czwartek, 30 stycznia 2020

Sulphur, Mineralny szampon zdrojowy i Mineralna odżywka zdrojowa

Busko Zdrój to miejscowość uzdrowiskowa, w której jest najwięcej słonecznych d ni w roku. Coś w tym jest, byłam tam dwa razy i z tego co pamiętam to zwykle jest tam bardzo pogodnie, co przekłada się na osoby które tam spotkałam - mili i sympatyczni. Bogactwem naturalnym tej miejscowości są wody obfitujące w minerały, tak zwane solanki polecane w kuracji. Sulphur to marka która jak sama pisze o sobie: "Jedyny w Polsce producent leków na bazie solanki siarczkowej
i wodnego wyciągu borowinowego" oferuje produkty pielęgnacyjne do ciała, włosów, paznokci i zębów. Mamy wszelkiej maści produkty kąpielowe, okłady, maseczki, pasty... 
Dziś opiszę Mineralny szampon zdrojowy  i Mineralną odżywkę zdrojową które otrzymałam we współpracy. 
Zapraszam do dalszej części:




Mineralny szampon zdrojowy
Bogactwo naturalnych wód siarczkowych dla Twoich włosów! Znakomicie zmniejsza łupież, nawet u osób ze skórą głowy skłonną do podrażnień. Zmniejsza nadmierne przetłuszczanie się włosów nadając im puszystość i połysk

Szampon z naturalnej solanki siarczkowej to bogactwo aktywnych biologicznie składników: jony siarczkowe, wodoroiarczkowe, siarkę koloidalną, jodki, bromki, sole wapnia, magnezu, potasu, i inne mikroelementy. Wody siarczkowe cechują się właściwościami keratolitycznymi – złuszczają i oczyszczają skórę i włosy z łoju, łupieżu i innych zanieczyszczeń zwiększając wchłanianie cennych składników szamponu. Działanie keratoplastyczne poprzez wpływ na procesy metaboliczne stymuluje odnowę tkankową. Związki siarki wiążąc się z keratyną włosów wzmacniają je i upiększają.

Działanie:

redukuje objawy łupieżu,
zmniejsza przetłuszczanie się włosów,
nadaje włosom puszystość i połysk.
Stosowanie: Szampon rozcieńczyć niewielką ilością ciepłej wody, myć masując skórę głowy przez 2-3 minuty. Dokładnie spłukać.

W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień.

Opakowanie: 200,0g
źródło opisu

Skład:
Składniki (INCI): Aqua; Sulphide-Sulphide Hydrogen Salty Mineral Water; Sodium Laureth Sulfate; Cocamidopropyl Betaine; Sodium Laureth Sulfate (and) Glycol Distearate (and) Cocamide MEA (and) Laureth-10; Zinc Pyrithione; Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate; Sodium Benzoate (and) Potassium Sorbate (and) Aqua; Sodium Chloride; Parfum; Lactic Acid.


Konsystencja:


Mineralna odżywka zdrojowa
Jedna z nielicznych odżywek na rynku zmniejszająca przetłuszczanie się włosów, nie powodując jednocześnie ich przesuszenia. Zawiera najcenniejsze składniki solanek siarczkowych. Odpowiednia również dla skóry głowy skłonnej do podrażnień. Sprawia, że włosy stają się naturalnie puszyste. Ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.
Zawarte w odżywce składniki to aktywne biologicznie związki siarki (S2-, HS-, siarka koloidalna), liczne jony (wapnia, magnezu, jodu, potasu, bromu) oraz inne mikroelementy. Wody siarczkowe posiadają właściwości keratolityczne – oczyszczają skórę głowy i włosy, przygotowując je do wchłaniania cennych składników odżywki. Działanie keratoplastyczne poprzez wpływ na procesy metaboliczne stymuluje odnowę tkankową. Związki siarki wpływają korzystnie na keratynę włosów i naskórka. Włosy stają się zdrowsze i mocniejsze.

Działanie:

zmniejsza przetłuszczanie się włosów nie powodując ich przesuszenia,
sprawia, że włosy stają się naturalnie puszyste,
ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.
Stosowanie: Po umyciu włosów (zaleca się Mineralny szampon zdrojowy sulphur) odżywkę wcierać lekkim masażem w skórę głowy i włosy przez 2-3 min. Spłukać włosy ciepłą wodą, delikatnie osuszyć.

W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień.

Opakowanie: 200,0g
źródło opisu

Skład:

Składniki (INCI): Sulphide-Sulphide Hydrogen Salty Mineral Water; Coco-Glucoside (and) Glyceryl Oleate; Methylcellulose; Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate (and) Propylene Glycol; Panthenol; Potassium Sorbate; Sodium Benzoate; Parfum.


Konsystencja:
Moja opinia:

Szampon do włosów ma gęstą konsystencję, białą barwę. Zapach perfumowany przyjemny ale po chwili czuje dobrze znajome klimaty... otóż przypomina mi kąpiele które jako zabiegi brałam w Uzdrowisku w Busku Zdroju. Szampon to taka wcierka którą to aplikujemy na skórę głowy i we włosy, ale to skórę głowy masowałam zgodnie z zaleceniem około trzech minut, następnie spłukałam pianę. Szampon nie należy do najwydajniejszych. Niechętnie ale jednak sie pieni, przy odrobinie wytrwałości. Włosy moje są cienkie, delikatne i wysoko porowate. Pomocy upatrywałam w odżywce.

