czwartek, 25 lipca 2013

Semi Di Lino Diamante – REJUVENATING SHAMPOO. Alfaparf szampon odmładzający.

Firma - Alfaparf

Pojemność 250 ml

Cena 35 pln

Dostępność: hurtownie, sklepy fryzjerskie...



Opis:


Alfaparf Semi di Lino Anti Age Rejuvenating Shampoo 250ml Szampon odmładzający. Dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Eliminuje źródła osłabienia i starzenia się włosów: zanieczyszczenia, smog, pył. Formuła oparta na pączkach buku ma działanie stymulujące i energetyzujące na mieszki włosowe, zapewniając włosom wzmocnienie oraz niezwykły blask.
Dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy. Eliminuje źródła osłabienia i starzenia się włosów: zanieczyszczenia, smog, pył. Formuła oparta na pączkach buku ma działanie stymulujące i energetyzujące na mieszki włosowe, zapewniając włosom wzmocnienie oraz niezwykły blask. Skutecznie przywraca blask włosów matowych. Niesamowite rozświetlenie fryzury gwarantowane przez linię Semi di Lino Diamante połączony z najnowszymi odkryciami zapobiegającymi starzeniu. Kosmetyki serii Alfaparf Semi di Lino Anti Age to eliksiry wiecznej młodości oraz intensywnej dawki witalności. Włosy stają się gęste, pełne blasku i energii.
Technologia: - dopracowane formuła działa głęboko w strukturze włosa, przywracając mu blask i zdrowie. - ekstrakt z siemienia lnianego, witaminy E, Omega-3 i Omega-6 zamyka łuskę, nadając włosom wyjątkową miękkość i połysk.

Skład:


Konsystencja: bardzo rzadki co mnie zaskoczyło.


Zapach:

 taki zwyczajny kosmetyczny, powiedziałabym, że neutralny ani jakiś super piękny ani mało przyjemny. Normalny.

Moja opinia:

Gdy spełniłam swoje kosmetyczne marzenie o kosmetyku z firmy Alfaparf byłam uradowana. Wcześniej miałąm ampułki nabłyszczające, ale to było dawno to jednak miło wspominam i kojarzę firmę.
Alfaparf produkuje kosmetyki profesjonalne. Pierwsze skojarzenie z nazwą firmy to właśnie piękne nabłyszczenie i nie zawiodłam się!
Zaskoczyła mnie dość rzadka konsystencja szamponu, co jednak nadrabia dość dobrze pieniąc sięJ, nie plącze włosów. Nawet gdy trzymam go na włosach te kilka minut spłukuje się łatwo, i co mnie cieszy nie mam najmniejszych problemów z rozczesaniem! Przy tym szamponie nie muszę stosować odżywki. Włosy po wyschnięciu są pięknie lśniące, puszyste i lekko zwiększyły objętość. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego szamponu. Ale jest niestety jeden minus… mianowicie na drugi dzień włosy są tłuste i to bardzo. Nigdy nie miałam takiego efektu przy żadnym innym szamponie…

6 komentarzy:

  1. mialam od nich olejek był swietny na wlosy, napisz do mnie kochana mam sprawe rossnett2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. od zdjęcia głównego oczu nie mogę oderwać, pomieszane z poplątanym. fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierwszy raz widzę tą firmę na oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pierwszy raz słyszę o tej firmie, u mnie to, że przetluszczalby włosy jako, że i tak się przetłuszczają totalnie go skresla :) http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak jest to minus który bije wszystkie plusy. Aczkolwiek każdy ma inne włosy....

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!