:) Gdy już stópki moje wymoczone a proszek do peelingu połączony z olejkiem zaczęłam radośnie aczkolwiek delikatnie nacierać krótką chwilę stopy moje po czym spłukałam je obficie ciepłą wodą użyłam żelu pod prysznic i spłukałam:)
Przyznam że proszek jest bardzo aktywny w zdzieraniu starego naskórka- niezły z niego zdzierca:) a stopy moje pozostawił bardzo mięciutkie.
Z racji że jest to bardzo aktywny jegomość proponuję zacząć od mniejszej ilości zacząć co automatycznie sprawia że jest to produkt wydajny.
Co do dostępności to pojęcia nie mam gdzie można go kupić i ile on kosztuje.
Za prezent dziękuje

65 komentarzy:

  1. Żaden brud mu się nie oprze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie i chętnie bym sprawdziła czy i ja będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że się sprawdza i jest wydajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Do stópek.. do kibelka.. do wszystkiego.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię uniwersalne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że można mieszać produkt z ulubionymi olejkami itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ala que chulo, me gusta y me ha llamado la atencion

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam go nigdy wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. O, nie znałam tego kosmetyku! Bardzo ciekawa recenzja, chętnie wybróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że taki proszek istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalam, ani nawet nie slyszalam. Ciekawe rzeczy prezentujesz. Lubie tu zagldac!

    OdpowiedzUsuń
  12. I think this peeling powder is a really good idea.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam, że coś takiego jest;) bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym produkcie, ale go nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten proszek, używałam łącząc z żelem pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszek ciekawy,kolor ma też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy w życiu nie słyszałam o takim produkcie, ale wydaje się być ekstra. Bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś coś podobnego ale u mnie strasznie śmierdział chemią oczywiście nie z tej firmy tylko innej jakoś nie miałam miłych wspomnień :P ten mogłabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze ściera martwy naskórek, mam i regularnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego, co czytam spisał się bardzo dobrze i pewnie warto byłoby go kiedyś wypróbować:) Opakowanie rzeczywiście mogłoby być inne, bardziej praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że nigdy z takim proszkiem nie miałam do czynienia. Dla mnie to nowość. Ciekawy.
    Pozdrawiam! :) Megly (megly.pL)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi zachęcająco - muszę go poszukać w necie ☺️ Dzieki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. oj tak widziałam przepisy gdzie dziewczyny robiły peelingi do ciała

      Usuń
  24. Nie słyszałam o takim proszku - świetna sprawa, można samemu kontrolować ilość drobinek zdzierających;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł z takim proszkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z taką wersją peelingu jeszcze się nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej to mnie zdziwiły te inne zastosowania :P Ale powiem szczerze, ze chętnie bym spróbowała. Od czasu kiedy byłam na nieudanym pedicure mam problem z stopkami i ciągle mam twarde pięty :( Strasznie mnie to wkurza i niezawsze udaję mi sie mieć choć jedną miękkość. Zdecydowanie zapmiętam ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze pomoże wszak należy do aktywniejszych produktów:)

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!