Podróżowanie jest wspaniałe jak najbardziej! Nowe miejsca osoby... już sama droga w bardziej lub mniej nieznane: przemieszczanie, zmiana... no i cel.
Nocleg tani zarezerwowałam z tygodniowym wyprzedzeniem do skorzystania z usług skusiła mnie lokalizacja i niska cena - w internecie wyczytałam że od 19
abinoclegi
złotych za dobę, potem podczas rozmowy dowiedziałam się że nocleg kosztował będzie 28 złotych z uwagi na krótki termin, jeszcze właściwie sie wahałam bo nie wiedziałam kiedy konkretnie i czy na pewno sama będę więc umówiłam się że zadzwonię. Gdy byłam pewna dzwoniłam sporo razy - nikt nie odbierał a tym bardziej nie oddzwaniał - mimo że nagrałam sie na sekretarkę. Zależało mi bardzo na tym miejscu bo pasowała mi lokalizacja. Gdy sie połączyłam bez problemu zarezerwowałam miejsce, nie przeszkadzało mi że cena wzrosła...nie 28, nie 35 a 40 pln za nocleg - zgodziłam się bo to nie drogo a i błądzić nie będę musiała...
Piątek - gdy już jechałam zadzwoniła Pani by potwierdzić czy na pewno będę - odpowiedziałam że jadę i będę na pewno. Otrzymałam wiadomość by na 20 minut przed przyjazdem zadzwonić pod numer ..... za chwilę przyszła następna wiadomość z przeprosinami że tamten numer zły i żebym dzwoniła .... i podała inny. Odpisałam że dziękuję i że będę w okolicy 22.
Gdy byłam już blisko otrzymałam sms.
Nie zauważyłam go więc zanim to sie stało minęła godzina. Odpisałam co Pani proponuje w zamian, byłam zdziwiona że tak po prostu można człowieka potraktować zostawiając na lodzie. Odpowiedzi nie otrzymałam do chwili obecnej. Na tamten moment skontaktowałam się z szefem który to miał przyjechać i specjalnie udostępnić mi pokój. Pan który telefon odebrał był zaskoczony skąd mam jego numer odsyłał mnie do biura, nie odpowiedział mi dlaczego moja rezerwacja została anulowana, zaprzeczał jako by był władny twierdził że jest zwykłym pracownikiem, poczułam sie po prostu spławiana. Powiedziałam rozmówcy że upublicznię sprawę jeśli Państwo nie zrobią czegoś a tej sprawie, Pan powiedział że "postara sie coś zrobić" przypuszczam że zrobił nie wiele po zakończeniu rozmowy gdyż nie otrzymałam zwykłej wiadomości, po prostu zostałam olana. Lekceważący stosunek firmy do gości sprawił że postanowiłam przestrzec przed korzystaniem z usług tej firmy... czy jeśli faktycznie byłaby awaria budynku Pani mogłaby mi zaproponować inną lokalizacje na przykład Katowice, Chorzów, Gliwice, Żory czy Tychy, jeśli naprawdę nie miałaby możliwości zaproponowania mi noclegu w żadnej lokalizacji to mogłaby podać namiar na zaprzyjaźnione miejsce... Swoją opinię na temat noclegu taniego w Rybniku na Śląsku postanowiłam wyrazić gdyż jest mi bardzo przykro że tak nie ładnie można sie zachować. Umowa ustna to także umowa której nie powinno sie zrywać w ostatnim momencie zostawiając człowieka na lodzie i uważać że sprawa jest załatwiona. Cała nagła poważna "awaria budynku" to myślę że był to tylko wykręt...
Strasznie słabo się zachowali. Kompletnie nie wiem w jakim celu, jednak moim zdaniem awaria budynku, jest mocno wątpliwą kwestią i mam wrażenie, że nawet jej nie było. Tylko po co tak zrobili?
OdpowiedzUsuńPrzypuszczam że trafił się rentowniejszy klient.
Usuńo masakra ale słabo się zachowali...
OdpowiedzUsuńnie ukrywam.
UsuńI jak się ta historia skończyła?
OdpowiedzUsuńKurczę, czyli wniosek z tego taki, że jak ktoś nie odbiera telefonów, podwyższa cenę i kręci, to trzeba szukać czegoś innego.
Znalazłam nocleg w tym mieście ale.... Pni wspominała o awarii... pieca... doszłam do wniosku że w tym rejonie jest to swoisty sposób odmowy skoro pobyt krótki... więc nei chcieli sobie głowy zawracać, może tanie noclegi nastawione są na gości którzy chcą zostać na dłużej.
UsuńCo do noclegu to pojawiła sie propozycja i to nie jedna - kolega i taka jego znajoma pojawili sie, za co jestem im wdzięczna.
