Obserwatorzy

piątek, 12 lutego 2016

Moje nowości....


Chyba każda kobieta lubi zakupy, zwłaszcza gdy są promocje:) a nam danej rzeczy akurat brakuje:)
W Super Pharm zainwestowałam w suplementy magnez, witaminę B i multiwitaminę:) 


  W Organique kupiłam cukrową piankę peelingującą do ciała, w wersji mrożona herbata:) kiedyś dostałam od Eweliny K piankę pomarańczową, fajna była:) może w przyszłości kupię mleczną haha niczym Kleopatra będę)


 szczoteczka do zębów, dwustopniowy zabieg rozjaśniający, co prawda 4,99 to zbyt wiele ale propocyjne 2,50 mieści sie w granicy normy:)


Woski:

Kringle Candle - Fresh Air

Kringle Candle WOSK zapachowy Buttered Rum Toddy - normalnie uwiódł mnie... palę go właśnie rozkoszując sie każdą chwilą z tym zapachem:) normalnie zjadłabym :))

yankee candle pink hibiscus
yankee candle cinnamon stick
yankee candle lake sunset

60 komentarzy:

  1. Woski, szczególnie cynamonowy ech...super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te yankee candle.... Nie da się przejść obok nich obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak pachnie "Fresh Air" :D W sam raz na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kojarzy mi sie z takim przyjemnym zapachem kremu do twarzy:)

      Usuń
  4. ekstra woski, masz teraz pachnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę wiosenny zapach świeżego powietrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie miałam tej pianki, ale zapach musi miec sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O te piankę sama bym kupiła i wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wielką ochotę na nowe kręgielki, ale już w tym miesiącu mam szlaban na woskowe zakupy, więc może w przyszłym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się trochę suplementuję ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woski to coś dla mnie.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Woski ahh , muszę uzupełnić moje pudełeczko, bo już w nim prawie pusto ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście najbardziej zazdroszczę wosków! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zakupy! Fajne są te pianki z Organique :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sama w końcu sobie kupić te woski ;D


    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tych piankach czytałam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam rum z Kringla. Na sucho jest boski ale jak go rozpalę to robi się tak intensywny że ledwo go znoszę :D Na 2 raz muszę ukroić malusieńki mikro kawałeczek i może wtedy będzie ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest boski, jest intensywny... jestem zakochana... teraz pale hibiskusa - cudo!

      Usuń
  17. Świetne nowości,szczególnie te aromatyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę uzupełnić swoje pudełko w woski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę piankę peelingującą Organique, niedługo się skończy ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio dałam się ponieść i kupiłam kilka rzeczy, które tak naprawdę są mi zbędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;/ ja staram sie wybierać to co mi potrzebne, bywa że natykam sie na bubelki szukając hitów kosmetycznych.

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!