wtorek, 21 sierpnia 2018

Rozmaitości













30 komentarzy:

  1. Z torebką dużo prawdy :D. Drzwi też mi się spodobały :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem mściwa .. ale.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre obrazki chyba już wrzucałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z torebka... Nawet mojemu to wysłałam 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten obrazek z piekłem boski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z torebką prawda, ale najlepsze są "roślinki" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spam widziałam już wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą torebką...sama prawda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ministerstwo Dziwnych Kroków :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do mściwych nie należę, ale jak to miło wieczorkiem położyć się do łóżka i planować zemstę 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten gargulec i drzwi mnie rozbawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To z torebką to święta prawda. Najpierw patrzą z ukosa co my tam ze sobą tyramy, a później ciach! I ich "przydasie" nosimy my :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno miały być modne męskie torebki ale specjalnie tego nie zauważyłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!