poniedziałek, 16 października 2017

Rozmaitości
























25 komentarzy:

  1. Z tą świątynią to prawda.... ale to nie tylko z tym

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śmieszne, ale sporo w tym prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na prezent na dzień nauczyciela już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mi dziś zrobiła taka dawka humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same najlepsze porcje humoru tu dziś u Ciebie widzę!
    Ach, Ty masz zawsze rewelacyjne pomysły jeśli chodzi o rozśmieszenie Czytelników.
    Pozdrowionka poniedziałkowe :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ten plakat z okazji dnia nauczyciela :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień nauczyciela jest cool!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna grafika z Warszawą w 1946 roku :) Ciekawy pomysł ktoś miał.

    OdpowiedzUsuń
  9. W poniedziałek zawsze przyda się trochę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te plakaty ze słodyczami, ktoś kto to wymyślił jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    uwiebiam te Twoje poczucie humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę dobrego humoru na poniedziałek;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł na dzień nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym dniem nauczyciela kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!