Pracuję w branży hotelarskiej i przyznam szczerze,że jestem w szoku w jaki sposób zostałaś potraktowana. Widać tu dużą nieodpowiedzialność samych pracowników którzy w takim wypadku powinni stracić pracę.
OdpowiedzUsuńwydaje mi się że ich nie obowiązują jakieś standardy są nastawieni na klientów firmowych a gośćmi są pracownicy... których pobyty są długoterminowe więc nei byli zainteresowani jedną osobą na krótki termin, więc olali, tylko po co rezerwacja i anulowanie w ostatnim momencie?!
Usuńja polecam rezerwacje przez booking, w razie czego to oni szukaja dla ciebie zastepczego noclegu na juz
OdpowiedzUsuń:)
UsuńBardzo profesjonalne zachowanie, coś takiego nie powinno mieć miejsca )
OdpowiedzUsuńjak dla mnie ich zachowanie jest nieprofesjonalne.
UsuńKurde, to straszne, tak nagle np. zostać bez noclegu w obcym mieście.
OdpowiedzUsuńdobrze że nie byłam tam całkiem obca, zaskoczyła mnie gościnność bo propozycja noclegu pojawiła się nie jedna.
UsuńNajpierw zmiana ceny, tak jakby specjalnie Cie zniechęcali, "może będzie za drogo to sama zrezygnuje." Dobrze, że o tym piszesz, trzeba uważać na takie miejsca.
OdpowiedzUsuńZmianę ceny t o akurat mogę zrozumieć bo pisze od 19 czyli tak jak mi tłumaczono przy dłuższym pobycie.
UsuńNo niezła historia :/
OdpowiedzUsuńI jak tak można, szok.
hehhh
Usuńdziwne to wszystko, wygladaja na oszustow... ja zawsze noclegow szukam na wlasna reke, igdy sie nie zawiodlam, a zawsze znajduje cos w rozsądnej cenie
OdpowiedzUsuńPodpisuję się, pasują mi na jakichś oszustów... choć kto ich tam wie. W każdym razie - żenada, to na pewno.
Usuńna własną rękę czyli gdzie? Jak sie nei zna miasta pozostaje net, tak ja szukałam.
Usuńoj niestety ... żenada.
UsuńTragedia i co ma człowiek zrobić, jadąc po nocy i zostając bez noclegu? Brak słów.
OdpowiedzUsuńpo tylu godzinach w obcym mieście z bagażami szukać noclegu hehhh... nie życzę nikomu. Dobrze że od znajomych pojawiły sie propozycje gościnności.
UsuńMasakra jakaś. To strasznie nieprofesjonalne.
OdpowiedzUsuńa nooo
UsuńBardzo nieładnie z ich strony. Osobiście nigdy bym nie chciała mieć do czynienia z takimi ludźmi.
OdpowiedzUsuńdla tego piszę o nich żeby nikt nie znalazł sie w mojej sytuacji.
UsuńNieciekawie.. nieźle bym się wkurzyła..
OdpowiedzUsuńno nic miłego...
UsuńO fuck! Ale tak to czasem bywa z "tanimi noclegami" :(
OdpowiedzUsuńhmmmm.... my od dawna korzystamy z niedrogich noclegów płacimy 30 pln za osobę i za te 60 pln mamy pokój z łazienką, bywało że na dobę przyjeżdżaliśmy Pani zawsze zachowywała sie jak należy, nic nie możemy zarzucić a pojawiamy sie tam od 2 lat
UsuńBad that I don't understand this but the comments don't look so good. :(
OdpowiedzUsuńI hope you can fix your problem soon! I follow you on GFC. :)
Have a nice weekend.
Best regards, Anna <3
annax1303.blogspot.de
:)
UsuńDramat.. ja z czystej złośliwości wysłałabym im linka z tą recenzją ;) a dodatkowo na stronie u nich umieściła opinię jeśli się da. Dobrze że publikujesz taki post. I tak łagodnie ich opisałaś.. u mnie to by.. uhuhu :p
OdpowiedzUsuń:)
UsuńMasakra, nie rozumiem jak się można tak zachowywać zamiast od razu powiedzieć, że np. nie ma miejsca czy coś wtedy byś miała czas na znalezienie innego noclegu ja mam podobna sytuacje z Vectrą ;/
OdpowiedzUsuńdokładnie!
UsuńMoja koleżanka pracowała w tej firmie i sie pochorowała...
No nie do wiary. Obecnie tak dużą wagę przywiązuje się do Klienta, jego zadowolenia, a tu taki klops. Nieładnie!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam, Megly (megly.pl)
jak widać nie każdemu zależy na pozytywnej relacji z klientem. Może postać rzeczy zmienił by fakt gdybym była klientem długoterminowym lub biznesowym....
