piątek, 19 kwietnia 2019

Chestnut Hill Sugar Cookie Wosk Zapachowy 85g

Jak tam przygotowania świąteczne? Jakiś czas temu odkryłam nową dla mnie markę Chestnut Hill która specjalizuje sie w woskach i świecach. Produkty Chestnut Hill produkowane są w USA w miejscowości o tej samej nazwie. Znalazłam informacje że mottem tej rodzinnej marki jest: "Gdzie jakość spotyka się z zapachem." Świece tej marki mają szklane słoje i metalowe zamknięcia są dwu knotowe i palą się 120 godzin. 
Na pierwszy kontakt wybrałam dwa woski: truskawkę i ciasteczka z cukrem. Przyznam że kruche z cukrem kojarzą mi się z dzieciństwem: okrągłe kruche ciastka z dziurka w środku, posypane cukrem były przepyszne...

Wosk zapachowy Sugar Cookie z Chestnut Hill podobnie jak inne woski zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z estetyczną etykietką:


Takie rozwiązanie jest wygodne w przechowywaniu i użytkowaniu produktu. Sam wosk jest mieszanką sojową o konsystencji przypominającej nieco masło: nic sie nie kruszy, nie ucieka: wszystko pod kontrolą.
Wosk podzielony jest na 6 kostek.


W środku po otwarciu wygląda tak:


Mi w zupełności wystarczy połowa kostki którą bez problemu oddzielam sobie nożyczkami.
Zapach Sugar Cookie z Chestnut Hill to wedle opisu woń świeżych słodko-maślanych ciasteczek świeżo wyciągniętych z piekarnika.


Podczas robienia zdjęć ułożyłam powyższą kompozycje do zdjęcia, czułam przyjemny aromat herbatników. Przyjemna woń ciasteczek była dobrze wyczuwalna. Na sucho wosk pachnie takimi słodkimi ciastkami.
Po zrobieniu zdjęć napiłam się herbatki, odłożyłam na miejsce przedmioty i odpaliłam kominek.
Pokój wypełnił się otulającą słodką przyjemną wonią  wypieków. Czuję tutaj przede wszystkim wanilinę. Sugar Cookie to otulająca dość intensywna woń takich kruchych herbatników posypanych cukrem, przyjemna prostota która mi towarzyszy umilając dzień.
Zalet wosku jest sporo: opakowanie plastikowe dzięki któremu łatwiej sie przechowuje wosk. Konsystencja wosku maślana: nic sie nie kruszy, nie odpada, wszystko łatwiej kontrolować. Jedynym problemem może być dostępność, ale w sieci znajdziesz go bez większego problemu.
Cena opakowania to 24 pln. Jednorazowo jak na wosk nie jest to mało, jednak wydajność i wielkość kostek przemawiają na korzyść. Mi do kominka wystarczy pół kostki więc na 12 razy. Długość cieszenia sie zapachem jest naprawdę zadowalająca: można odpalić kominek cieszyć sie zapachem i zgasić a zapach zostanie na długo w pokoju. Można też palić ciągle, ciężko mi powiedzieć dokładnie ile konkretnie godzin zapach sie utrzymuje. Na stroni podają że: 1 kostka do 12 godzin, całe opakowanie 70-80 godzin.
Czy jestem zadowolona z zakupu? Tak, mam jeszcze truskawkową wersje, ale o niej może innym razem.
A Ty lubisz ciasteczkowe zapachy?

75 komentarzy:

  1. Będę musiała wypróbować, bo lubię takie zapachy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ciasteczkowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są przyjemne, ten jest taki otulający:)

      Usuń
    2. czy ja wiem.... czasem latem nawet w chłodny dzień przyjemnie odpalić kominek, czy świeczkę:)

      Usuń
  3. ja kocham takie apetyczne , słodkie zapachy, teraz nie odpalam kominka bo nie ma mnie praktycznie w domu. super, ze wosk sie nie kruszy, to kolejna zaleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zapaszki niestety nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciasteczkowe zapachy, z Chestnuta polecam Ci Plum Vanilla, śliczna śliweczka w nietypowym wydaniu 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Na wosku sie nie znam, ale pomyślałen, że o cistkach piszesz.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie woski. Ten chyba by mi się spodobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam takich woskow. Może kiedys.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm nigdy nie używałam wosków, ale ten mnie jakoś zaciekawił :D
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam woski i świece zapachowe, ale o tej marce jeszcze nie słyszałam.
    Świetny post :)
    Z pewnością wypróbuję.

    Pozdrawiam i życzę Spokojnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świece zapachowe, czy nawet te do masażu to dla mnie zupełna nowość, ale Twój opis rozmarzył mnie na temat ciasteczek. Prawie czuję jak to pachnie. :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ta truskawkowa bardziej by do mnie przemówiła 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie korzystałam z wosków, ale lubię ciasteczkowe zapachy! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo interesująco. Ostatnio zastanawiam się nad takimi właśnie świecami. Bardzo lubię też takie niecodzienne aromaty jak herbatniki, czekolada itd

    OdpowiedzUsuń
  16. Marką mnie zainteresowałaś, choć akurat ten zapach raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie zapachy ale najlepiej na miesiące chłodne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem Ci, że mocno mnie zaciekawiłaś. Nie spotkałam się dotąd z zapachem herbatników w woskach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No jestem ciekawa tego ciasteczkowego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mnie zaciekawił taki wosk. Musi pachnieć obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, choć ja z zasady jednak wolę świecie zapachowe niż woski. Ale zapach kuszący - cudownie, gdy w domu roznosi się zapach wypieków. Choć u mnie w gruncie rzeczy rozchodzi się niemal non stop, bo takie z nas łasuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świece też mają w ofercie:) Ja też jestem łasuchem, okropnym. Widzę że mamy coś wspólnego!

      Usuń
  22. Nie próbowałem nigdy. Ale kto nie lubi pięknych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusząco co to wygląda. Na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie już wszystko do świąt gotowe: posprzątane, zakupy zrobione, dekoracje porozwieszane i poukładane. Jutro maluje jajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie słodkie aromaty - to całkowicie moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę, jak dobrze, że czytamy na wzajem blogi. Ileż to ciekawostek można się dowiedzieć. Mój klimat zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To zdecydowanie moje klimaty. Myślę że zapach z pewnością by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  29. Na chłodne wieczory jak dla mnie taki zapach idealny! :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam to szczęście ze świąt nie musze przygotowywać ale woski w tle to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmmm ten zapach musi być wspaniały i kuszący.

    OdpowiedzUsuń
  32. nie dla nie raczej tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mogę jeszcze zrozumien olejki eteryczne wkropione do kominka. Woski do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zależy. Jak zapach zbyt słodki to nie. Ale potrafią być super

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny patent z tą aromaterapia

    OdpowiedzUsuń
  36. Aż jestem bardzo ciekawa tego zapachu, czy taka ciasteczkowa woń by mi odpowiadała? nie wiem, będę musiała się o tym sama przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubie zapachy nawiązujące do jedzenia. Chciała bym poznać ten aromat

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak najbardziej lubię takie aromaty wokół siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. idealne te zapachy, muszą super pachniec

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten zapach musi być naprawdę świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!