środa, 25 października 2017

Rozmaitości

















20 komentarzy:

  1. Toaleta w oceanarium rządzi :D
    Psiaki-KFC też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Toaleta damska mnie powaliła na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatrzymałam się na hasiorze! O mamo, jakie te psy są przepiękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd Ty bierzesz takie śmieszne rzeczy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą apteką to takie życiowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Małpy to jednak dowcipne zwierzątka... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy tym sucharze o terrorystach się uśmiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha;) Z niektórych obrazków nie wiadomo czy smiać się czy płakać;) Ale większość jednak, to pozytywny śmiech :D Zwłaszcza "palec mojej mamy";))

    OdpowiedzUsuń
  9. Osikana przez psa bym nie chciała byc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. As usual amazing post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  11. To z dilerem jest dobre :D W sumie by się zgadzało - jak tylko mogę to nie używam aplikacji firmy dla której pracuje. Chociaz i tak recepta najbardziej mnie rozwaliła, ostatnio w kabarecie był ten temat poruszony, gada dwóch lekarzy a pacjent się pyta "a po jakiemu panowie rozmawiali - a w tym samym języku w jakim wypisujemy recepty"

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw rozmaitości, poprawiłaś mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. KFC :D fajne mixy, dawaj więcej

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!