wtorek, 2 lipca 2024

Polowanie na fale i przesyłka od...

 Cześć, dzś wtorek ale dla małej odmiany temat inny niż pieskowy, chociaż w pewnym miejscu posta przemknie. 

Pewnego upalnego dnia wybrałam się kolejny raz n oksywską plażę, tą na Babich Dołach mile wspominam ale jednak na oksywskiej sa ławeczki zarówno usytuowane w słońcu jak i w cieniu. Będzie o przesyłce, zapraszam do części dalszej.



Zieleń, morze i ten watr co chłodzi....


Jak widać sporo osób przyciągnęła plaża.



Nie wiem czy poprzednim razem wspominałam o tej łódce...


Ciekawe czy gdzieś tam można od rybaków kupić rybkę... flądry są pyszne, może nie zdrowe ale tanie i smaczne... mniam... 
Teraz moment pieskowy bo załapał sie na zdjęcie





Polowałam na fale tak efektownie rozbijające sie o kamienia, sporo zdjęć zrobiłam i coś tam sie udało


Łabędzie

Efektowny widok z góry:



A nadawcą przesyłki jest marka Inka.



Kawa Inka Czekoladowa zbożowa kawa z dodatkiem czekolady pitnej, wyrazistsza w smaku niż moja ulubiona karmelowa. 

Kawa Inka Mleczna tej jeszcze nie piłam, zapewne ma zdecydowanie  łagodniejszy smak i subtelny aromat

Owsiane wanilowe i Owsiane kakaowe bez dodatku cukru i laktozy, zawiera wapń i witaminy: B12 i D. Polecane jako baza koktajli, do owsianki czy kawy, oczywiście można też pić solo.

Kawa zbożowa nie pobudza gdyżnie zawiera kofeiny, więc można pić ją kiedy ma sie ochotę.

Jeszcze raz dziękuję inka.pl


16 komentarzy:

  1. Wow! Wycieczka piękna!
    A kawa bardzo smaczna, bardzo lubię tą czekoladową.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, a tę kawę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się teraz plaża. A Inki to już dawno nie piłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaża nadbałtycka to dawne moje wspomnienie. Inka się rozwija i te nowości to ciekawe propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat lubię kawę Inke i piję sobie ją przynajmniej 2 razy na tydzień .

    OdpowiedzUsuń
  6. Krajobrazy, które natychmiast przywołują wspomnienia i pragnienie wakacyjnego urlopu w ich scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne widoki! Udanego lipca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zdjęcia, takie lubię, bo przypominają lato, a rybki to kupowało się u rybaków ok. 5 rano, jak wracali z morza i wyciągali z sieci, ale czy teraz oni łowią??? Unia chyba zabroniła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widoki super. A Inkę lubię. Smacznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mammoo jak ja Ci zazdroszczę takich widoków,mieszkan na podkarpaciu morze widzielismy 2 x w zyciu ale ..jeszcze tam wócimy:) Apropo kawy- Inka codziennie rano z nami jest całą rodzinka pijamy:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię flądrę, mam w planach zjeść ją nad samym morzem. Urlop już za 3 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia.. Moje serce jest zdecydowanie nad morzem - uwielbiam plaże, uwielbiam nasze morze. Uwielbiam uspokajający szum fal oraz zachody słońca, kiedy promienie odbijają się od tafli wody. Chociaż tak naprawdę muszę przyznać, że każda pogoda - nawet pochmurna - ma zupełnie inny urok nad morzem niż w mieście :) Serdecznie Cię pozdrawiam i zostaję z Tobą na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie zdałam sobie sprawę, że ostatnio nad morzem byłam 10 lat temu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsca, super spacer a łódka ma już chyba sporo do opowiedzenia:)
    Ta kawa to akurat smaczna przesyłka...mniam...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!