środa, 6 czerwca 2018

SCOOBY szuka domu

Zakręcona jestem ostatnimi czasy, myślę że czasem każdy ma taki okres. Patrząc tak po wpisach dawno nie było tu pieska. Może dzien dzisiejszy będzie tym szczęśliwym w którym to pies o wdziecznym imieniu Scooby wpadnie komuś w oko. Jeśli lubisz aktywnie spędzać czas, masz chęć i możliwości szczere do pracy z psem, może, kto wie....
Pieska nie znam osobiście jest pod skrzydłami Fundacji AST, ja w ramach chęci pomocy co jakiś czas pokazuję psiaka, mam nadzieje że pomogłam, może pomogę... zapraszam: 


 Scooby to 3-letni samiec w typie amstaffa (ur. 31 sierpnia 2015), odebrany wraz z 20 innymi zwierzętami w ramach interwencji w Częstochowie, o której więcej można przeczytac tutaj. Jest to pies-wesołek z totalnym psim ADHD, non stop uśmiechnięty od ucha do ucha. Typowy pies-zadaniowiec, który musi czymś zająć swoją głowę i łapy, aby mieć zaspokojone potrzeby. Niestety jego wychowanie pozostawia wiele do życzenia, więc będzie wymagał pracy ze strony potencjalnego domu tymczasowego lub stałego. Ogromnym plusem tutaj jest jego łagodny stosunek do ludzi, także dzieci. Scooby przebywa w hotelu dla psów koło Łodzi. Bardzo potrzebujemy dla niego domu tymczasowego (bez zwierząt), ponieważ psiak nie nauczony życia w boksie, rani sobie pysk wkładając go między pręty. Jeśli chcielibyście mu pomóc, ale nie możecie podarować domu, prosimy o wsparcie w postaci: - karmy Brit Care Lamb & Rice Adult Medium, - obróżki przeciw kleszczom Foresto, - posłanka i kocyka, który umili pobyt w hoteliku.


04.06.2018 Scooby przeszedł leczenie skórne i wygląda jak milion dolarów. Nasz młodziak ma piękną sylwetkę, jest bardzo aktywny, skupiony na człowieku, typowy zadaniowiec . Jest psem bardzo karnym, inteligentnym, obserwującym i potrzebującym dużej dawki kontaktu z człowiekiem. Typowy zawodnik dla doświadczonego bullowatego domu . W naszej ocenie bez problemu odnajduje się w mieszkaniu w bloku. Scooby jest przyuczony do kennel klatki, pozostawiony w niej nie niszczy, utrzymuje czystość, głownie śpi. Scooby uwielbia ruch, kocha piłki, patyki (m większe tym lepsze), szarpaki. Piłkę pięknie przynosi, oddaje i czeka na rzut. Psiak idealnie podróżuje samochodem. Aktualnie uczy się chodzić na smyczy i idzie mu to całkiem nieźle. W lecznicy jest pacjentem idealnym i jest bardzo łagodny w stosunku do ludzi. Scooby ma tylko jeden, niestety. W domu musi być jedynakiem, nie toleruje innych zwierząt , jest w stosunku do nich agresywny, więc mile byłby widziany dom mający doświadczenie w tym temacie. Scooby jest psem bardzo kontaktowym ale potrzebującym stałego rytmu dnia, konsekwencji i doświadczonego opiekuna. Nowy dom będzie musiał pracować z ustabilizowaniem emocji, wyciszeniem w domu i wyładowaniem energii w trakcie spacerów. Scooby czeka na dom tymczasowy bądź stały w hotelu w Łodzi.

źródło, więcej na bieżąco klik

Kontakt w sprawie adopcji: tel.: 0501 797 018, mail: adopcjebullowatych@wp.pl

16 komentarzy:

  1. Oby mu się udało. Swoją drogą miałam kiedyś psa, którego tak nazwałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dla tego słodziaka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że ma ogromne pokłady energii - przydałby się dom z ogrodem...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!! Ja już mam psa i kota... Gdy

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło z Twojej strony, że pomagasz zwierzakom znaleźć dom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że znajdziesz szybko dom Szkoda tylko że nie toleruję innych zwierząt Bo dla niektórych może być to problem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzak bardzo ładny. W moim nowym domu chyba jednak za mało miejsca na psa, ale za jakiś czas może będziemy się rozglądać za kotem. Bo co to za dom bez kota :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest, też miałam psa, który nie lubił innych zwierząt, ale ludzi kochał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, fantastyczny piesio <3 Bardzo zaluje ze w Szwajcarii nie mozna trzymac Bullkow ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!