środa, 16 sierpnia 2017

Niesamowita historia! Sama słodycz i w dodatku słodziaki mają 0 kalorii

Historia niesłychana znaleziona na profilu schroniska dla bezdomnych zwierząt OTOZ Animals - Schronisko "Ciapkowo" w Gdyni! Może to jakieś przeznaczenie?
Otóż Panowie Kierowcy Tira ruszając z Krakowa nie byli świadomi że... mają pasażerów na pokładzie:) Jakież musiało być ich zdziwienie gdy u kresu swej podróży zastali maleństwa na palecie...
Krakus i Krakuska to maleństwa które trafiły do schroniska dla bezdomnych zwierząt "Ciapkowo" w Gdyni które pilnie poszukuje domu, choćby tymczasowego dla maluchów które wymagają karmienia mlekiem z butelki
Ttreść ogłoszenia:

UWAGA !
Właśnie trafiły do nas te dwa maleństwa. Ich historia jest niesamowita. Przyjechały aż z Krakowa ! Kotka wolno bytująca musiała je schować podczas załadunku. Panowie otworzyli auto a maluchy siedziały na palecie ! Przeżyły tyle godzin bez jedzenia a mają zaledwie około dwóch tygodni. Nazwaliśmy je Krakus i Krakuska. Pilnie szukamy domów dla kociaków, choćby tymczasowych. Wymagają stałej opieki i karmienia mlekiem z butelki. Bardzo prosimy o udostępniane !
Kontakt 58 622 25 52





69 komentarzy:

  1. O matko jakie maleństwa! I to z moich okolic! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... Ale oby ktoś się znalazł na tymczasem bo jak już będą samodzielne to chętni już są

      Usuń
  2. Jakie maluchy....takie bezbronne. ciekawe co z ich mamą :( Mam nadzieję, ze znajdą mieszkanko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam nadzieję że szybko ktoś się znajdzie bo chętni już są ale jak będą już same jadły

      Usuń
  3. O matko, jakie maluchy. Płakać mi się chce. Oby znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że ktoś je szybko przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie cuda! Niesamowita historia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tak niesamowita historia, ale maluchy kochane! *,* Przygarnęłabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo wrażliwa jeżeli chodzi o ZWIERZĘTA i jakbym tylko mogła,to wszystkie bym przygarnęła i się nimi opiekowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Budulki malutkie...
    Wrzucam link u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne maluszki😊 miały dużo szczęścia 😊 w tym nie szczęściu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio widzę same pokrzywdzone przez los maleństwa, wzięłabym, ale póki co 2 moje to za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe szczęście, że nic im się nie stało! Mam nadzieję, że szybko odnajdą nowy dom :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeszcze były bez jedzenia a podróżowały przez cały kraj

      Usuń
  12. Ale piękne <3333 gdybym tylko mogła to wzięłabym wszystkie zwierzaczki ze schroniska, ale już wyczerpałam swoje maksimum bo mam 6
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ja też niestety nie mogę zabrać do siebie tych kociąt

      Usuń
  13. Jak dobrze, że udało im się przeżyć. Przesłodkie maluchy

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite ze kierowca znalazł je w odpowiednim momencie... a gdyby zostały zgniecione w czasie wyładunku/załadunku? Słodkie maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziak kochany trafił w dobre ręce

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję ,że szybciutko znajdą domek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już same będą jadły to są chętni już więc tymczas do tego momentu byłby dobrze widziany

      Usuń
  17. Taka historia! Naprawdę!
    Niech teraz szybko znajdzie się dla nich domek.
    Zwiedzają od małego...
    Pozdrawiam serdecznie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie słodkie maleństwa, oby jak najszybciej znalazły dom
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie słodziaki! Sweetness overload! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojoj mam słabość do malutkich kotków;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, zostały bez mamy :( Kotka pewnie ich szuka... ale dobrze że trafiły w ręce, które zaniosły je do bezpiecznego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodkie :D Ja już mam swoją kocią znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. urocze maleństwa :) ja mam swoje 2 kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale słodziutkie. Mam nadzieję, że ktoś się nimi zajmie. Dla mnie to niestety za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za hitoria! mam nadzieję tylko,że trafią do domów, gdzie ludzie otoczą ich troską!

    OdpowiedzUsuń
  27. As usual amazing! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  28. oh que bonito, que gatito bebe mas lindo

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku jakie słodziaki! Szkoda, że mam alergię na sierść kota

    OdpowiedzUsuń
  30. Przesliczne.Niestety moja mama nie akceptuje zwierzaków w domu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!