poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Rozmaitości













24 komentarze:

  1. Dobre :D Ta pani pewnie się zakrztusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W obecnej sytuacji, taki strój do biegania po lesie bardzo by się przydał. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre :)) Jedynie to z żabą i myszką smutne i niestety prawdziwe :(((
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W oczekiwaniu na turystów he he dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza zabka! Tylko myszora szkoda.
    No i oczekiwanie na turystow - tez piekne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dawka memów na dobry początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drożdże mnie rozbawiły, towar aktualnie mocno deficytowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w piątek normalnie kupiłam bez większych problemów.

      Usuń
  8. Drugie zdjęcia trafia do mojego folderu inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zawsze zastanawiałam, dlaczego sałatki są takie drogie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sobie kupię taki strój. :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie zawsze coś ciekawego. Uśmiałam się najbardziej z tych sałatek (no ale taka prawda niestety)i z tych niedźwiedzi czekających na turystów.
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze świątecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszy kabaret był, oglądałam go kolejny raz:))

      Usuń
  12. CO do tej sałatki i hamburgera tak jest... szkoda, powinno być na odwrót

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chcę strój do lasu. Mogę robić nawet za kleszcza :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!