niedziela, 25 listopada 2018

"Kilka" ciekawych grup na FB.

Dzień dobry Kochani! Jak mija weekendowy czas? Chłodno za oknem nie ciekawie, choć słyszałam że ma sie ocieplić. Miło by było gdyby nadeszły szybko ciepłe dni. Przyznam że jesień łaskawa dla nas bardzo w tym roku sporo ciepłych słonecznych dni było. Mam nadzieje że zimowe dni nie pojawią się na wiosnę.
Co by nie mówić internet jest jednym ze sposobów ucieczki od świata rzeczywistego, nie ma sie co dziwić że chcemy w przyjemny sposób spędzić czas, naładować baterie, dowiedzieć się czegoś: blogi vlogi, ale jest i fb "znielubiany" bo zastrzeżeń jest nie mało a mimo to sporo osób z niego korzysta.
Dziś postanowiłam podzielić się namiarem na grupy o różnej tematyce, kto wie może znajdziesz tu też coś dla siebie, zapraszam.




1) Grupy z poradami domowymi, zakupowe z przepisami:

Aliexpress to portal pełen rozmaitości, jest tam chyba wszystko. Gdy sama zaczęłam przeglądać zdarzało się że przepadałam na dłuuugie godziny. Samo szukanie ofert i przebieranie w nich zajmuje sporo czasu, jednak są grupy na których można wymieniać się rozmaitościami znalezionymi na Aliexpress:



Bycie Panią Domu nie jest łatwe, życie każdego dnia przynosi różne sytuacje czasem skomplikowany problem można rozwiązać szybko i łatwo. Miejsca wymiany informacji, porad domowych to fajne miejsce gdzie można zapytać ale i zasięgnąć opinii:








2) Jak w domku czysto wszystko "gra i buczy" a człowiek najedzony to czasem cos by się poczytało, a czasem zobaczyło, są i grupy filmowe.





3) Wiem że zaglądają tu miłośnicy psów, wiec może coś tu sie znajdzie dla nich:



4) Inne, różne.... może tu ktoś coś dla siebie znajdzie...


Jest to miejsce dla ludzi o mocnych nerwach, tu nie ma żartów, grupa specjalistyczna.

PSYCHOPATA ... i ja - grupa wsparcia dla kobiet które wyszły z relacji toksycznych.


FOTO - GIEŁDA


Fotograficzna Grupa Wsparcia (FGW)



No i to chyba wsio, pozdrawiam niedzielnie:*

A Ty polecisz mi jakaś ciekawą grupę?

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Grup jest całe mnóstwo o różnej tematyce, powstają też nowe wiec można sie wymieniać, polecasz jakąś?

      Usuń
  2. Lubię grupy na fb można wiele fajnych rzeczy się na nich dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dołączam do grup z przepisami kulinarnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam konta na Facebooku, ale kocham słodkości i świece zapachowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie nie zaglądam do takich grup, poza tymi wokół naszego miasta ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka, Morderstwa, medycyna sądowa, Kryminalistyka - to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie istnieje bo mnie tam nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo ograniczam grupy, do których należę bo potem zbiera się sporo niepotrzebnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grupy dla miłośników psów to coś dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem w wielu grupach wnętrzarskich a także tych z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do kilku już dołączyłem, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jedyne grupy, na jakich jestem to te od Wattpada i od blogów ;) A tak to nie przeglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ile ciekawych grup, żadnej do tej pory nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tylko w kilku grupach. Czasem się zdarza, że niektóre opuszczam bo ludzie zachować się nie potrafią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie ludźmi wiadomo bywa różnie grunt żeby treści były ciekawe.

      Usuń
  15. Do tych z Aliexpress chętnie dołączę, w kilku jestem, ale tych nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aliexpress to niezmierzona kopalnia różności.... niewyczerpany temat, a wciąż dochodzą nowe.

      Usuń
  16. Ale mnóstwo! Ta grupa dla kobiet po toksycznych związkach może być pomocna. Dobrze, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są różne grupy wsparcia online i nie tylko, ważne by osoba dotknięta problemem nie została sama.

      Usuń
  17. :) niezwykle rzadko wchodzę na fb - więc żadnej z tych grup nie znałam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej rzadko korzystam z Facebooka, więc niestety nic nie polecę. Fotograficzna Grupa Wsparcia mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaż mi w jakich grupach na facebooku jesteś, a powiem Ci jakie masz lub miałeś problemy/zainteresowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No całkiem fajne grupy, chętnie do nich wpadnę :) Ja lubię jeszcze Sudety z Plecakiem, mogę oglądać codziennie moje kochane góry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja siedzę głównie na grupach ezoterycznych bo tylko one są dla mnie praktyczne i potrzebne na codzień. Fajne propozycje i pomysł na wpis, niestety nie trafił on w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chętnie zajrzę na tą dla ludzi o mocnych nerwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Co jedzą polscy weganie" brzmi bardzo ciekawie!
    Brakuje mi czasu na przeglądanie grup, więc z większości się wypisałam. Najbardziej lubię "Project pan Polska" o zużywaniu kosmetyków do makijażu i kilka małych blogerskich grupek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się należeć tylko do tych grup, w których znajduję interesujące mnie treści a moderatorzy wykonują swoją robotę dobrze i nie pozwalają zaśmiecać tablicy. Sam próbuję zarządzać grupą blogerską, taką nieco inną niż większość spotykanych na fb, gdzie promuje się tylko swoje wpisy. Postawiłem na edukację osób blogujących na blogspocie i utworzyłem grupę Blogger Polska!. Można się czegoś nauczyć, czytając podpowiedzi do pytań innych blogerów a także tworząc własne wątki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!