środa, 13 września 2017

Bionigree - recenzja - Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03

Dziś krok trzeci terapii od Bionigree będziemy odżywiać i intensywnie nawilżać skórę nie tylko włosy ale i skórę głowy. A co z tego wyjdzie zapraszam do dalszej części wpisu:) 


Co producent pisze na swojej stronie:

Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 to jednocześnie polski, wyjątkowo unikalny i bardzo skuteczny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów) stanowiący trzeci w kolejności produkt do prawidłowej pielęgnacji skóry głowy i włosów (po serum oczyszczającym skórę głowy i szamponie do włosów) linii BASIC marki polskich kosmetyków naturalnych BIONIGREE.


1. Polska odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów
Naturalna odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 to produkt kosmetyczny o polskim pochodzeniu. To produkt polskiej marki kosmetyków naturalnych - BIONIGREE, którego produkcja odbywa się w Polsce i którego większość składników pochodzi od polskich dostawców.
2. Właściwości odżywki nawilżającej
Odżywka nawilżająca skórę głowy i włosy BIONIGREE BASIC_03 to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów) o działaniu intensywie nawilżającym, odbudowującym i odżywiającym skórę głowy i włosy zniszczone zabiegami kosmetycznymi i nieprawidłową ich pielęgnacją. Odżywka dodatkowo wzmacnia włosy i cebulki włosowe oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów. Zapewnia właściwą ochronę skóry głowy i włosów przed szkodliwymi czynnikami.
Wyjątkowości odżywce nawilżającej BIONIGREE dodaje fakt, iż chroni komórki macierzyste skóry głowy, opóźnia proces ich starzenia oraz zmniejsza oznaki tegoż procesu.
3. Naturalna odżywka nawilżająca
Składniki odżywki  według INCI: aqua, glycerin, cetearyl alcohol, stearyl alcohol, ribes nigrum fruit extract, betula alba bark extract, isopropyl isostearate, betaine, polyepsilon-lysine, argania spinosa kernel oil, ricinus communis seed oil, malus domestica fruit cell culture extract, xanthan gum, lecithin, sucrose palmitate, glyceryl stearate, glyceryl stearate citrate, sucrose, mannan, hydrolyzed vegetable protein, panthenol, glutamine, caffeine, methyl nicotinate, parfum, lactic acid
Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE to kosmetyk wolny od składników pochodzenia zwierzęcego i nie testowany na zwierzętach. Dzięki temu jest to m.in. odpowiednia odżywka dla wegan i wegetarian. Najważniejsze składniki odżywki nawilżającej to: ekstrakt z owoców czarnej porzeczki, ekstrakt z liści i kory brzozy, betaina, olej z orzechów drzewa arganowego, olej rycynowy, ekstrakt komórek macierzystych ze szwajcarskiej jabłoni domowej, glutamina oraz kofeina.
Ekstrakt z owoców czarnej porzeczki (ribes nigrum fruit extract) to substancja uzyskiwana w wyniku wyciskania i odwirowania soku i skórki ze świeżych owoców czarnej porzeczki, skąd ektrahowany jest resweratrol (silny antyutleniacz chroniący komórki). To źródło witaminy C, witamin z grupy B, kwasu foliowego i rutyny. Zawiera antyoksydanty antocyjanowe, dzięki czemu właściwie chroni DNA. W odżywce odpowiada głównie za nawilżanie.
