piątek, 7 maja 2021

Regenerująco-wzmacniający preparat do paznokci bez formaldehydu odnawiający ich kolor Trind Nail Revive Color - recenzja

 Paznokcie to dość ważny temat, są częścią dłoni a one są wizytówką. O skórę jak i paznokcie warto dbać. Zdarzyło mi się że z jakiegoś powodu moje paznokcie były osłabione, częściej sie łamały i były po prostu słabsze, zwykle nie mam takich problemów więc postanowiłam wypróbować odżywkę do paznokci marki Trind która ma taka zaletę że nadaje kolor paznokciom, ale o tym za chwilę. Co też wyczytałam o tym preparacie Trind:

Preparat ma swoim działaniem wzmocnić paznokcie uczynić je bardziej elastycznymi przy czym nie wysuszyć ani nie odbarwić samej paznokciowej płytki.

Keratyna jest budulcem paznokcia, aktywne składniki Nail Revive wzmacniają keratynowe nici w paznokciu, co pozwala uzyskać pięknie mocne paznokcie w ciągu zaledwie 3 tygodni przy codziennym stosowaniu.

To wszystko za sprawą molekuł proteinowych, tworząc sztywną strukturę wzmacniającą paznokieć. Ważnym szczegółem jest, że nie znika przy tym naturalny płyn nawilżający paznokcie, dzięki czemu zachowują one elastyczność i zadbany wygląd.



Opakowanie, jak i butelka wyglądają bardzo elegancko co przyciąga wzrok:



Pędzelek: 



Skład preparatu oraz kolorek jaki nadaje paznokciom, przyznam że barwa jest estetyczna a jednocześnie bardzo dyskretna:)





Moja opinia:

Nail Revive od Trind cieszy oko ładnym opakowaniem, przyjemnie sie maluje paznokcie, pędzelek jest wygodny w użyciu a sam preparat dość szybko schnie. Ilość warstw decyduje jak bardzo chcemy mieć pomalowane paznokcie. Ciężko tu mówić o intensywności lakieru, jest to kolor dyskretny nadający świeżości i przyznam ze barwę nie łatwo było mi uchwycić. Na paznokciach u mnie lakier ten gościł około trzech dni. Z tego co pamiętam fajnie wzmacniał płytkę paznokcia, regularne stosowanie sprawiło że moje paznokcie stały się twardsze a płytka paznokcia nie była odbarwiona ani wysuszona. Uważam że to fajna odżywka sprawiająca że paznokcie wyglądają po prostu ładniej. Polecam

Za możliwość przetestowania dziękuje mbgonline.pl

27 komentarzy:

  1. Olejek był świetny, to pewnie odżywka też jest. Fajnie że się sprawdza, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten preparat. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że odżywka przyniosła pozytywny efekt i jest zdrowa dla paznokci i dla nas

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie ją przetestuję. Moim paznokciom na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie odżywki Lubię.
    Skorzystam z Twojej recenzji i ja kupię.
    Moje paznokcie tego właśnie potrzebują.
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam niczego do paznokci, nadaje ładny kolorek, ale najważniejsze, że dobrze działa ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję, muszę zadbać trochę o swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam dobrych wspomnień z odżywkami tej marki i chyba na kolejne próby nie ma szans :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale i tak mam na składzie trzy rózne odżywki, to bym nie kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie do paznokci, dam go pod rozwagę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. O paznokcie trzeba dbać, więc definitywnie nie mówię nie. Muszę to przemyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co prawda nie potrzebuję takich odżywek do paznokci, ale może moja córka będzie chciała na nią zwrócić uwagę, informacje podsyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy, że się sprawdza, ciekawa jestem tylko, czy na każdą płytke paznokci się nadaje. :)

      Usuń
  13. Widzę po paznokciach, że to świetny produkt, gratuluję wyboru. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Moim pznokciom przyda się takie wzmocnienie, strasznie się ostatnio łamią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam tylko o olejku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tak do tyłu z nowinkami kosmetycznymi, że z przyjemnością podczytuję o nich na blogach, może kiedyś coś się przyda. :)

      Usuń
  16. u mnie tylko hybrydy wchodzą w grę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemów z paznokciami, może to dlatego, że nigdy ich nie maluję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie coś by mi się przydało ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dotąd ten produkt nie był mi znany. Nie stosuję odżywek z racji tego, że nosze hybrydy od bardzo długiego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie sięgałam po tego produkty, choć moim paznokciom ewidentnie by się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach. Moje są bardzo kruche i z pewnością przydałoby się im takie wzmocnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo chętnie wypróbuję taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. fakt bardzo podoba mi się ten flakon, ale jeśli miałabym malować paznokcie co 3 dni to życia by mi nie starczyło na inne przyjemności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek mógłby się sprawdzić na moje sfatygowane dłonie

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!