środa, 20 września 2017

Gdynia, Gniezno - dwa wydarzenia:)

Pomyślałam że może komuś sie przydać:) Zwłaszcza jeśli ktoś jest z tych miast, okolic akurat ma czas i ochotę, no to zapraszam po szczegóły do dalszej części:) 
Najpierw zaczniemy od miejsca które część z Was zapewne zna a mianowicie gmach PPNT Gdynia, budynek III, przy Alei Zwycięstwa 96/98 w  Gdyni:) o tym jak tam dotrzeć pisałam tu klik we wpisie znajdziecie kilka Gdyńskich atrakcji oraz jak tam dotrzeć więc jeśli jesteście zainteresowane to zapraszam:)



Wydarzenie "Jak znaleźć odwagę do kreatywnej pracy i tworzyć lepsze pomysły. Strefa Blogera #9" jest adresowane do osób prowadzących bloga lub planujących założenie bloga.
Opis:

"Wstęp wolny, obowiązują zapisy. Spotkanie skierowanie wyłącznie do osób prowadzących bloga lub planujących założenie bloga.
Podczas spotkania postaramy się przełamać blokady, które przeszkadzają w kreatywnej pracy. Zastanowimy się jak tworzyć lepsze rozwiązania, unikać schematów i szablonowego myślenia. Spotkanie poprowadzi Jacek Kłosiński, który pomaga w kreatywnej pracy. W jaki sposób? Przede wszystkim prowadzi szkolenia i kursy online. Działa na zlecenie różnych firm i organizacji, ale organizuje także swoje własne. Uczy m.in. projektowania graficznego, podpowiada jak budować marki, prowadzić własny biznes, uczy też produktywności i kreatywności. Podobnych tematów dotyczy jegoblog klosinski.net. Blog jest uznawany za jeden z najbardziej wpływowych w Polsce (wg rankingu Jasona Hunta) oraz jest jednym z 10 najchętniej polecanych przez innych twórców (Shareweek 2017). W 2016 roku został wyróżniony nagrodą Blog Forum Gdańsk Award."

Spotkanie odbędzie się  03.10.2017, godz. 17:30-19:30 Gdzie: PPNT Gdynia, Budynek III, Sala F/H

Zapisać można się tu  w zgłoszeniu podać należy imię, nazwisko, adres bloga eśli ktoś ma pytania może je zadać. Spotkanie to także okazja by zaprezentować swój blog w części "case study" w tym celu w rormularzu zgłoszeniowym podaj adres bloga i jeden powód, aby wybrać właśnie ciebie:)



14.10 , w gnieźnieńskim MOKu w sobot o 8,16 odbędzie się konferencja dla Influancerów, oraz Przedsiębiorców, dotycząca rozwoju kanałów w Social Media. Wydarzenie zorganizowane dla Influancerów i Przedsiębiorców.
Poruszone będą tematy: jak i dlaczego warto rozwijać swoje kanały w social media. Tematy:

"Jak docierać do klientów poprzez media społecznościowe"

"Instastoriesę

Marka online - jak monetyzować swoją obecność w social media?

You tube: Jak zacząć, czego potrzebujesz na początek, jak wybrać ciekawy temat i niszę, jak sprawdzić czy YouTube jest dla Ciebie. Jak promować produkty na YouTube i czy własny kanał się opłaca.

 EMPATIA + TRENDY = Social Media Success Story, Joannade www.trendspy.pl

Wspólpraca z blogosferą i Influancerami na konkretnych przykładach - to naprawdę ma sens!

źródełko, zapysy i więcej info klik

51 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym wydarzeniu, ale i tak za daleko jak dla mnie, dokładnie drugi koniec Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gniezno zbyt daleko, ale do Gdyni mam blisko, więc może, może... 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for sharing!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacek Kłosiński... ehhh szkoda ze mam tak daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam Gdynię, szkoda, że tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh gdybym miała więcej wolnego czasu :) w październiku mam spotkanie, ale akurat w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda bo fajnie było by sie spotkać, mam nadzieje że będziesz zadowolona ze spotkania

      Usuń
  7. O bardzo ciekawe spotkania :) Do Gdyni aż tak daleko nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wydarzenie, ale mieszkając na drugim końcu Polski, nie wybieram się tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co mu tutaj mamy! Ale wspaniałe wydarzenia...
    Szkoda, że mam tak daleko i póki co zero czasu na podróże.
    Pozdrowionka cieplutkie :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gniezno chętnie bym odwiedziła, ale to jeszcze nie ten czas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w Parku Naukowo Technologicznym możesz sie pojawić:)

      Usuń
  11. Do Gniezna mam blisko, ale bywam tam tylko przejazdem, za to Gdynia to jedno z tych miast do którego się wybieramy i wybrać nie możemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak mam z Wrocławiem - wybieram się i wybrać nie mogę

      Usuń
  12. Looks like a very nice place. Thanks for sharing

    www.glamourzone.org

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna sprawa, tylko dla mnie za daleko...i nie ta godzina...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety mieszkam na drugim końcu Polski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne spotkania dla blogerów, szkoda, że tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Super spotkania, tylko czemu na północy Polski? Ja mieszkam po drugiej stronie i niestety czasu brak, żeby tyle jechać :) Widzę po komentarzach, że większości nie po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie dowiem o innych spotkaniach to napiszę na blogu, w końcu dbam o różnorodną tematykę

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. wycieczki to fajna sprawa, choć rozumiem że rpoblemem moze być miedzy innymi czas ;/

      Usuń
  18. Za daleko - ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe wydarzenia ale szkoda, że tak daleko.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!