Odżywka ma rzadką konsystencje, zapach perfumowany ale też przypomina mi chwile kąpielowe, czy spacery po sanatorium Marconi w Busku Zdroju. No mam sentyment bo to wyjątkowo miłe chwile:) Odżywka też jest wcierką, wiec wcierałam w skórę głowy, nie zapominając też o kosmykach które także raczyłam rzadkiej konsystencji kosmetykiem. Zdziwiło mnie jak dobrze odżywka radzi sobie z rozplątaniem moich włosów.

Jako że nie borykam się z większymi problemami ze skóra głowy... no lubią się przetłuszczać i wypadać. W kwestii przetłuszczania to kuracja nie pomogła mi niestety, nie zauważyłam by skóra głowy mneij sie przetłuszczała. Plusem jest to że włosy są lepiej odbite od nasady dzięki czemu zyskują objętość, co mnie jako posiadaczkę rzadkich cienkich włosów cieszy, kosmyki nabrały połysku, ale kuracja nieco wysusza je na długości więc tym troskliwiej pochodzę do tematu. Panaceum okazało się olejowanie które kosmyki bardzo cieszy.
Znajomy boryka sie z łupieżem więc poczęstowałam go dolewką produktów. Nie łatwo było go przekonac do zastosowania odżywki, co jednak sie ostatecznie udało.  Dziś jest zadowolony gdyż po kilku użyciach pozbył się łupieżu i zamierza nabyć szampon do włosów.

Produkty można nabyć w aptekach sieci: "Dbam o Zdrowie", o resztę miejsc możecie sprawdzić na stronie producenta Gdzie kupić. Ceny szamponów i odżywek oscylują w okolicach 20 pln za pojemność 200ml.

Za możliwość przetestowania dziękuje marce:

55 komentarzy:

  1. Szkoda że nie poradził sobie z przetłuszczaniem włosów, ale u mnie od czasu do czasu pojawia się łupież, więc kupię ten zestaw. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonały mnie do siebie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale prawdę mówiąc, nie zrobiły na mnie większego wrażenia, ot takie zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się raczej nie skuszę. Jestem zadowolona z obecnych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała recenzja. Niestety nie znam tych produktów. Ja obecnie mam szampon drogeryjny z sayossa (jestem nim pozytywnie zaskoczona) i w kolejce czekają kolejne, które kupiłam na wspaniałych promocjach (najczęściej w lidlu). Tak więc na opisywane raczej się nie skuszę :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam je dawno temu, działanie na włosy było średnie ale na skórę głowy i owszem. Możliwe że je kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam ich szamponu leczniczego od lat i jest dla mnie najlepszy, ten siarkowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście nie mam problemu przetłuszczających się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem wierna swojemu szamponowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. akurat nie znam, a opinie sa dobre

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale i jakoś szczególnie mnie nie zainteresowały te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię za bardzo kiedy szampon się prawie nie pieni, mam wrażenie że muszę dużą ilość nakładać, żeby były włosy umyte ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba się dla mnie nie nada, bo mnie się w ogóle włosy nie przetłuszczają, mogłabym miesiąc nie myć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty wydają się być bardzo interesujące, szczególnie nietypowy skład. Myślę, że słabe pienienie się można wybaczyć ze względu na całkiem dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sam pomysł na kosmetyki świetny, ale ja mam suche włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tu SLS, więc niestety to dyskwalifikuje te produkty w moich oczach :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie nie poszukuję nowych produktów, dopóki działają te, co używam, to się ich trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie staram się nie eksperymentować z kosmetykami do włosów, ponieważ one nie bardzo lubią zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam ciągle jedynych kosmetyków do włosów, bo moje włosy są wymagające i wybredne i nie lubią zmian :P ale moja siostra lubi takie kosmetyki, pokażę jej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O miejscowościach zdrojowych słyszałam ale nie o kosmetykach które tam wytwarzają. Jesli będę miała okazję to wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mile wspominam kuracje w Busku, kosmetyki też kupię jak tam będę;)

      Usuń
  21. Ciekawe, dla mnie nowość. Warto spróbować. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuję. I szampon, i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio zapomniałam kupić sobie szamponu i podkradam taki męski mężowi. I o dziwo jestem bardziej zadowolona niż z różnych specjalistycznych, jakie stosowałam. Te lecznicze jak dla mnie za mało się pienią.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej się na nie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Są to dla mnie produkty dotąd niepoznane. Chętnie je poznam, bo u każdego z nas reakcja może być zupełnie inna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obecnie stosuje szampon i odżwykę od Nivea do włosów długich i jestem badzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei Nivea od włosów ostatnio się nie sprawdza ponieważ podrażniają mój skalp.

      Usuń
  27. Dobrze wiedzieć, byłam kiedyś w Busku Zdroju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałyśmy wcześniej o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  29. O tej firmie nie słyszałam, ale testowałam balsamy z Buska i były bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale od lat mam swoje ulubione szampony i w sumie ostatnio zrobiłam sobie od nich małą przerwę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam swoje ulubione produkty do włosów, więc tym razem się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że te produkty mają naprawdę ciekawe składy i działanie. Ja jeszcze nie stosowałam tego typu kosmetyków do włosów, pierwszy raz słyszę o marce

    OdpowiedzUsuń
  33. Kojarzę tą markę, jednak osobiście nie miałam okazji nic z niej testować. Jak na razie mam spore zapasy produktów do włosów, więc się na nie nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. coś dla mnie, moje włosy mają tendencję do przetłuszczania, nie taką jak kiedyś, ale zawsze, więc chętnie bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zupełnie nie kojarzę tej marki, ale z chęcią bym przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!