Obserwatorzy

piątek, 7 lutego 2014

Nawet dla dostawcy internetu są równi i równiejsi!

Na tego dostawcę Internetu zdecydowałam się ze względu na to że czas umowy jest nie określony, i zawsze mogę zawiesić czy zrezygnować z usług. Podejrzewam, że ten punkt w umowie przekonuje wiele osób.
Ale wkurza mnie bo: jeśli nie zapłacę, albo nie dopłacę firma upomina się non toper poprzez przekierowanie na stronę z informacją o tym by uregulować abonament. Wygląda to tak:


Jak wiecie nie mam stałych dochodów więc czasem mam fajnie a czasem no trudno susza i ciężko na to poradzić. Ale płacę z punktu widzenia firmy: „klient gałgan”. Po za tym wiadomo skoro polski pracodawca nie wypłaca w terminie a z tego co wiem teoretycznie ma na to rok czasu to z czego pracownik ma żyć? Ale nie o tym. Komórka dopuszcza jedną nie płaconą fakturę, podobnie jak poprzedni dostawca Internetu jedna nie opłacona faktura druga i blokada. A tutaj wystarczy że spóźnię się dzień, czasem dwa już pojawiają się ich polskie mądrości. Proszę nie piszcie mi wynurzeń że gdyby każdy nie płacił bo to żałosne! Nie wierzę w to że jestem takim najgorszym klientem tej pożal się boże firmy! Znam przypadki gdzie człowiek x miesięcy nie płacił i od niego nie upominano się od niego a miał telewizje i Internet razem 99 złotych. Ale ta Polska firma jest zdania że właśnie moje 53,10 to jest ich być nie być na rynku. Nawet 3 złote niedopłaty sprawia że komunikat pojawia się co chwilę. Jak dla mnie to żałosne, zadzwoniłam powiedziałam co o nich myślę jednak polska kompetentna pracownica sprawiła że komunikat pojawia się jeszcze częściej. No tak trzeba dać w kość klientowi! Bo właśnie moje pieniądze trzymają te żałosną farse! Nienawidzę polskiej żałosnej do porzygu obłudy! Chęci pokazania że są lepsi co wynika z żałosnych kompleksów beznadziejnej laseczki!
Jak dla mnie to jest po prostu szczyt wiochy co odwalają bo daje głowę że nie każdy płaci w terminie! Wiem bo byłam świadkiem jak zrobili w konia po prostu nie zapłacili i tyle! I o dziwo od nich się nie upominali. No tak ale może moje pieniądze mają dla nich szczególne znaczenie! Magiczne jakieś myślenie o kimś kto nie dopłacił 3złotych wówczas duma taka polkę rozpiera bo może powiedzieć że dlatego dla tych 3 złotych będzie pojawiał się komunikat. Ba! Polka może z dziką rozkoszą zwiększyć ilość przekserowań! I ma poczucie polskiej władzy wyższości!
Dla tego zastanawiam się nad alternatywą nad zmianą dostawcy czyli firmą która potrafi zmrużyć oko, wszak świat się nie zawali a klient jest i choć „gałgan” to płaci. Największą wiochą było powiedzenie że ja mam nie zapłacone dwie faktury aż się wydarłam: co!? Na to ekspertka że styczniowa a ja przypominam jej że nie ma prawa się jak na razie upominać o styczniowe pieniądze gdyż mam termin do 15 lutego. Nie pozostaje mi nic innego jak serdecznie życzyć miłej i życzliwej paniusi by pracodawca korzystał ze swoich przywilejów i rozliczał się z nią tak jak mu polskie prawo pozwala i żeby takie same życzliwe i miłe paniusie ją obsługiwały. A firmie która tak gnębi by płacący gałganiarze znaleźli lepsze rozwiązanie a ci którym tak sprzyjają czyli kulturalnym olewakom żeby częściej nawiązywali współpracę i jak najczęściej byli wykręcani w kosmos!

12 komentarzy:

  1. W Anglii jest jeszcze gorzej...
    Pracodawcy płacą regularnie,
    ale Ty też musisz, bo Cię wywalają w ciągu paru chwil na bruk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pracując tam człowiek może yć spokojnie i odłożyć na ciemniejszą godzinę.

      Usuń
  2. ...płać Polaku i płacz a jak nie to pałą w łeb i na bruk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się rozchodzi o to że jedni muszą jak najszybciej a inni mogą w ogóle nie płacić.

      Usuń
    2. ...u mnie jest to samo...

      Usuń
  3. U mnie raz była taka sytuacja, że zapomnieliśmy zapłacić przez kilka miesięcy i dopiero po pół roku się upomnieli, ale to na pewno nie firma, z której ty korzystasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Latwosc rozwiazania umowy z ta firma wymusza na niej szczegolne traktowanie klientow. Ja rozumiem Twoje rozgoryczenie, ale gdybys zaplacila w terminie, nie byloby sprawy. Inaczej rzecz by sie miala, gdybys zaplacila, a oni przez pomylke Ci wylaczyli, byloby o czym pisac. Dostawca internetu to nie instytucja charytatywna i zadnych wyjatkow nie przewiduje. Jakkolwiek brutalnie to brzmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma o czym pisać?!!!! Ktoś nie płaci ponad pół roku ma TV i neta więcej im generuje strat jest ok a ja co inna? Panterko zastanów się.... czy to tak wielka rzecz? Moim zdaniem zwykłą złośliwość!
      Co wszyscy są tacy tip top? Myślę że nie więc nie ma co przesadzać i kopii kruszyć. A oni to robią o 3 złote.
      Co do tego terminu wypowiedzenia umowy myślę że w wielu przypadkach to ich wielki atut dlatego ludzie u nich siedzą. Po za tym net ok zniżki ajk kto znajomych ma (na przykład ja mam zniżkę:D)

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc musi to być irytujące, mój dostawca internetu nie upomina się o wpłatę a czasem też zdarza się spóźnić- wiadomo różna wypłata czy coś. Poza tym drogo masz troszkę 53zł u mnie 36,90zł i działa całkiem okej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co rozglądam sie za alternatywą. Też zależy mi na tym by nie wiązać się na określony czas. Tutaj bardzo cenię sobie wolność że w każdej chwili bez konsekwencji mogę zerwać, czy zawiesić umowę.

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!