sobota, 18 sierpnia 2018

Kanały na YT które subskrybuję:)

Oglądacie filmiki na You Tubie? Ja tak... jeśli jesteście ciekawe co oglądam to zapraszam

Appendix

opis kanału:

"APPendix jest platformą dedykowaną dla Absolwentów Akademii Psychologii Przywództwa oraz Klientów i Partnerów Values. Relacje, komunikacja, charaktery, zarządzanie sobą, wartości, leadership, przemiany firm… i jak "zmieniać świat?"'

Boska Beth Hart... gościła tu wiele razy, ale co ja poradzę że ją uwielbiam <3


Cezary Pazura kogo jak kogo tego Pana przedstawiać nie trzeba:)


Opis "Dla Pieniędzy" to cykliczny program publicystyczny którego tematem będzie gospodarka, finanse, ekonomia ale również sława i wszystko co wiąże się z emocjonującym tematem jakim są pieniądze.

Dr Agnieszka Sura - SkinPro  opisu całego nie podam bo to reklama osoby ale wycinek o kanale zapodam:
"Ps:Poradnik ten ma charakter popularno naukowy i w żadnym przypadku nie może być podstawą do zmian terapii bez konsultacji z lekarzem ."

"Czas Gentlemanów - kanał dla mężczyzn z klasą. Kanał rozwinął się z bloga Czas Gentlemanów (http://czasgentlemanow.pl/) istniejącego od stycznia 2011 roku. Znajdziecie tutaj materiały dotyczące bycia mężczyzną z klasą zarówno pod kątem charakteru, jak i stylu życia. Zasady i życiowe wartości, klasyczna męska elegancja, dbanie o zarost, savoir-vivre, męskie pasje - to tylko niektóre z poruszanych tematów. Zapraszam Łukasz Kielban"
Z przyjemnością oglądam i uboleam nad tym że nie znalazłam nic podobnego dla kobiet, na szczęście są tu też zagadnienia uniwersalne, tak czy owak oglądam z przyjemnością:)

No i to wsio, a Ty polecisz coś ciekawego? Znasz któryś z kanałów?

41 komentarzy:

  1. Ja na YT wchodzę bardzo rzadko i nawet nie mam ulubionego kanału 🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam swoje ulubione, ale nie jestem im szczególnie wierna, ciągle odkrywam nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z nich nie znam i rzadko kiedy oglądam coś na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych, ja dużo książkowych i urodowych af kors :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo te kanały są dla mnie całkowitym zaskoczeniem. Żadnego wcześniej nie znałam, ja jestem teraz uzależniona od ojca Adam Szustaka i jego Langusty na Plamie. oglądam go i słucham konferencji godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam za bardzo czasu oglądać you tube.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko panią Dr Agnieszkę Surę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często oglądam, ale żadnego z tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na YT to moje dziecie ma swoje kanały ale nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie chodzi po głowie założenie swojego kanału bo zaczęłam kręcić filmiki w Karkonoszach. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na razie subskrybuję "Planetę faktów"

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam czasu już na oglądanie yt, a jeżeli już to jakieś tutoriale do ozdabiania paznokci:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na jt czasami zaglądam, żeby zobaczyć jakiś wzór jak się robi na szydełku lub drutach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie oglądam kanałów na YT, ale chętnie przejrzę Twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tych kanałów jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tych kanałach. Z chęcią zajrzę ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubie Erin Elizabeth i Valerie Lipovetsky, a tych polecanych przez Ciebie nie znalam. Ale juz ide podpatrywac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. As usual very interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w sumie subskrybuję niewiele kanałów. Szkoda mi tracić czas na oglądanie filmików, które trwają kilkadziesiąt minut i zżymam się, że nie ma odpowiedników tekstowych. Bo przeczytanie tego co zajmuje długi film zajęłoby mi kilkanaście minut góra...

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko oglądam YT ale ostatnio mam więcej wolnego czasu i przyjrzę się kanałom które polecasz.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!