Ekstrakt z liści i kory brzozy (betula alba bark extract) to składnik nadający skórze zdrowego wyglądu. Leczy podrażnienia skóry, ułatwia gojenie ropiejących ran. Działa dezynfekująco, ściągająco i antyseptycznie. Wykazuje działania lecznicze w niektórych schorzeniach skóry. Zawiera dużą ilość naturalnej betuliny i kwasu betulinowego. Obecność wyciągu z liści i kory brzozy w odżywce BIONIGREE BASIC_03 pozwala cieszyć się jej właściwościami osobom o tłustej, zanieczyszczonej skórze głowy, tłustych włosach i z łupieżem.
Betaina (betaine) to związek hydrofilowy o silnym działaniu nawilżającym. To również substancja antystatyczna, dzięki czemu włosy po użyciu odżywki nawilżającej BIONIGREE BASIC_03 nie będą elektryzować się.
Olej arganowy (argania spinosa kernel oil) to naturalny olej z orzechów drzewa arganowego (Argania Spinosa), tłoczony na zimno. Charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami regenerującymi. Skutecznie wnika w strukturę włosa i odbudowuje jego barierę ochronną.
Olej rycynowy (ricinus communis seed oil) wzmacnia i odżywia włosy i cebulki włosowe oraz tworzy warstwę nabłyszczającą i ułatwiającą rozczesywanie włosów.
Ekstrakt komórek macierzystych ze szwajcarskiej jabłoni domowej odpowiada za ochronę komórek macierzystych skóry - chroni żywotność komórek, opóźnia proces starzenia, zwiększa witalność komórek macierzystych skóry oraz odmładza mieszki włosowe.
Glutamina (glutamine) to najobficiej występujący jako pojedynczy aminokwas we krwi i tkance mięśniowej. Bierze udział w procesie budowy i wzrostów włosów.
Kofeina (caffeine) to alkaloid stosowany jako hydrofilowa substancja penetracji aktywnej przez ludzką skórę. Zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się tłuszczu w komórkach. Wykazuje silne właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu skutecznie chroni komórki przed promieniowaniem UV oraz spowalnia proces fotostarzenia skóry. Zastosowanie kofeiny w odżywce przyczynia się także do zwiększenia mikrokrążenia krwi w skórze.
4. Stosowanie odżywki do skóry głowy i włosów
Odżywkę nawilżającą do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_03 mogą stosować zarówno osoby ceniące sobie profilaktyczne stosowanie specjalistycznych kosmetyków, jak również osoby zmagające się z problemami skóry głowy i włosów.
Odżywka do włosów i skóry głowy jest również popularna w gabinetach trychologicznych, salonach fryzjerskich, salonach kosmetycznych i w SPA. Jest wykorzystywana do zabiegów trychologicznych, zabiegów fryzjerskich i odnowy w salonach kosmetycznych i SPA.
5. Opinie na temat odżywki nawilżającej
"Odkąd używam tej odżywki zapomniałam już o tym uczuciu, kosmetyk skutecznie nawilżył skórę głowy i złagodził objawy swędzenia. Dzięki zawartości betainy włosy mniej się elektryzują, a olejek rycynowy wzmacnia je już od samej nasady, odbijając włosy, dzięki czemu zyskują na delikatnej objętości. Obawiałam się czy odżywka nie sprawi, że włosy będą szybciej się przetłuszczać, przez co zmuszona będę je częściej myć, ale nic takiego się nie stało, z czego jestem naprawdę mocno zadowolona. Produkt Bionigree nie wywołał też żadnych niepożądanych reakcji, na przykład łupieżu." - Angelika Kapica, autorka bloga mintelegance.blogspot.com
"Jak dla mnie jest to świetny produkt, gdyż posiadając skórę suchą, często mam problemy z miejscowymi przesuszonymi i swędzącymi"plamkami", a ta odżywka te problemy skutecznie niweluje. Zapach produktu jest bardzo przyjemny i naturalny. Wyczuwam w nim woń słodkich kwiatów." - Beata Zaremba, autorka bloga rajskiespa.blogspot.com
Więcej opinii można znaleźć TUTAJ.

