piątek, 8 listopada 2013

Dostałam wyróżnienie.

Dostałam wyróżnienie z bloga http://psiediety.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

1. Lubię ludzi, którzy są mądrzy.
2. Czego się boję
Boje się głupoty.
3. Ulubione słowo?
Smrodo – ksywka ulubionego psa:D


4. Motto życiowe lub cytat.
Jest ich wiele.
5. Ulubiona ksiązka lub film.
„Dżuma”  Camus. „notatki o skandalu”,
6. Twoja ulubiona rasa psa.
Amstaff:D
7. Dlaczego pies?
Kot też fajny jest!
8. Co Cie uspokaja?
Kontakt z Rodziakiem (vel Smrodo)
9. Jak spędzasz czas ze swoim psem?
Nie mam swojego psa…
10.Czy pies myśli?
Oczywiście!
11.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? Pozdrawiam.

Jest wiele rzeczy ważnych. Dziękuję i pozdrawiam również

Z uwagi na to, że nie każdy lubi i chce być w ten sposób wyróżniany niech to oto moje wyróżnienie kto chce niech sobie przyzna. Odpowiadając na powyższe pytania.

9 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!