wtorek, 19 września 2017

Spotkanie blogerek w Gdyni



Zdjęcia autorstwa mojego poczynione latem. Na takie światło i zieleń by ujrzeć na żywo będzie trzeba sporo poczekać; jednak mamy sezon gdzie wyjątkowo dobrze smakuje herbatka która już w ogóle najlepiej smakować będzie w miłym towarzystwie.
Taką okazja by wspólnie zjeść i wypić będzie już niebawem!
Aktualnie trwają zapisy na spotkanie blogerek: do 30 września do godziny 12:00, a drugiego października będzie lista uczestników spotkania. Event organizowany jest przez sklerotyczka.pl i mymixoflife.blogspot.com odbędzie się w Gdyni 25 lub 26 listopada.
"Nie ważne czy prowadzisz bloga kosmetycznego, kuchennego czy też podróżniczego, dla nas liczy się, co prezentujesz sobą oraz swoim blogiem." przeczytałam klik na MAYbe Beauty gdzie znalazłam także informacje o wpisowym które zostanie ustalone później, prawdopodobnie będzie ono ustalone na podstawie cennika wybranej firmy cateringowej gdy taka sie znajdzie:)
Spotkanie odbędzie sie w sali konferencyjnej na której jak dowiedziałam się nieoficjalnie będzie sporo ciekawych wykładów:)

Aby zgłosić się wystarczy napisać na maila maybebeauty666@gmail.com wiadomość w której wypada przedstawić się  (lub przypomnieć:), podać link do swojego bloga i kilka słów, zdań dlaczego chcesz być na tym spotkaniu, ważne by zrobić to krótko i na temat.


Spotkanie będzie pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie" i przewidziane jest na dwadzieścia osób.

63 komentarze:

  1. Super! Szkoda, że tak daleko ode mnie :D Ja będę miała przyjemność uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Łodzi, w październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno świetna przygoda ale i możliwość bliższego poznania osób, które znamy przez monitor komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj wpadłabym ale wtedy jestem na targach w KAtowicah ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah gdyby tylko to było bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym pojechać, ale raczej nie dam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że uda mi się być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 osób... spora konkurencja będzie. :D Trzymam kciuki, zeby wszystko fajnie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, super, aż mam ochotę odwiedzić Trójmiasto i się z Wami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale bym sie cieszyła gdybym mogła osobiście z Tobą pogadać, dla mnie to ogromne emocje tyle lat blogowo:))

      Usuń
  9. Drugi koniec Polski :) Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Jakie ciekawe spotkanko
    Z pewnością będzie fajnie.
    Bardzo lubię takie eventy.
    Gdynię wspominam miło.
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. huhu Gdynia.. niestety mieszkam na drugim końcu Polski w samym sercu górnego śląska, więc lipa, ale życzę udanego spotkania :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na spotkanie! Chętnie bym przyszła no ale też mieszkam daleko ;/ Ale może innym razem kto wie :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkania blogerskie są takie inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie za daleko, ale inicjatywa- super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapewne będzie to miłe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno będzie rewelacyjnie, brzmi ciekawie choć nigdy nie byłam na takim wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sie wybrać, super rozmawiać z innymi blogerkami:) dla mnie zawsze to duże emocje

      Usuń
  17. Odwiedziłabym morze późną jesienią. Niestety wypadek męża spowodował, że jestem uwięziona w domu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć:) przykro mi z powodu meża, życzę zdrowia i siły

      Usuń
  18. Życzę inspirującego i miłego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się fajne spotkanie niestety mieszka na drugim końcu Polski ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne otoczenie na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat w tym okresie będę w Katowicach :) ale wszystkim życzę miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybym tylko miała bliżej,to chętnie bym skorzystała - nie mniej jednak życzę wszystkim wspaniałej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już się zgłosiłam, teraz czekam na wyniki :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Spotkania blogerek są świetne! Uwielbiam też Gdynię i całe Trójmiasto. Szkoda, że zazwyczaj nie mam z kim zostawić dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugi koniec Polski :(
    Ja jeszcze nie miałam okazji uczestniczyć w spotkaniu blogerek :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za udostępnienie informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety spotkania teraz są mega utrudnione. Może powstanie jakaś konferencja online?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!