sobota, 23 czerwca 2018

Rozmaitości


























25 komentarzy:

  1. Z tym śmiechem i aniołami to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie z papierem toaletowym, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam ta wycieraczke to zaraz mi się przypomniała jedną którą widzialam w necie "tesciowa tez może wejść" i kupię ja na pewno ale kawałek dalej zawieszę tabliczkę. "Pamietaj, tu mieszka pies, a ty jesteś tylko gościem" ;)

      Usuń
  4. Rozbawiły mnie te memy :D Masz już przygotowany swój zestaw na niedzielę? :p

    https://tynaaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość jest ślepa, sąsiedzi nie he he.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stojak" na papier zabawny, uśmiałabym się, gdybym taki zobaczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne :) Uśmiałam się z kilku obrazków do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna dawka humoru na dobranoc :D Świetne żarty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym śmiechem dla duszy to się zgodzę :) Śmieszne memy.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem skąd Ty to bierzesz, ale zawsze rozkładają mnie na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, pośmiałam się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jest się przy czym pośmiać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, a zestaw na niedzielę najlepszy:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego pokazałaś to zdjęcie z fartuchem? >.<

    OdpowiedzUsuń
  15. Grażyna, ty mały pulpecie XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for the post) sounds really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh... rycerz na białym koniu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Do tego niezbędnika na niedzielę dodalabym jeszcze fajki i szalik bialo-czerwony, którym od razu można wutrzec łzy po blamażu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Heh,można się pośmiać popołudniową porą :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!