poniedziałek, 16 października 2017

Przesyłka od Green Asia - zapowiedź testów

Jak tam samopoczucie? Mam nadzieje że miałaś dzisiaj ładny i miły dzień:) Pododno ten tydzień ma być piękny ciepły i słoneczny... W taką pogodę aż chciało by sie gdzieś pojechać nad wodę i tam spędzić czas w miłym towarzystwie. 
Idealnym sposobem zakończenia fajnego dnia jest relaksująca maseczka, wiec uchyliłam już rąbka tajemnicy co takiego skrywa ta koperta od greenasia.eu





Maska ta przywraca równowagę wodną w skórze. Sprawi, że skóra będzie optymalnie nawilżona, elastyczna, gładka i lśniąca. Uczyni skórę silną i delikatną zarazem. Zrównoważy odcień skóry. Wzmocni naczynka krwionośne. Odkryje na nowo piękno Twojej skóry. Idealna dla cery suchej i przesuszonej, naczynkowej i z tendencjami do powstawiania stanów zapalnych.
Sposób użycia: Po umyciu twarzy wodą, nałóż maskę na twarz i ciesz się relaksującym odpoczynkiem przez 15-20 minut, następnie usuń maskę. Pozostałość esencji na skórze delikatnie wklep dla zwiększenia efektu.
Zawartość esencji: 38 ml w saszetce


To delikatny i jedwabisty dotyk piękna i zdrowia dla twojej skóry. Dzięki dobranym składnikom maska zapewnia twojej skórze jędrność wewnątrz i promienny blask na zewnątrz. Zwiększa elastyczność i wilgoć skóry. Idealna dla cery tłustej ze skłonnością do zmian trądzikowych. Skóry pozbawionej witalności i z przebarwieniami. Korzystaj z niej systematycznie i ciesz się nieskazitelnie gładką cerą i młodym wyglądem twojej skóry. 
Sposób użycia: Po umyciu twarzy wodą, nałóż maskę na twarz i ciesz się relaksującym odpoczynkiem przez 15-20 minut, następnie usuń maskę. Pozostałość esencji na skórze delikatnie wklep dla jeszcze większego efektu. Stosuj przynajmniej raz w tygodniu.
Zawartość esencji: 38 ml w saszetce

ANTI-AGINE - INTENSYWNE NAWILŻENIE I WYGŁADZENIE - REGENERACJA - NATURALE EKSTRAKTY

Maska ta intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje twoją skórę. Jest idealna do użycia po intensywnym korzystaniu ze słońca. Dzięki zastosowaniu ceramidu 3 i peptydu zapewnia intensywne nawilżenie, penetrację składników aktywnych w głąb skóry i odbudowę bariery lipidowej naskórka. Stosuj aby uzyskać gładką, silną i zdrową skórę. Zalecana dla każdego typu skóry do codziennego użycia. Zwłaszcza po intensywnym korzystaniu ze słońca w celu regeneracji. 
Sposób użycia: Po umyciu twarzy wodą, nałóż maskę na twarz i ciesz się relaksującym odpoczynkiem przez 15-20 minut, następnie usuń maskę. Pozostałość esencji na skórze delikatnie wklep dla zwiększenia efektu. Stosuj przynajmniej raz w tygodniu.
Zawartość esencji: 38 ml w saszetce

Za przesyłkę dziękuję marce:


70 komentarzy:

  1. wow, czekam z niecierpliwością na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maseczka do cery tlustej i tradzikowej wydaje sie byc fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  5. I love masks!
    Have a nice day, dear!

    Maybe follow for follow?
    Moj mali kutak

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, która okaże się najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz mam "fazę" na te wszystkie azjatyckie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem jak się sprawdzą podczas testowania :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta przesyłka.
    Ciekawa, pełna różności.
    Fajna sprawa. A azjatyckie kosmetyki są fajne.
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  10. tych nie znam wiec chetnie sie dowiem czy warto :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To są maski w płachcie? Ja mam ochotę ostatnio tak nieśmiało właśnie na maskę w płaczcie, ale szukam sobie dopiero czegoś naprawdę fajnego. Póki co cały czas zajeżdżam glinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W saszetce znajduje sie płachta nasączona substancją o działaniu, dla tego maska w płachcie:)

      Usuń
  12. wszystkie 3 by się pewnie u mnie sprawdziły więc muszę zajrzeć na strone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie mogę się doczekać recenzji :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna przesyła, życzę udanych testów. Ja uwielbiam takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania choć... ja nie wiem, czy da się przetestować maseczkę jednym użyciem! Ale to ja.. wieczny kosmetyczny malkontent!

    Serdeczności przesyłam!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczka to produkt wyjątkowy nie przeznaczony do codziennego stosowania więc jedno użycie ma dać jakiś efekt, jasne że takie dłuższe stosowanie to co innego:)

      Usuń
  16. Takich masek jeszcze nie używałam :)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam maseczki w płachcie, szczególnie azjatyckie, ta pierwszą miałam i byłam z niej naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne maseczki, przyjemnych testów. fajne maseczki, przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawią mnie te maseczki :) Owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również będę miała okazję je stosować. Mam nadzieję, że będziemy zadowolone! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie przesyłki zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, więc chętnie Twoją opinię poznam :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!