piątek, 21 maja 2021

Filmowo


Siemka, kolejny piątek i kolejne filmy które udało mi się obejrzeć, nie przedłużam, zapraszam:

Zabójcze złudzenia / Deadly Illusions. (2021)

reżyseria: Anna Elizabeth James
scenariusz: Anna Elizabeth James
gatunek: Thriller
produkcja: USA

 


Mary Morrison to autorka bestsellerów, mieszka w luksusowym domu, ma kochającego męża i wspaniałe dzieci. Jednak gdy zaczyna pracę nad nową książką potrzebuje dla siebie więcej przestrzeni. Aby w spokoju oddać sie twórczej pracy rozpoczyna rekrutacje na stanowisko opiekunki do dzieci. Nie łatwo znaleźć kogoś odpowiedniego do pomocy więc poszukiwania nie są takie proste.... do momentu gdy pojawia sie Grace - piękna idealna opiekunka i juz wiadomo że to ona otrzyma posadę. Szczęśliwe dzieci z nową opiekunką, zadowolony mąż z którym można mieć więcej.... przyjemności;) a co najważniejsze oddać sie wenie. Szybko okazuje sie że granica pomiedzy rzeczywistością a oderwaniem sie zaciera...
Film można by skrócić, są dłużyzny, miało być napiecie było nudnawo. Liczyłam na dreszczyk, na zakończenie zaskakujące na akcje a film okazał się nudnawy, a co najgosze przewidywalny. Bronic sie może niezłymi zjęciami. No film okazał sie lekkim zawodem, a szkoda.

Uwięziona w mroku / Penthouse North (2013)


reżyseria: Joseph Ruben
scenariusz: David Loughery
gatunek: Thriller
produkcja: USA

 Sara reporterka wojenna w Afganistanie straciła wzrok. Straumatyzowana kobieta wiedzie wspólne życie z partnerem. Pewnego dnia gdy wraca do luksusowego apartamentu zastaje coś czego sie nie spodziewa, zostaje napadnięta i musi walczyć o życie. Czy uda sie jej uratować w nierównej walce?
Film trzyma w panięciu, tu nie ma jakiegoś ukrytego dna czy zawiłej fabuły.

Zła Kobieta / Bad Teacher (2011)


reżyseria: Jake Kasdan
scenariusz: Lee Eisenberg / Gene Stupnitsky
gatunek: Komedia
produkcja: USA


Dużo jest filmów o zbuntowanych nastolatkach, trudnej młodzieży... Cameron Diaz wciela sie w.... niepokorną nauczycielkę... Cameron to nie jedyna gwiazda tej produkcji, gra tutaj i Justin Timberlake.
Tytułowa zła nauczycielka Elizabeth Halsey zostaje porzucona przez narzeczonego i to przed ślubem, wraca więc na rynek matrymonialny aby mieć cenniejsze akcje postanawia powiększyć sobie biust a z nauczycielskiej pensji to niewykonalne. Elizabeth ma różne sposoby na zdobycie funduszy by zyskać nowy biust i męża... nie cofnie sie przed intrygą w której pomaga jej urok osobisty oraz pewność siebie.
Kiedyś zabierałam się za ten film ale go nie dokończyłam wydał mi sie zbyt infantylny i głupi po prostu. Wczoraj był to taki film na wieczór, niewymagający "odmóżdżacz" nawet coś tam mnie rozbawiło. Nikogo nie namawiam do obejrzenia tej produkcji, uważam że jest wiele lepszych filmów.

No i to wszystko, a Ty polecisz mi jakiś fajny tytuł? 

51 komentarzy:

  1. Przyda mi się taki odmóżdżacz, może w weekend będzie czas by obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. Z powyzszych filmow ogladalam tylko Bad Teacher i zgadzam sie z Toba,jest przecietny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym w tygodniu choć pięć filmów obejrzeć, ale wciąż zakopana jestem w książkach, choć ostatnio częściej już sięgam po ekranizacje książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe propozycje. Żadnego z tych filmów jeszcze nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio oglądam seriale, więc raczej nie mam co polecić z filmów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAm wrażenie że seriale są popularniejsze teraz od filmów.

      Usuń
  6. Czasem odmożdżacze można czasem obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy film chciałabym obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam złą kobietę i było tak jak mówisz... zdarzyły się zabawne momenty ale nie był to wybitnie dobry film. taki typowy film na odmóżdżenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że pierwszy film z tego zestawienia nie spełnia oczekiwań. Lubię takie klimaty, ale bez dłużyzn, raczej wolę napięcie czy niedpowiedzenie nawet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio tylko książki czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam fil "Zła kobieta" , ale bardzo dawno temu :) Nie był to może jakoś bardzo zły film, no ale warty zapamiętania też nie :D Ja ostatni oglądałam "Ojciec" z A. Hopkinsem i "Proces Siódemki z Chicago" i oba tytuły polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ojciec" z A. Hopkinsem chętnie bym obejrzała, bardzo lubię tego aktora. Jeden z ulubionych:)

      Usuń
  12. Chyba teb drugi film najbardziej przypadłby mi do gustu - pozostałe wydają się oparte na utartych schematach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wymienionych produkcji oglądałam tylko film z Cameron Diaz "Zła kobieta". Całkiem fajnie go wspominam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno niczego nie oglądałam, muszę coś sobie zapodac. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy ogień oglądania wezmę "Uwięzioną w mroku", film powinien mnie wciągnąć, chętnie się przekonam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego filmu niestety, nie mam tyle czasu, żeby oglądać wszystko co bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci sie w końcu znaleźć czas. Tego Ci życzę.

      Usuń
  17. Nie oglądałam tych filmów. Początkowo zaciekawił mnie pierwszy film, ale skoro okazał się trochę nudnawy to sobie go odpuszczę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żaden z opisów tych filmów nie zaciekawił mnie na tyle, bym zechciała zmarnować na niego choć trochę czasu.
    Zresztą rzadko oglądam filmy, znacznie bardziej wciągają mnie seriale.
    Ostatnio obejrzałam "Prime Time" na Netflixie, ale tylko dlatego, że gra tam Bielenia, a reżyserem jest facet z mojego rodzinnego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym miesiącu nie oglądałam za wiele filmów, tych z wpisu nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam włąśnei czasme obejrzeć taki odmóżdżacz jak ta zła kobieta ;D mega sztos i takic hill :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię filmy z Cameron Diaz :)

    Thrillerów nie oglądam /)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię thrillery - zarówno filmy, jak i książki, ale akurat tych nie miałam jeszcze okazji zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio oglądałam "dziwne losy Jane Eyre", ciekawy film i też można oglądając odpocząć😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych filmów, a moje propozycje już widziałaś na blogu😃
    Pozdrawiam serdecznie🌺🌞😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!