piątek, 3 lipca 2020

Fanaberie Filiżankowe:)


Jak tam minął tydzień? Mam nadzieje że dobrze:) Ja przyznam szczerze troszkę siebie nagrodziłam zakupami, oraz odwiedzinami w ulubionej knajpce. Uwielbiam ten lokal i gdybym tylko mogła kupiłabym sobie tą część, no a najlepiej całość:) Uwielbiam przepyszną lemoniadę którą tam serwują. Ostatnio zastanawialiśmy się nad sekretem smakowitości tego napoju. Odgadnięcie receptury to nie łatwa sprawa ponieważ już sama woda odgrywa u swoją rolę, a gdzie składniki inne i proporcje a co z wykonaniem.... Na pocieszenie - nawet jeśli znałabym szczegółowy recept i miała składniki to tam, w ulubionym lokalu smakuje najlepiej:) 



Tyle tytułem wstępu, a teraz to na co wydałam pieniądze, zapraszam:


Skarpetki bez uciskowe, bawełniane.
Isana woda w sprayu, zapach nie urzeka ale jak na razie daje jakieś ochłodzenie i co najlepsze - nie lepi sie.
Fluff, Superfood, Moisturising Body Cream (Nawilżająca śmietanka do ciała `Brzoskwinia z karmelem`)
Juicy Watermelon balsam do ciała. Fajnie pachnie, szybko sie wchłania ale czy daje nawilżenie na długo.... no tu jest minus.

Miód pszczeli gdyczany. Jeju jak to pięknie pachnie! A jak smakuje... wiem, gryczany mió jest specyficzny i nie każdy go lubi, ale to mój ulubiony zaraz po spadzi:)
Miód wrzosowy, mniej słodki, bardzo aromatyczny, zostawia taki posmak w buzi... mniam! Z uwagi na to że pozyskanie go jest nie łatwe, mało ponoć pasiek oferujących ów miód.... cena jest wysoka. 
Ja zrobiłam sobie wodę z cytryną, osłodziłam miodem wrzosowym i niech sie do jutra składniki zaprzyjaźniają w mojej butelce:)


Byłam w jednej z ulubionych herbaciarni... miejsce super, herbatki pyszne na co wskazuje że ostatnio częściej tam kupuję. Jest jednak mankament... zniknęły miłe panie, pojawił się nieco bardziej że tak powiem wyluzowany szef. Może i jestem starej daty, ale przed przejściem na ty to warto było by sie zapytać? Jeśli sie sypie komuś wiecej herbaty to może warto zapytać czy może tak zostać a nie kasować więcej. Na zwrócenie uwagi tekst: "to nie apteka". Nie wiem czy taki dzień ale miejsce świeci nie tylko promieniami słonecznymi ale także pustkami. Komentarze że klientka nie kupiła cztery razy po pół kilo herbaty też by sobie mógł zostawić. Niezależnie czy klient kupuje za 10 czy za 100 złotych to należy dbać o niego i szanować go, bo w końcu lepiej gdy wróci niż wybierze konkurencje. Bez klienta nie ma interesu, no ale co ja tam wiem. Pan odziedziczył lokal, sklep po tacie a co ja sie tam znam na prowadzeniu interesu... Z bólem serca przyznam że nie wiem czy chcę być obsługiwana przez niego, co prawda zapas na jakiś czas starczy ale nie wiem czy chcę u niego kupować, mimo że herbatki mniam!

Malinowa - czarna aromatyzowana z maliną, liściem maliny i z migdałem chyba bo coś widać że jest:)

Mango Tango - czarna liściasta aromatyzowana, z hibiskusem, mango, kiwi, ananasem, brzoskwinią, granatem, krokoszem i bławatkiem

Letnie Orzeźwienie - z mięta trawą cytrynową....

Brzoskwiniowa z Imbirem - czarna aromatyzowana herbata z imbirem, brzoskwinią, marakują, kwiatem słonecznika.
Agafiowe mydło do rąk odświeżające, na przecenie w Lidlu za 3,99.
Zgubiłam etui do okularów. No lepiej niż stracić okulary, zdecydowanie:) No ale żeby przeciwsłoneczne okulary mi lepiej służyły to warto o nie dbać więc kupiłam kolejne etui. Co prawda lekko uszkodzone ale i tańsze przez to.
Kupiłam jeszcze czerwony koc ale to może innym razem.

Miłego weekendu, buziole.

22 komentarze:

  1. Ale te herbatki muszą być pyszne! A kolesiowi trzeba by utrzeć nosa. Zapytałabym, czy ta nadwyżka herbaty jest gratis, bo na przykład nie jestem przygotowana na tę ilość. Napiłabym się też pysznej lemoniady, niekoniecznie własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej pysznej lemoniady też bym się napiła, bo ostatnio te gorączki dają mi się we znaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle jak ktoś coś zrobi to lepiej smakuje :D nawet zwykła herbata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Męskich skarpetek u nas w domu zawsze brakuje :) jakimś cudem ja, mimo że ich praktycznie nie kupuję, swoich mam zawsze pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że gdybyśmy wybrały się na zakupy wspólnie, mogłybyśmy wrócić obładowane. Również kocham herbatki i miód. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah Ty zawsze kusisz tymi herbatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak piszesz, ulubione danie/napój najlepiej smakuje w ulubionym lokalu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lemoniada ma coę w sobie. :)
    Wiesz, że własnie popijam herbatkę mango? :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy te skarpety są z Rossmanna? Uwielbiam miód, zawsze muszę mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmietankę też kupiłam, ale ja wybrałam inną wersję zapachową :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wypróbuję wodę Isany, a skarpety bezuciskowe polecam każdemu, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie herbatki a Mango Tango to jedna. Moich ulubionych :) strasznie mnie wkurza jak ktoś naciąga wsypując więcej niż chcemy żeby nas naciągnąć

    OdpowiedzUsuń
  13. Taką lemoniadę też wypiłabym z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ja jestem miłośniczką herbatkę, chętnie bym tych spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak każda kobieta lubi ładne filiżanki a przy okazji coś oprócz nich dokupić :)
    akumulator motocyklowy yuasa

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam dobrej jakości herbaty, zawsze parzę duży dzbanek, szczególnie gdy jest chłodno

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wydane pieniądze ;)Miody uwielbiam, chętnie ten gryczany bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne zakupy :) U mnie ostatnio królowały torebki i buty bo większość tych, które miałam wyrzuciłam bo już mi się nie podobały no i jak zwykle kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te herbaty to bym siedziała i z Tobą piła :) ostatnio piję je wręcz nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię balsam Fluff,
    uwielbiam herbatę

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!