poniedziałek, 25 czerwca 2018

Aquaphor - rodzinny dzbanek fltrujacy z magnezem, moja opinia


Jak tam nastroje po weekendzie? Mnie ostatnio dopada brak energii  jakieś zniechęcenie,,,, zdecydowanie za dużo stresów.  
Dziś zajmiemy się oczyszczaniem, tak człowiek dorosły składa sie w 60 - 70% z wody. W przypadku noworodka – ponad 80 % to woda. Wyczytałam że w ciągu 2 tygodni całkowicie wymienia sie woda. 
Wody używamy do picia, ja najczęściej pijam herbatę więc przelewam wodę do czajnika, gotując zupy także używamy wody... pod różnymi postaciami płyny trafiają do organizmu dla tego warto by były jak najlepszej jakości.
Dziś o dzbanku filtrującym Aquaphor 

OpisDzbanek w stylu vintage, łączący elementy wzornictwa sprzed lat i współczesne rozwiązania konstrukcyjne. Model w owalnej obudowie, z poręczną rączką do pewnego trzymania sporej pojemności wody z wygodnym systemem nalewania wody w pokrywce to idealny wybór dla osób ceniących sobie wygodę użytkowaniaW dzbanku filtrującym Onyx znajduje się wkład B25Mg, który jest najnowszym osiągnięciem technologicznym Aquaphor. Dzięki unikalnym właściwościom materiałów filtrujących, opracowanych przez Aquaphor, wkład filtrujący nie tylko zapobiega osadzaniu się kamienia, ale również dba o nasze serce, wzbogacając wodę w magnez. B25Mg zawiera włókno Aqualen, dzięki któremu skutecznie usuwa jony metali ciężkich (np. rtęć, ołów), a także usuwa z wody m. in. chlor, fenol, pestycydy, żelazo, niwelując nieprzyjemny posmak i zapach wody.
 

Dane techniczne:

Pojemność dzbanka: 4.2 L
Pojemność wody filtrowanej 2 L
Szybkość filtracji: 3-10 min
Rodzaj pokrywki: flip-top
Wymienny wkład filtrujący: B25 Maxfor
Wydajność wkładu: 200 L
Wymiana wkładu filtrującego:: co dwa miesiące
Wskaźnik zużycia wkładu: mechanicznyźródło 
Usuwane zanieczyszczenia
Wkłady filtrujące AQUAPHOR znacznie zmniejszają ilość najbardziej szkodliwych substancji znajdujących się w wodzie wodociągowej. Należą do nich:
  • twardość wody (kamień i żółty osad);
  • osad, taki jak: rdza, piasek, szlam;
  • chlor, chloroform i inne związki chloru organicznego;
  • metale ciężkie: żelazo, ołów, rtęć, miedź;
  • produkty ropopochodne;
  • fenole. 
  • źródło 
W zestawie dostałam trzy wymienne filtry:


Filtr:
Moja opinia:

Dzbanek Aquaphor Onyx jest duży, pojemny i sam w sobie bardzo leciutki, w kuchni prezentuje sie elegancko. Dość szybko filtruje wodę czyniąc ją czystszą i smaczniejszą. Trudno mi obiektywnie zmierzyć czystość filtrowanej wody oraz faktyczną zawartość magnezu który uzupełniamy pijąc wodę filtrowaną przez Aquaphor Onyx.
Lekki dzbanek jest wygodny w użytkowaniu górna klapa jest otwierana i przez nią nalewamy wodę, małe urządzonko przymocowane zlicza ilość otwarć i na tej podstawie informuje nas o stanie zużycia filtra czy też o tym kiedy wymienić filtr na nowy. Wymienne filtry są niedrogie z tego co pamiętam ok 8 złotych i starczają na przefiltrowanie około 200 litrów wody wodociągowej. Przyznam że nie mierzyłam tego a wymianę na nowy wkład uzależniam bardziej od informacji na klapie. Klapa podczas nalewania wody trochę kojarzy mi sie z deską sedesową, przyznam że projektant miał poczucie humoru:))
filtry są ogólnie dostępne w wielu sklepach: Auchan, więcej info klik

Za dzbanek i filtry dziękuję marce Aquaphor.pl

https://aquaphor.pl/
A Ty filtrujesz wodę?

40 komentarzy:

  1. Mam taki dzbanek w domu, bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filtruje wodę ale mam inny dzbanek. Bie do końca lubię smak wody po przefiltrowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. To interesujące, choć nie wiem czy skuteczne. Na chemii się nie znam, jak większość konsumentów, no i niestety producenci to wykorzystują, sprzedając coś, co bywa zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dzbanki są bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się w taki zaopatrzyć, bo kurcze wody u mnie idzie hektolitry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie coraz bardziej interesują tego typu produkty i ich skuteczność. Zastanawiam się nad tego rodzaju dzbankiem, nigdy nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki dzbanek, tylko z innej firmy. Muszę przyznać, że dzięki niemu przestałam kupować wodę butelkowaną. Czy działa? ten mój z pewnością oczyszcza - kiedyś po chwilowej awarii wodociągowej z kranu zaczęła lecieć lurowata, jasnobrązowa woda - po przefiltrowaniu była normalna - czysta jak zawsze...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.
    Filtry, dzbanki, kolorowe wianki.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą klapą sedesową to mnie rozbawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 3 dzbanki filtrując wodę ale innej marki, w pracy i w domu a do tego butelkę filtrującą wodę. piję baaardzo dużo wody

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa, ja jednak kocham gazowaną wodę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega praktyczna rzecz :) I fajnie, że dodakowo mineralizuje wode w najważniejsze jony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam, ale przemyślę zakup, bo jak widze to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama jestem zwolenniczką filtrów, chociaż swojego czasu piłam kranówkę pod czystą postacią, fajnie było się przyjżec Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Klapka jak deska sedesowa - to nie brzmi dobrze w kontekście wody do picia ;) A poważnie, kiedyś rozważałam kupno takiego dzbanka, ale u mnie wolą wodę gazowaną, więc na razie odłożyłam ten zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie nie tylko moje skojarzenia. Z działanie wszyscy domownicy zadowoleni

      Usuń
  17. Bardzo fajny, ciekawa jestem go :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może powinnam sobie taki kupić.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa rzecz, może kupię w najbliższym czasie, bo woda w mojej okolicy robi się coraz gorsza :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ale inny i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i bardzo lubię, od kiedy wpadł w moje ręce, mniejsza Brita poszła w odstawkę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Od wielu lat stawiam na www.filtry.pomorze.pl - nie znam lepszego rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!