środa, 20 marca 2019

Pulpet szuka domu

Hejka! Pamiętacie Klopsika? Teraz ma nowe imię - Pepe i wraz z Verką, 10-letnią amstaffką mieszkają sobie w Grodzisku Mazowieckim.
Za to brat Klopsika Puplet dalej szuka domku, słodkie psie dzieciątko urodzone 05.01.2019 mam nadzieje że szybko znajdzie dom, a nie wykluczone że już poważnie interesują się nim....
W każdym razie Pulpet jest pod opieką Fundacji AST i stałego domu szuka.
 Poniższy opis szczeniaka oraz zdjęcia pochodzą z fundacyjnej strony, zapraszam:



Pulpet to szczeniak w typie amstaffa. Urodził się 5 stycznia 2019 r. Został wraz z bratem Klopsikiem oddany do Fundacji AST, celem znalezienia dobrego, troskliwego i dbającego domu. Obecnie mieszka w domu tymczasowym w Warszawie. Ma stafficzą koleżankę Lexi, z którą jest pełna sztama. Wstępnie obstawiamy, że i z kotami Pulpecik by się dogadał! Dał nam się poznać jako niezwykle fajny materiał na psiaka. Jest stabilny, wspólpracujący, choć marudny, podążający za opiekunem. Chowany w domu, nauczony rytmu dnia., ładnie znoszący podróże w aucie. Wstępnie ma wprowadzony trening klatkowy. Pulpet ma za sobą pierwsze odrobaczenie i szczepienie. Dla Pulpecika szukamy domu, któremu będzie się chciało dać dużo od siebie. Czasu, energii, aktywności. Czasu - aby psiak załapał naukę czystości, zostawania, codziennych rytuałów. Energii - bo przy szczeniaku jest zawsze dużo pracy i nieprzespanych nocy. Aktywności – bo małemu należą się nie tylko krótkie częste spacery konieczne przy nauce czystości, ale również długie wędrówki na poznawanie świata i zmęczenie. Jeśli jesteście odpowiedzialną rodziną, szukacie psa, któremu możecie się poświęcić na najbliższe kilkanaście lat, chcecie psiaka szkolić, wychowywać, mądrze prowadzić za łapę przez świat - zgłoście się do naszej fundacji. Warunkiem adopcji Klopsika jest kastracja po osiągnięciu dojrzałości (jest to warunek nienegocjowalny!).




Miejsce pobytu: dom tymczasowy, Warszawa

 Kontakt w sprawie adopcji:

tel.: 796 830 624 (prosimy o kontakt po godzinie 17 z uwagi na pracę),
mail: adopcje@fundacja-ast.pl

źródło, więcej klik

69 komentarzy:

  1. Jest słodki! Chciałabym mieć psiaka... ale mąż się nie zgadza, no i tym razem głos rozsądku mówi, że ma rację

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy patrzę w jego smutne oczy, serce mi się kraje Mam nadzieję, że szybko zabłyśnie w nich radość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki slodziak. Na pewno znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, jakie cudo, jestem pewna, że znajdzie kochających ludzi 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale na smutne, ale przy tym mądre oczy... Na pewno znajdzie szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki jest i takie ma oczy... smutne niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze marzyłam o tym żeby mieć w domu psa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby Ci sie szybko ziściło, Pulpecik jak by co czeka na stały domek:)

      Usuń
  8. piękna psinka oby znalazł kochający domek

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie psiaki. Jak go zobaczyłam, to nasunęło mi się inne imię: Biszkopt :) Słodziutki jest <3 Mam nadzieję, że szybciutko znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest przesłodki, mam nadzieję, że szybko znajdzie swoje miejsce na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest słodki, na pewno znajdzie swój dom!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pulpecik jest słodziutki i ma takie kochane oczka. Oby znalazł domek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może zostanie tam gdzie jest, czasem sie zdarza że tymczas informuje że nei odda psiaka:)

      Usuń
  13. Ma piękne niebieskie oczy, które pokocha każdy

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana mordeczka, mam nadzieję że szybko ktoś go przygarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny. Trzymam kciuki żeby znalazł domek - a z pewnością szybko to sie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny piesek. Oby znalazł dom.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny psiak niech szybko znajdzie swój domek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodki pulpet. Śliczne a jaki ma pyszczek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pulpeciku na pewni znajdziesz dom <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko, jaki słodziak 😍 Miałam kiedyś amstaffa - wspaniałe zwierzęta. Mam nadzieję, że Pulpet szybko znajdzie ciepły i bezpieczny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby mu się szybko udało, uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza, kochana psinka. Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy, wspaniały dom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prze, przeurocza psinka! <3 Nie mogę mieć psa w domu, ale puszczę informację dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale kochany! Trzymam bardzo mocno kciuki aby się znalazł domek

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale słodziak, mam nadzieję, że szybko znajdzie dom!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby trafił na odpowiedzialny dom. teraz jest śliczny, ma obłędne oczka.. ale dorośnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny pies. Życzę mu równie cudownego i kochanego właściciela :) ja póki co nie mam warunków na psa ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki cudowny psiak! Oby znalazł wspaniałego właściciela <3.
    Świetny blog! Obserwuję, żeby być na bieżąco :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy! Mam nadzieję, ze znajdzie dobrych opiekunów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ma tak smutne oczy...mam nadzieję, że w końcu w nich zabłyśnie radość....trzymam kciuki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest taki słodki! :) Na pewno znajdzie dom! Mój Kapsel również był w takiej sytuacji, a teraz znalazł domek u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny jest. Oby szybko znalazł dom .

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest naprawdę uroczy - mam nadzieję, że szybko znajdzie dom!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!