Odżywka dostępna jest w poręcznej i wytrzymałej plastikowej butelce o pojemności 200 ml, w internetowym sklepie BIONIGREE, na Allegro oraz w sklepach stacjonarnych.

Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów BIONIGREE BASIC_01 może znaleźć się również w Twoim sklepie internetowym, sklepie stacjonarnym, salonie fryzjerskim, gabinecie kosmetycznym i trychologicznym oraz w SPA. Sprawdź co możemy Ci zaproponować w ramach współpracy dla Konsultantów, a co w ramach współpracy Dystrybutorskiej.

Ważna informacja:
Skład:


Konsystencja:


\Moja opinia:

Odżywkę otrzymujemy w butelce z pompką. Na początku miałam mały problem z odkręceniem pompki, potem wszysko działa bez zarzutu. konsystencja odżywki jest wodnista trzeba uważać bo chlapie podczas nakładania, oraz przecieka przez palce. Nie wiem czy pompka jest dobrym rozwiązaniem... odżywka od Bionigree jest typowym produktem trychologicznym do skóry głowy a przy okazji do włosów. Uważam  że lepszym rozwiązaniem od pompki był by cienki aplikator ułatwiający nakładanie wprost na skórę głowy.
Dobrze że napis na opakowaniu mnie ostrzegł.... nie przyszło od razu ale po jakimś czasie od aplikacji... pieczenie gorąco takie w miejscach gdzie aplikowałam odżywkę... pierwszy raz był najgorszy.... trudno było wytrzymać ale to tylko pierwszy raz był taki, kolejne to już spoko, bez problemu. Odżywkę spłukuje sie łatwo, trzymałam około pół godziny.
Powierdzam że faktycznie produkt aktywnie pielęgnuje włosy i skórę głowy, mam wrażenie że wręcz laminuje włosy zamyka łuski włosa czyniąc je gładkimi, nawilżonymi i przyjemnie mięciutkimi.
Odżywka od Bionigree to specjalistyczny aktywnie działający trychologiczny kosmetyk wart uwagi.
Na szczęście odżywka nie przyspiesza przetłuszczania się skóry głowy czego sie obawiałam.
Ogólnie jestem zadowolona z odżywki. Cena to 64 złote/200ml aktywnego produktu.
Za możliwość przetestowania dziękuję marce bionigree.pl


31 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że ta firma ma taki plan marketingowy :)
    Nie miałam okazji stosować kosmetyków Bionigree. Trochę bałabym się tego pieczenia :D
    Super, że nie przyspieszyła przetłuszczania bo u mnie to byłby problem i chyba musiałabym myć włosy dwa razy dziennie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy mogłabym się przekonać do tego pieczenia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie pieczenie by nie przeszkadzało o ile efekty stosowania byłyby tego warte :) pipetka faktycznie byłaby lepszym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam odżywki na skórę głowy ale jeśli działa jak piszesz, mogłabym ta metodę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie nie potrzebuję takich odzywek ale dobrze wiedzieć co w świecie kosmetycznym piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korci mnie, tym bardziej, że nie ma zbyt wiele tego typu produktów na rynku ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieczenie mnie zniechęca. I to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem nią oczarowana, kończę ten produkt i ciepło, nie samo pieczenie czułam tylko przy pierwszych aplikacjach

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. to wszystko wygląda na naprawdę fajną serię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam serum i czeka w kolejce, nie mam teraz jak się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna jest.
    Mam obecnie, używam i sobie chwalę.
    Oj przydałyby się niejednej osobie.
    Pozdrawiam serdecznie :) Mefgly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycił mnie to co przeczytała wiec może po niego kiedyś sięgnę. Po za tym Lubie wspierać Polskie marki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie stosowałam odżywki na skórę głowy, ale nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozytywna opinia, to znaczy ,że można kupić...

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że się sprawdziła, to najważniejsze. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam, ale nie zrobił na mnie wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam serum z tej firmy i bardzo dobrze się u mnie sprawdza, mam także właśnie ochotę na reszte produktów z tej firmy :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje zdanie na jej temat poznałaś. Krzywdy nie robi i coś działa, ale można znaleźć coś tańszego i równie dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam szczerze, że nie miałam żadnego z kosmetyków tej firmy. Powód jest prostszy - szkoda mi wydać tyle kasy na kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no, no, poczułam się zaciekawiona :D może sobie sprawię zaległy prezent na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  21. jechałam tę ścianę reklamy jechałam, aż się zastanawiałam, czy serio taki spam napisałaś czy o co chodzi a potem dopiero dotarłam do twojej opinii, może bym nawet inaczej spojrzała na ten wpis, gdyby nie cały wstęp będący jakimś generatorem słów.

    Z drugiej strony jeśli zdziała to cena jest bardzo ok ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Duży plus, że marka stawia na Polskich dostawców, o czym często się zapomina. Brzmi ciekawie i zapowiada się super produktem, który może podbić wiele serc ;)

    Wera

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywka, która się bardzo przysłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam też odżywki ani tej marki kosmetyków. Zapowiada się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o szampony i odżywki to ja jestem wierna marce Biosilk, która się super sprawdza na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To pieczenie mogłoby mnie trochę przerazić ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy kosmetyk albo obawiałabym się tego pieczenia bo skórę głowy mam nad wyraz wrażliwą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez mam suche włosy, wiec kosmetyk wydaje się być odpowiednim dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko sięgam po odżywki. Włosy zazwyczaj po nich przetłuszczają mi się jeszcze bardziej. Może to kwestia tego, że nie trafiłam jeszcze na odpowiednią.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!