Usuńoj co to ma być...koszmar
OdpowiedzUsuńno nie polecam tej marki.
UsuńJa mieszkam w Rybniku, a nigdy o tym miejscu noclegowym nie słyszałam..
OdpowiedzUsuńno tak ja też średnio znam ofertę noclegową w moim mieście, dzielnicy.
UsuńBardzo dobrze robisz, publikując coś takiego. Umowa to umowa, ci państwo zobowiązali się dać nocleg i to nie za te 40 zł tylko za niższą, więc samo podniesienie ceny jest już nieprofesjonalne i niefajne. A jeszcze gorzej jest pozostawić człowieka na lodzie, bo skoro rezerwuje się to miejsce na jeden dzień, to chyba wiadome jest to, że taka osoba nie ma co ze sobą tej jednej nocy zrobić. Porażka -.-.
OdpowiedzUsuńja rozumiem że oni są nastawieni na klientów raczej firmowych, - gości dużo i na dłużej ale kurcze tak jak oni podeszli to tak sie nie traktuje ludzi!
UsuńMasakra w takiej chwili to ręce opadają i człowiek nie wie czy ma do czynienia z głupim czy sam jest głupi, że komuś zaufał...
OdpowiedzUsuńhmmmm
UsuńCo za brak profesjonalizmu. Ciekawa jestem, czy w ogóle taka firma istnieje. Czytałaś opinię na temat tych noclegów w internecie? Jak widzę podejrzanie niską cenę, to zawsze przetrzepuję internet w poszukiwaniu informacji od innych osób.
OdpowiedzUsuńNaprawdę przykra sytuacja...
Istnieje, chyba. Stronę mają... niestety opinii o nich nie widziałam
Usuńporażka ;/ dobrze wiedzieć ...nigdy tam nie zaglądnę
OdpowiedzUsuń:)
UsuńNie pojadę tam nigdy - masakra;/
OdpowiedzUsuńa noooo...
UsuńOkropna przygoda... Może liczyli że zamówisz i zapłacisz za nocleg przelewem, a oni potem nagle znikną i kontakt się urwie...
OdpowiedzUsuńnie, nie pytali o przelew...miałam zapłacić na miejscu.
UsuńO rety! Bardzo nieładnie się zachowali! W sumie powinno im zależeć, aby zadowolić domniemanego klienta, czyż nie? Eh..mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć coś innego.
OdpowiedzUsuńich interesuje klient biznesowy: dużo pracowników i najlepiej na długo...tak od znajomych pojawiły sie dwie propozycje gościny. Jestem wdzięczna.
UsuńUf, to ulga, że udało Ci się coś znaleźć.
Usuń:)
OdpowiedzUsuńWow, po prostu tragedia :O Nie rozumiem jak można się tak zachować :/
OdpowiedzUsuńah noooo...
UsuńDobrze, że to opublikowałaś, takie rzeczy nie mogą mieć miejsca! Współczuję takiego zdarzenia.
OdpowiedzUsuńno miłe to nie było siedzieć w obcym mieście i czytać takiego smsa
UsuńNajgorsze jest to, że można w taki sposób zostać na lodzie.
OdpowiedzUsuńnooo...
UsuńJa nigdy nie spotkałam się z taką sytuacja, ale zachowanie tej Pani mówi samo za siebie.
OdpowiedzUsuńnie tylko tej Pani...
UsuńJestem w szoku, co za chamskie zachowanie :/ Zapamiętam, by omijać szerokim łukiem :P
OdpowiedzUsuńJe też nie mogłam uwierzyć w to co przeczytałam...
UsuńJakieś to wszystko śliskie - najpierw rosnąca cena, potem odwołany nocleg... nieprofesjonalnie bardzo. Może to i lepiej, bo kto wie, gdzie przyszłoby Ci nocować. Dziękujemy za ostrzeżenie.
OdpowiedzUsuńMyślę że powinniśmy wyrażać opinie w takich przypadkach.
UsuńI bardzo dobrze że dzielisz się swoją historią i przestrzegasz ...bo to żart jakiś dobrze że nic nie wpłaciłaś ...
OdpowiedzUsuńnie, nawet nic nie wspominała ta Pani o przelewie.
UsuńO matko! Dobrze, że nie zostałaś na lodzie i miałaś gdzie przenocować. O takich sytuacjach powinno dowiedzieć się jak najwięcej osób.
OdpowiedzUsuńNigdy nie korzystałam z takich serwisów, zawsze z rodziną jedziemy w ciemno i na miejscu szukamy noclegu ;)
Ja jednak wolę jechać na gotowe.
Usuńwspółczuje.. jednak dobrze że miałaś u kogoś znajomego nocleg
OdpowiedzUsuńoj tak, na pewno sie odwdzięczę tej osobie!
Usuń