czwartek, 10 października 2024

Haul

 
Dzień dobry, dziś pokażę co sobie ostatnio kupiłam, mam wrażenie że poniższe zestawienie w całkiem pewnej części wspiera kulturę. Mam wrażenie przebywając w publicznej przestrzeni że ludziom brakuje empatii, kultury, poszanowania drugiego człowieka. Popychanie, przepychanie, stawanie na środku i zajmowanie przestrzeni: otyła pani z jakimś wózkiem czy balkonikiem staje na środku dość wąskiej alejki na rynku gdzie ludzie raczej sie spieszą. Kolejna sprawa to to że ja zaliczam się do osób nie palących, jest to mój wybór, moje zdrowie i finanse. Niestety są osoby których nie obchodzi to że nie mam ochoty wdychać dymu z e papierosa czy tradycyjnego, irytuje mnie to, wczoraj przechodziłam przez tunel gdzie pełno młodych ludzi raczyło się i  przypadkowych przechodniów dymem, irytujące!
Taki off topic, a teraz zapraszam do zestawienia zakupwego:



Gazeta "Zwierciadło" a w niej kalendarzyk na 2025 rok, mały cieszący oko.
Szczoteczka do zębów
Patyczki do uszu


Isana, maska do włosów jednominutowa z olejkiem argonowym i żurawiną. Starcza mi na co najmniej 3 razy.
Zoxin Med szampon przeciwłupieżowy. 
Bilet do teatru na spektakl komediowy "Żabusia"
Bilet do teatru na spektakl: "Lilla Veneda" opis: "Prasłowiańskie House of cards, w którym bezwzględna walka o przetrwanie i władzę nad ziemiami staje się celem nadrzędnym i usprawiedliwiającym najbardziej nawet bezwzględne okrucieństwo.

Klęska rodu Wenedów, której próbuje zapobiec Lilla, staje się mitem założycielskim Lechitów, którzy za chwilę opanują polskie ziemie, a ich DNA popłynie we krwi większości z nas.

W inscenizacji Wiśniewskiego Lilla Weneda odbywa się w dzisiejszym, równie bezwzględnym, co ten prasłowiański świecie. Nie dziwi więc, że bohaterowie tego przedstawienia grają w bilard i nie dziwi również, że do tej gry używają wyłącznie czarnych bil, a z każdym ruchem walka staje się coraz okrutniejsza.

Spektakl zalecany dla widzów dorosłych."
Bielenda maseczka na noc z retinolem. Obietnice producenta są kuszące na  tyle że zdecydowałam sie na zakup:  natychmiastowe nawilżenie, wygładzenie skóry, poprawa jędrności i elastyczności naskórka odczuwalna, regeneracja, ukojenie i przywrócenie komfortu skórze.


Kaba czekolada mleczna z herbatnikami
Bilet do kina na seans; "Substancja" głośny body horror z Demi Moore o kobiecie która doświadcza ostracyzmu z uwagi na wiek. Utrata pracy gdyż szef chce młodą "gorącą", główna bohaterka decyduje sie na przyjęcie tajemniczej substancji...
Tealighty
AA maseczka oczyszczająco nawilżająca


Obiecałam znajomej że zaproszę ją do teatru, no to kupiłam drugi bilet na "Żabusię" na podstawie komediodramatu Gabrieli Zapolskiej. Opis" Tytułową bohaterką komediodramatu Gabrieli Zapolskiej jest piękna, pełna energii i temperamentu kobieta, która ma jednak specyficzną skazę... Żabusia przemienia życie swoje i swoich bliskich w iluzję życia, jego pozór, w specyficzny teatr lalkowy, w którym możliwe jest wszystko to, co w prawdziwym życiu byłoby nie do pogodzenia – oddany mąż, wspaniała córka, kochająca się wielopokoleniowa rodzina i... liczne romanse. Być może skaza ta wynika z nieumiejętności pogodzenia się z przemijającą powoli młodością, być może Żabusia tak została wychowana, a być może wydaje jej się, że tego oczekuje od niej współczesność. Bo czy nie staliśmy się społeczeństwem, dla którego ułuda ważniejsza jest od prawdy, a intensywność przeżycia znaczy więcej niż jego autentyczność? Kłamstwo zastąpiło prawdę, bo ta jako nieatrakcyjna stała się niepotrzebna. Co więcej, prawda bywa bolesna. A więc – vive le mensonge! "

Bilet na spektakl: "Misery" na podstawie dzieła S. Kinga. sztukę reżyseruje dyrektor teatru Krzysztof Babicki. opis sztuki: "Znakomity thriller psychologiczny autorstwa króla gatunku. Wzięty pisarz, unieruchomiony z powodu wypadku, i jego nieprzewidywalna opiekunka. Co zajdzie między tą dwójką, dokąd doprowadzi relacja, na którą zostali skazani… Wciągająca opowieść o miłości, zbrodni i literaturze."

"Wspomnienie Lata". Herbata czarna w klimacie cytrusowym: ananas, pomarańcz a w tle wyczuwalne są kwiatowe nuty bławatka. 

To na tyle szaleństw moich, dodam jeszcze że kupiłam czarną z dodatkiem malin, pewnie niedługo skuszę się na "Indyjski Specjał' czarna z przyprawami, którą uwielbiam.

Miłego dnia:) 

1 komentarz:

  1. Dymu papierów i przepychania też nie znoszę. Albo pchania się z wózkiem w sklepie na czyjeś plecy :/ Świetne zakupy, koleżanka na pewno się ucieszy z biletu do teatru :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!