wtorek, 24 kwietnia 2018

Rozmaitości















34 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie jest przeurocze, owczarki to moja ulubiona rasa psów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko to zdjęcie z pieskiem jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie... cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktoś miał pomysł na ten zestaw imprezowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem za tym, zeby nie było żadnych podatków poza Vatem.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne szczególnie to z tym księżycem, ja tak widzę bez okularów. :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten księżyc...boski!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mam zły humor zaglądam do Ciebie i od razu lepiej ;) Uwielbiam takie wpisy u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ze spodenkami takie prawdziwe. Już się zaczął sezon na krótkie spodnie, ale ja nie rozumiem mody na pokazywanie większości pośladków.. Czy kobiety nie rozumieją, że to brak klasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasa to w szkole, ahhhh w tych czasach jak już fryzjer to od razu pracownia fryzur...

      Usuń
  10. "...wyngiel raz używany" dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak psinka się słodko przytula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że przenośny zestaw imprezowy Ci się spodobał, bo wstawiłaś go 2 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw imprezowy idealny na majówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcie z pralką i samolotem zrobiło mi dzień 😁

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!