sobota, 28 października 2023

Vobro, Coole, czekoladki:)

 Gdy je pierwszy raz zobaczyłam pomyślałam: o jejku, jakież urocze, kolorowe i takie zabawne. Zobaczcie jakież śmieszne minki...


 

Każda kuleczka jest pakowana osobno jak widać są cztery rodzaje: różowy, zielony, żółty i granatowy.

Nadzienia są dwa: mleczne i kakaowe z chrupkami.


Kulki mają uroczą grafikę na sreberkach, momentalnie skojarzyły mi się z Halloween. Myślę że fajnie ozdobią i kuszą... ożywiając to co na stole. Kakaowa wersja pachnie czekoladowo, zawiera delikatne chrupki. Mleczna pachnie bardziej błogo i smakuje tak mlecznie... obie wersje szybko rozpływają sie w ustach dopełniając przyjemnością chwile zapomnienia...

za miłe chwile dziękuję marce vobro.pl

23 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają, zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie widziałam, nigdy nie jadłam.Wydają się być nawet fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam mniam. Smacznego. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kolejny raz widzę te czekoladki...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno są pyszne. Zjadłabym do kawki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czego jak czego, ale czekoladek nie umiem sobie odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pralinki nie tylko świetnie wyglądają, ale i fantastycznie smakują! Uwielbiamy je :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewątpliwie wzbudzają bardzo pozytywne uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba nadzienia na pewno bardzo mi zasmakują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie pyszności :) takie czekoladki mogłabym jeść na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatycznie wyglądają i zapewne dobrze smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekoladki prezentują się bardzo smakowicie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście urocze są,a jak z chrypkami to podkradam jedną kuleczkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ sympatyczne opakowania. W sam raz na jesienną chandrę!

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie kuszą urokliwym wyglądem, fajne na jakąś imprezę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli smakują, tak jak wyglądają to warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają przeuroczo haha czasami kupujemy wzrokiem - zawsze warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowo i zabawnie wyglądają, każdy pewnie chętnie je spróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne i kolorowe pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez wątpienia jest się w czym rozsmakować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne na jakiś prezent dla dziecka, bo przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!