środa, 19 września 2018

BasicLab - Odżywka do włosów cienkich i delikatnych

Polska marka Basic Lab która stworzyła produkty dedykowane specjalnie pod różne rodzaje włosów dała nam możliwość wyboru a następnie obdarowała nas uczestników kwietniowego spotkania blogerek zestawami szamponów i odżywek. Moje włosy są cienkie i delikatne więc taki zestaw wybrałam, o o szamponie pisałam tu klik a dziś jest odżywka przeznaczona dla włosów cienkich i delikatnych - czyli takich jak moje. Cienkie i delikatne włosy w dodatku wysoko porowate lubiące sie przetłuszczać 


DZIAŁANIE
• Opatentowany kompleks SEPITONIC M3.0TM (INCI: Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Copper Gluconate)zwiększa metabolizm komórkowy, dzięki czemu składniki aktywne działają skuteczniej na włosy i skórę głowy.
 Alariane AD (INCI: Aqua/Water – Butylene Glycol – Alaria esculenta Extract powstały na bazie brązowych alg wygładza i dyscyplinuje włosy.
• Sea Lavender HC inaczej zwany lawendą morską działa antystatycznie oraz zapobiega puszeniu się włosów.
• Keratyna (INCI: Hydrolyzed Keratin) wyczuwalnie poprawia strukturę i jakość włosów.
REZULTATY
• Dzięki komplementarnym do szamponu składnikom aktywnym objętość włosów zostaje widocznie zwiększona.
• Odżywka nie obciąża włosów zapewniając im doskonałą strukturę i poczucie lekkości.
• Niezależnie od warunków atmosferycznych włosy mniej się elektryzują.
Odżywka do spłukiwania. Do częstego stosowania.
źródło klik

Bez parabenów, SLS, SLES, MITu, Phenoxyethanolu, Silikonów
Hipoalergiczna – odpowiednia dla skóry wrażliwej
SPOSÓB UŻYCIA
Nałożyć na wilgotne włosy, rozprowadzając niewielką ilość odżywki na całej długości włosów i pozostawić na 5-6 minut. Następnie dokładnie spłukać. W przypadku kontaktu z oczami obficie przemyć je wodą.
POJEMNOŚĆ
300 ml
źródło klik



Aqua, Cetearyl Alcohol, Behetrimonium Chloride,  Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Gluconolactone, Alaria Esculenta Extract, Arnica Montana Flower Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Limonium Gerberi Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Caffeine, Niacinamide, Panthenol, Copper Gluconate, Calcium Gluconate, Magnesium Aspartate, Zinc Gluconate, Hydrolyzed Keratin, Olus (Vegetable) Oil, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Pentylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Quaternium-80, Tocopherol, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum.

konsystencja

Moja opinia:

szamponie  wspominałam, plątał moje włosy bardzo, tak bardzo że bez odżywki obie nie wyobrażam. Odżywka działała bardzo łagodnie nie lekko jej było ale dawała radę rozplątać moje kosmyki. Odżywka BasicLab do włosów cienkich i delikatnych nie obciążyła moich włosów, porednio przyczyniając się do tego że jakby optycznie czupryna była bujniejsza, lśniąca ale niestety spuszona. Włosy błyszczące nie przetłuszczały się szybciej za to plus kolejny. Wzbogacenie pielęgnacji i o olejowanie i profesjonalne ampułki dawało lepsze efekty. Moje włosy są niestety wymagające. Ostatnio słyszałam od fryzjerki że jak sie ma łdne włosy to warto o nie dbać a jak natura poskąpiła to cudów nie będzie. Ja z tym sie całkowicie zgodzić nie mogę bo włosy to ważny element wizerunku i należy starań wszelakich dołożyć by wyglądały jak najlepiej.
Wracając do odżywki to szału nie zrobiła, ale i nie zaszkodziła: delikatny produkt który nie obciąża włosów, z innym szamponem mniej plączącym włosy sprawdzała sie spoko: nie obciążyła, nawilżyła leciutko. Włosy po odżywce do włosów cienkich  i delikatnych z BasicLab są lekko nawilżone, ładnie pachną są leciutkie i optycznie jakby ich więcej było. Do plusów należy świetna wydajność i większa pojemność 300ml cena między 40-50 pln
Gdzie kupić produkty BasicLab

