poniedziałek, 27 maja 2019

Rozmaitości
















14 komentarzy:

  1. Wielu ludzi niestety zapomina, że pies to odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba stale przypominać o braniu odpowiedzialności za zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wózek z kapustą jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też muszę dzisiaj posprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten ostatni rysunek- super!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pies to nie prezent! W punkt

    OdpowiedzUsuń
  7. Wózek z kapusty rozwalił dzisiaj system :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wózek. :) Potrzymanie dziecka. :D Student :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zabawne obrazki! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. super obrazki, można się uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!