poniedziałek, 20 listopada 2017

Podobieństwa

































25 komentarzy:

  1. He he niektóre podobieństwa są uderzające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedne udane a inne niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie są niektóre podobieństwa:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... ciekawe czy my z Bellą się upodobnimy.. czytałam, że zwierzaki przejmują sporo zachowań właścicieli...

    OdpowiedzUsuń
  5. haha nie które podobieństa to wypisz wymaluj :D moje zwierzaki słabo do mnie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy mogliby się obrazić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre podobieństwa są tak wielkie, że człowiek może się zastanawiać nad pokrewieństwem pokazanej osoby i zwierzęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha jakoś zawsze ta zwierzęca strona podoba mi się bardziej :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha naprawdę niektóre podobieństwa są wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pffff.... Bush najlepszy;) Ubawiłam się!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten piesek na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. haha niektórzy są zabójczo podobni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre podobieństwa są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprawiłaś mi poniedziałkowy humor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah, ale trafiłaś z postem :) Dzięki za poprawę nastroju!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobieństwa są powalające;). Aż się uśmiechnęłam na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha ;) Niektórzy to naprawdę bardzo podobni/podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś mi dzień tym wpisem <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!