sobota, 15 lipca 2017

Zakupy:)

Dziś planuję małą wycieczkę za miasto:) mam nadzieje na ładną pogodę, planuję mile czas spędzić z koleżanką:)
Jak będzie ładnie, uda mi sie coś ciekawego uwiecznić to się podzielę tutaj.
Wkurzyły mnie dziś koleje Regio bo nie odpisują na maila - to po co taki kontakt mailowy podany? Infolinia 1,29 za minutę to wiocha, żenada...
Dobra przechodząc do zakupów czy jak kto woli: haul zakupowy:





Wosków nigdy za wiele;) mogły by być tańsze;)

kringle candle lavender vanilla
kringle candle Peny
kringle candle Wild Poppies
Kringle candle Brandied Pumpkin
Kringle Candle Fresh Lilac

No i w Biedronce kupiłam podgrzewacze:)  do Pepco nie po drodze było;)


W Rossmann w "Cena na do widzenia" upolowałam tą piankę za ok 5 pln.
Maszynka, bo fajne są to kupiłam kolejną:)
Lovely, puder, Milky Chocolate Bronzer, 10 g, przyjemnie pachnie czekoladą:) widziałam po opiniach na blogach że fajny jest. Żałuję że nie kupiłam jak był na -49%.

Dobra wsio:) może kupię coś dzisiaj hahahaha;)
Jak ktoś wybiera sie na See Bloggers czy w ogóle do trójmiasta to może przyda sie poprzedni mój post  klik gdzie starałam sie podstawowe informacje zamieścić które mogą się przydać:)
Miłego dnia :****

70 komentarzy:

  1. Mi to tylko yc pachną dobrze, reszta jest beznadziejna, na jakieś buble trafiam, Tutaj kringle nie ma ale chciałabym spróbować :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh szkoda że nie próbowałaś Kringli.... są super. Wood wick też lubię,są mniej intensywne ale Biała herbata z jaśminem to mój ulubieniec

      Usuń
  2. Udanej wycieczki - oby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej wycieczki, jest słońce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba będzie pogoda, więc miłej zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że pogoda dopisze :) Póki co to dla zainteresowanych donoszę, że w Gdańsku świeci słoneczko i na chwilę obecną jest 19 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej wycieczki, róznież mam w planach, ale w niedzielę. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś woskowo-uzależniona;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne zakupy! przepiękna gama tych wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci w takim razie mile spędzonego dnia z koleżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wild Poppies to cudny zapach, miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam ochotę na ten bronzer na promocji -49%, ale ich nie było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja poluję na puder bananowy ale to już chyba historia

      Usuń
  12. Ale wosków ;) moja siostra z lovely kupiła białą czekoladę;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście woski mogłyby być tańsze :P Ale cóż nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci tej dobrej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woski mi wpadły w oko, na pewno pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie świeczki ❤️ Sama w domu mam ich masę i różnych rozmiarach, kształtach i zapachach 😄
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wycieczka za miasto się uda i że pogoda dopisze:) Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie jakoś chyba ominęło istnienie tej czekoladki :P.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam woski! Co prawda w ostatnim czasie ich nie palę zbyt często, bo mam ciekawskiego kota, który uwielbia jak płomyk się rusza, więc to nie jest zbyt bezpieczne. Do tej pory miałam okazję testować jedynie YC oraz Kringle właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo czekoladka, od dłuższego czasu chciałam kupić :) W końcu postawiłam na bronzer od W7

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten bronzer mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam wszystkie te produkty ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że Lovely nie jest drogą firmą, więc aż tak dużo nie straciłaś na tym bronzerze ;) Mam nadzieję, że będzie Ci służyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam te woski! :) Ach tak, to prawda - mają przepiękny zapach. Skusiłabym się na peonię.
    Chcę go mieć. Koniecznie muszę kupić.
    Pozdrawiam ciepło :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile wosków... ile przyjemnych wieczorów będzie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy nigdy nie miałam tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je bardzo lubię lawenda z wanilią skradła me serce

      Usuń
  29. Mam ten Lovely, nawet używałam przez chwilkę, ale wróciłam do tego z Bell, żeby go wykończyć póki lato, a on jednak ciepły jest i lubi opaleniznę :P Więc czekoladka czeka na chłodniejsze dni :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!