środa, 3 kwietnia 2019

Rozmaitości










19 komentarzy:

  1. Tym razem nic mnie nie zaciekawilo ani nie rozśmieszyło. Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze przyjemne, potem już nic ciekawego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy obrazek to święta racja 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym zegarkiem to niezły tekst :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sentencja z pierwszego obrazka, bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie jakie 'smutnawe' dzisiaj?
    Ale za to pierwszy bardzo ładny i mądry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gostek od smerfów mega podobny do Gargamela!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm nie wiem co o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Waga jest śmieszna. Powinnam też sobie może potworzyć swoją rzeczywistość. ;)
    Pierwsze bardzo prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy obrazek ma bardzo mądry tekst ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!