poniedziałek, 6 listopada 2023

Rozmaitości

 























17 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie zasnę w dobrym nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowość twórców nie ma granic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że szampony nawet te drogie tak nie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawiłaś mi humor . Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, trzeba przyznać, że pomysłowość autorów tych grafik zasakuje :) Poprawiłaś mi nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. haha z tym tłustym kawałkiem dobre:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i ostatnie - świetne.
    I teraz już wiem, czego brakowało w moim życiu - wannoszafy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wannoszafa bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. To pierwsze z kotem mnie zachwyca 🤣

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, niektóre są szokujące, ale zabawne!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!