piątek, 20 kwietnia 2018

Rozmaite ciekawostki psach















42 komentarze:

  1. bardzo fajne ciekawostki :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zbiór informacji i ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne grafiki i istotne informacje. Dużo osób to wzrokowcy a te plansze wpadaja w oko - dzięki nim łatwiej będzie zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak!
    Dziś rano: Witaj! HOP HOP HOP Kocham Cię, już Ci wybaczyłam, że mnie wczoraj tak męczyłaś i mocno trzymałaś, tak naprawdę, to nic a nic nie bolało! Tylko się trochę bałam!
    Wczoraj wyciągaliśmy małej kleszcza.. wbił się, ale chyba uschnięty był, bo łatwo wyszedł i był mięciutki. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej podoba mi się zestawienie obrazków z psim językiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciekawostki, nie mam psa, ale może kiedyś się zdecyduję, jak będę miała więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tych agresywnych psach powinni robić naklejki wszędzie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie informacje czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe. psi język wysłałam mamie mailem. to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe informacje, można się z nich sporo dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie zebrałaś informacje. Mój pies oblizuje nos jak obcina mu się włosy, bardzo tego nie lubi, ale nie ma sierści więc jest to konieczne.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pies, ale nie tylko zauważyłam że i inne gatunki na przykład koty też oblizują nos jak im sie coś nie podoba

      Usuń
  12. Ekstra ciekawostki! Mój piesek chyba cały czas jest w takim razie podejrzliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe. Następnym razem zrób o kotach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny wpis! poprawił mi humor i dowiedziałam sie conieco o swoim psiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe ciekawostki :) Nie wiedziałam, że pies używa aż czterech narządów do wyłapywania zapachów.
    Pozdrawiam.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post!!
    Brakuje mi mojego psa...
    Parę dni wstecz obchodziłby swoje 10te urodziny ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo znałam ciekawostek o psach, ale niektóre są dla mnie nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię pieski, mam psią dziewczynkę ze schroniska :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!