piątek, 20 września 2019

Wera ma całe 13 tygodni i czeka na stały dom

Cześć Kochani! Znalazłam na FB cudnego szczyla, normalnie sama słodycz! Z krótkiego opisu wynika że sunia ma 13 tygodni, jest energiczna, grzeczna i umie zachowywać czystość! Tak młodego pieska z powodzeniem można sobie ułożyć, układać.... zaprzyjaźniać z żywym inwentarzem.... wszystko wedle fantazji i umiejętności!
Aktualnie sunia przebywa pod opieką TTB Poznań, oto część ogłoszenia:

"(....) Ta kruszynka nazywa się Wera i ma całe 13 tygodni życia za sobą.
Jak na szczyla przystało ma dużo energii i wszędzie jej pełno.
Rozsiewa aurę uroczego pieska, gdzie się nie pojawi.
Jest przy tym grzeczna. A dodatkowo umie już utrzymywać czystość.

Wera jest zdrowa i gotowa do adopcji.
Obowiązkiem rodziny adopcyjnej będzie sterylizacja suczki, po osiągnięciu odpowiedniego wieku.

KONTAKT W SPRAWIE ADOPCJI:
MAGDA: 668 157 162
JOANNA: 793 643 620
NIE ODPOWIADAMY NA SMS-Y. NIE ODBIERAMY TELEFONÓW PO 20.00."

Źródło, więcej klik

18 komentarzy:

  1. Jest wspaniała. Mam nadzieję, że szybko znajdzie się ktoś, kto obdarzy ją miłością i opieką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko to napewno! Już nie przyjmują ankiet od zainteresowanych.

      Usuń
  2. Jaka śliczna! Oby udało się znaleźć dla niej nowy dom :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna psina. Mam nadzieję, że szybko odnajdzie domek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna i grzeczna, zainteresowanie nią jest bardzo duże.

      Usuń
  4. Będę trzymać kciuki, aby piesiu szybko znalazł nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żeby znalazła dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Mam nadzieję że szybko znajdzie kochający dom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, niech jej się dobrze wiedzie! :) Znalezienie kochającego domu i oddanych ludzi to tylko kwestia czasu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy piesek. Mam nadzieje, że lada moment znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie szybko znajdzie dom... oby na zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!