sobota, 13 grudnia 2014

Dzisiejsze zakupy szalone... - nie kosmetyczne...

Poszłam do sklepu popatrzyłam na ceny, tu i tam – trafiłam na promocje, więc zapakowałam karmę, psa, zakupy do taxi i pojechałam.


Jakie inne wyjście miałam? Piętnastu kilo nie przyniosę…
Najważniejsze że do przoduJ. Jak ma pies głodny być przez weekend... a tak to ma zapas:))
Udało mi się kupić ulubionego Cheltona… 


Czarna z maliną i zielona z guanabaną. Zieloną właśnie piję, jest pyszna... każda saszetka pakowana oddzielnie, w podwójnych sasztkach... tak to seria premium... mega ciężko dostępna...
Pomyślałam też o WasJ. Drugi komplecik nabyłam z myśla o rozdaniuJ.
Wiem że są zwolenniczki zielonej i czarnej, wiec zastanawiam się jak lepiej zrobić dwie nagrody: jedna osoba zieloną, jedna czarną? Czy jedna nagroda?
Jesteście zainteresowane?
pozdrawiam

45 komentarzy:

  1. Ja nie znoszę zielonej herbaty, jakoś mi nie podchodzi. Ale czarną za to lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli rozumiem że zainteresowana rozdaniem:))

      Usuń
    2. Ja z kolei odwrotnie niż Awiola, czarnej wcale nie pijam. Jeśli rozdanie, to wg mnie dwie nagrody ;-) A tej marki herbat nie znam.

      Usuń
    3. Chelton - tę markę niestety ciężko kupić ;( tanie też nie są...

      Usuń
  2. Mniam, pyszna herbatka :) No i piesek ma wyżerkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo ciężko dostać... zainteresowana byś była rozdaniem?

      Usuń
    2. Ja też nie piłam :(( a gdzie jej szukać żeby znaleźć...?

      Usuń
    3. A'propos karmy to też zawsze kupuję 15 kilo, bo jest ciut taniej i wystarcza na dłużej :)

      Usuń
    4. Ja najpierw kupowałam w kolonialnym, który zmienił sie w palarnie kawy... tych herbat mieć nie będą... ale poleciła mi kobita delikatesy... niestety nie sieciówka... kiedyś były w Almie, ale nie ma niestety... tam gdzie dziś kupiłam to ciężko dostać, więc i na rozdanie kupiłam:))

      Usuń
    5. oj tak.... tym bardziej że ja na promocje trafiłam:))

      Usuń
  4. Zaszalałaś z tą karmą, ale jak mus to mus. Jeśli chodzi o rozdanie, to bardzo chętnie, według mnie jedna nagroda w postaci dwóch herbatek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok:)) herbaty przepyszne! Myślę że warto wziąć udział:))

      Usuń
  5. No przynajmniej piesek nie będzie głodny, 15kg to jest coś. A z rozdaniem pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pies nie może przecież głodować...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tej malinowej herbatki to bym się napiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjna! W sumie jedna i druga... z tym że każda w swoim rodzaju...

      Usuń
  8. ja jestem mega chetna na rozdanie :) zielonej nie pijam, ale czarną chętnie przygarnę do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupuję karmę na Zooplus, tam wychodzi najtaniej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam pić herbaty :) szczególnie zielone... więc byłabym za dwoma nagrodami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Psiak pewnie megaaa zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem czy zadowolony? Smaczki by najchętniej całe zjadł:))

      Usuń
  12. Jestem herbatomaniaczką, więc pomysł rozdania bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tych herbatach, wydają się bardzo interesującym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie mi przypomniałaś, że musiałabym skoczyć po chrupaki dla kotów do sklepu na dół :D
    Zielona, zawsze zielona :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię i zieloną herbatę i czarną. Ale częściej stawiam na czarne :D w rozdaniu już chyba nie będę brała udziału bo mnie po prostu zabiją wszyscy :D. Zbyt duże szczęście mam u Ciebie :*
    Widzę, że Roduś sobie poje :) Wymiaziaj go ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj weź udział... przykro mi będzie....
      Rodo głodny być nie mógł, dobrze że sie udało kupić karmę:)) i do dom dostarczyć....
      Wymiziany:))

      Usuń
  16. Royal jakoś mojej nie podchodzi nie wiem czemu :( herbatki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no pewnie, czekam na konkurs :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zielona z guanabaną, wow!!! Pierwsze słyszę o takim połączeniu, muszę spróbować kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!