niedziela, 12 lutego 2017

Recenzja - Mexmo - kredka do ust cienka matowa No 11 + Kredka do ust Lip Pencil gruba - 105

Te dwa produkty otrzymałam od marki Mexmo. Wcześniej recenzowałam dwa lakiery klikPłyn micelarnypodkładpomadkę i minipaletkę. Dziś nadszedł czas na dwa produkty: dwie kredki do ust zapraszam:



4 kolory matowe wykończenie do obrysowania konturu oraz wypełnienia koloru w środku ust skład: olej rycynowy, olej roślinny (nawilża i zmiękcza), masło shea (nawilża, natłuszcza, regeneruje)


Kredka do ust Lip Pencil gruba - 105

Lip Pencil - 9 kolorów - (kredka do ust) kredka pomadka w jednym duża ilość pigmentu pozwala się jej lepiej trzymać, wtapia się w usta, zawiera witaminy i olej rycynowy oraz roślinny dzięki nim nawilża i pielęgnuje.





Moja opinia:

Cienką kredką obrysowywałam usta następnie palcem rozmazywałam ją do wewnątrz kredka jest dość twarda ale nei miałam większych problemów z aplikacją. Na cienką kredkę nakładałam grubą 105 i przyznam że efekt mi sie spodobał modny efekt raczej matowych ust i kolor nasycony o matowym wykończeniu. Nie wysuszają mam wrażenie że lekko pielęgnują usta, zmiękczają je. Produkty w moim odczuciu nie mają zapachu ani smaku więc żaden aromat nie przeszkadza. Całość jest lekka niemal nie wyczuwalna.
Makijaż ust był trwały i elegancki więc w ten sposób malowałam usta przed wyjściem do teatru... i spokojnie mogłam zaufać że nie będę musiała nanosić poprawek. Oczywiście w teatrze nie jadłam i nie piłam, nie mam nawyku częstego oblizywania ust. Kolor bardzo przypadł mi do gustu i polubiłam ten elegancki efekt zadbanych ust. Myślę że to kolor uniwersalny który będzie pasował każdemu na każdą okazje wszystko zależy jakie kolory sie lubi:)
Kredki w niewygórowanych cenach gruba 25 cienka 18 złotych, zapewniam że są szalenie wydajne.

za możliwość przetestowania dziękuję marce mexmo.eu



87 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na ustach tylko następnym razem proszę o uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny. Super, lubię taki trwały efekt - gdy gdzieś wychodzimy i nie musimy się martwić o poprawki makijażu. Pozdrowionka cieplutkie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kolor rzeczywiście jest fajny, też bym go polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ze mialas mozliwosc przetestowania
    super kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt, jak i odcień!
    Cena faktycznie nie wysoka biorąc pod uwagę wydajności i jakość :)
    Buziaki Kochają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam kredek do ust, ani kolorów na usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolorki, dobrze że nie wysuszają ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor tej grubej kredki bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień :D
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy i pierwszy raz widzę ich kosmetyki. Niestety opakowania nie zachęcają mnie do zakupu. Nie wiem jak jest z jakością tych produktów, ale za 18 czy 25 zł kupiłabym coś w ładniejszym opakowaniu o równie dobrej jakości, choć nie wykluczam, że może kiedyś zainteresuję się kosmetykami tej firmy, bo jak na maniaczkę makijażu z chęcią wypróbowałabym wszystkie kosmetyki świata hehe :D

    Za odkrycie nowej firmy kosmetyków, zostawiam obserwację kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor mi się podoba. Nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię matowe wykończenie w produktach do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero powolutku wchodzę w świat szminek kolorowych. Zawsze miałam z tym problem, bo na moich wysuszonych ustach efekt nałożonej pomadki - nie był zadowalający. Obecnie poszukuję zadowalającej mnie pomadki i koloru, który mnie zachwyci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie wykończenie na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorek ładny ;) ale marki nie znam ;(

    Miłej niedzieli kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy.
    Kolorki jednak nie moje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się kolor i cena. Firmy wcześniej nie znałam a szkoda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Very beautiful shade. I don't know the brand.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej marki:) a lubię rozglądać się za matowymi pomadkami!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkreślają suche skórki jak to maty niestety. :( Ale na ustach prezentują się zacnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne masz usteczka:) ale wydają się na wysuszone..

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo subtelna, pierwszy raz taką widzę 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolor, choć ja wolę mocniejsze i żywsze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie kolory, subtelne, a do tego atrakcyjna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądają na twoich ustach :) Kolor również uważam że bardzo uniwersalny i ładny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorek ładny, super, że nie ma zapachu ani smaku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kompletnie nie znam firmy, ale cudnie się prezentuje na ustach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny kolorek, podoba mi się chociaż wolę troszkę intensywniejsze kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem ale bałam się, że mogą usta wysuszać, a nie znoszę suchych pomadek, ale skoro piszesz, że nie wysuszają to może się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor bardzo mi się podoba i rzeczywiście jest taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    ������������

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny kolor tej kredki no i przede wszystkim cena bardzo zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki ładnie wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny efekt na ustach i kolorek też:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam kredki tej marki i są ok.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor ma bardzo ładny :) ja sama od nich nie miałam wcześniej żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek piękny, nie miałam niczego tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Świetny kolorek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!