poniedziałek, 2 lipca 2018

Co wypaliłam w czerwcu?

Jak minął Ci weekend? Mnie zdecydowanie za krótko.... z zaplanowanych spraw nie zrealizowałam większości, senny czas minął mi zdecydowanie za szybko.... nie ukrywam że mam nadzieje że tydzień owocnie szybko minie czego i Wam życzę
Woski i świeczki to jest to co lubię, bardzo, od dawna. Czerwiec nie był miesiącem w którym wypaliłam jakoś mega dużo ale jest:



1) Kringle Candle - Lighthouse Point - chłodny piękny zapach który cieszy... mam już kolejny i chyba nie ostatni:)
2) Colonial Candle  picnic in the park - oj przepaść między  YC a Colonial Candle jest mega, nie wiem czy do tej wersji ale kolejny zapach chętnie kupię... szkoda że dostępność CC ich nie jest tak dobra
3) YC - Viva Havana słodki fajny ale sama nie wiem co mam do niego że nie wrócę, jakoś nie porwał mnie
4 Bispol podgrzewacze chętnie kupię na wyjazd
5)  podgrzewacze z  PePco kupię napewno
6) podgrzewacze z Biedronki kupię jak za daleko będę miała do Pepco:)

No i wsio.
Miłego tygodnia:***

32 komentarze:

  1. Nie znam tych wariantów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podgrzewacze bispol uwielbiam i je akurat palę gdy zażywam kąpiel :) świece i woski już dawno u mnie nie gościły

    OdpowiedzUsuń
  3. JA niczego nie palę i nie wypaliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, byłam ostatnio w Pepco i zapomniałam o tych podgrzewaczach, bo ostatnio już sobie je zapisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko Hawanę i też mnie nie porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie palenie ostatnio kompletnie nie idzie, jest za ciepło na dworze i po prostu mi się odechciewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podgrzewacze z Pepco kupuję, z Biedronki również, ale zdecydowanie bardziej wolę tak jak Ty, te z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio całkiem zapomniałam o paleniu wosków i świec. zostawiam je sobie na jesień i zimę

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno nic nie zapaliłyśmy :P Jak nie mamy zimowego klimatu to zapominamy aby zapalić jakąś świeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj mi również weekend bardzo szybko zleciał! Myśle, że podgrzewacze i świeczki są dobre na każdą porę roku!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zainwestować w takie świeczki zapachowe :D

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam zbytnio świeczek zapachowych, a weekend minął mi nie wiadomo kiedy :/
    https://tynaaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W lenie miesące nie używam takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bispol ostatnio u mnie króluje za sprawą hurtowni dekoracyjnej gdzie mają wszystkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo zapachów wypaliłaś - ale to brzmi haha ;) Ciekawa jestem tych z pepko

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!