Za możliwość przetestowania dziękuję marce Basiclab



59 komentarzy:

  1. Dobrze chociaż, że wydajność jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno o tej marce na blogach, ale niczego nie miałam. Na razie mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja póki co stosuję joico i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam dobrej odżywki do przetłuszczających się włosów, jestem ciekawa, jakby się sprawdziła w moim przypadku

    OdpowiedzUsuń
  5. ta linia nie jest przeznaczona dla moich włosów, ja mam grube i gęste. ale marka mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze czeka na użycie, ale już coraz bliżej do tej chwili :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie ładne, ale same produkty nie dla mnie. Ja wybieram do włosów bardzo suchych lub do farbowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BasicLab ma w ofercie produkty i do suchych i do farbowanych włosów:)

      Usuń
  8. Witam. A co mi tak, wierzę ci na słowo.
    Wpadnij Acani do mnie na wypoczynek.
    Pozdrawiam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wierna odżywce która stosuję od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie czeka wersja do włosów słabych i wypapdających. Ciekawa jestem co będzie jak zacznę jej używać, mam nadzieję, że moich kosmyków nie będzie plątać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są wysoko porowate więc mają tendencje do plątania, postanowiłam wprowadzić ampułki albo jakąś maskę i spoko, może u Ciebie będzie ok:)

      Usuń
  11. Produkt idealny dla mojej siostry Na pewno, pokażę jej Twojego posta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear! Have a wonderful day!
    xoxo
    Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej firmie. Fajnie, że odżywka daje efekt, jakby było więcej włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy w ogóle się nie przetłuszczają, gdybym tylko na to zwracała uwagę, to mogłabym z miesiąc nie myć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta marka coraz bardziej mnie ciekawi ze względu na swoje składy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie odżywa to podstawa przy pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam cienkie i delikatne włosy, więc to coś dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wypadla całkiem przyjemne miałam dokładnie tę samą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe jakby się sprawdziła na kręconych

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używałam i na chwilę obecną nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam jeszcze nic tej firmy, ale słyszałam o niej sporo dobrego. Na pewno kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam cienkie włosy więc taki specyfik na pewno mi się przyda :) dzięki za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  24. To chyba coś do moich włosów, mam delikatne i cienkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie, to jest ten problem przy cienkich włosach, że zazwyczaj odżywki tego typu robią z nich spuszoną grzywę, ja niestety tak mam ;) Jeśli nie użyję odżywki mocno nawilżającej, to moje włosy wyglądają jak takie piórka :P Więc ta odżywka raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te kosmetyki są takie estetyczne! To zawsze przyciąga mój wzrok. Wiadomo, że z działaniem bywa rozmaicie, każdy ma inne włosy... dlatego warto nieustannie poszukiwać swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  27. odżywki mi się kończą więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio czytałam na jej temat bardzo pozytywną recenzję i teraz już sama nie wiem czy jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już tyle testowałam szamponów i odżywek ale o tą to się nie pokuszę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie odżywka to bardzo ważny etap pielęgnacji, od niej najwięcej zależy. Musi włosy dociążyć i wygładzić, nie mam cienkich włosów- więc ta raczej u mnie by odpadała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą na nawet powiem więcej, zawsze warto dbać o siebie całą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze okazji poznać produktów firmy, ale chętnie to zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie te produkty, są bardzo wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja dokładnie odwrotnie - mam włosy grube i mocne, ale muszę zobaczyć, co marka ma dla mnie, bo mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  35. To coś w sam raz dla mnie... Mam właśnie cienkie i delikatne włosy :)

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!