wtorek, 24 kwietnia 2018

Fakty Spiskowe 01 jesteśmy truci!

8 komentarzy:

  1. Looks very interesting) thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościu jest niezły. Większość z tych rzeczy są mi znane, ale wolę o tym nie myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam jak obejrzeć... szkoda, że nie napisałaś czegoś od siebie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, skąd się to bierze? Znaczy ... wiem skąd, nerwica + dostęp do sieci + mocno ograniczona wiedza historyczna i naukowa, żeby przegapić to jaka była średnia długość życia, gdy wszystko było naturalne, łącznie z cykutą, a jaka jest teraz.

    Powiem krótko: to proszę nie szczepić się, nie jeść warzyw i nie myć zębów pastą z fluorem. I nie histeryzować, gdy lekarz nie umie nas zdiagnozować. W czasach gdy wszystko było naturalne były dwa lekarstwa: lewatywa i puszczanie krwi, więc diagnoza jest po prostu zbędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, obecne czasy, szybki tryb życia na wysokich obrotach nie są dla nas łaskawe... Pieseł prawdziwy gwiazdor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Film dla mojej mamy - lubi tego typu filmiki, wypowiedzi itp ;)
    Większość informacji wiedziałam i wiem ale na co dzień na tym się nie skupiam, bo można by zwariować i osiwieć. Tak na prawdę współcześnie to wszystko a jeśli nie wszystko to większość jest chemiczna, szkodliwa, nawożona....

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądne kochana później bo teraz w pracy niestety nie mam jak :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłuchałam po łebkach, bo tematy mi znane. Teraz nie ma prawie nic naturalnego już...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!